Εκπρόσωποι του κοινωνικού δικτύου Twitter επιβεβαίωσαν τη δυνατότητα συνδρομής επί πληρωμή στην πλατφόρμα, η οποία θα ανοίξει πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες. Τώρα η ερευνητής εφαρμογών Jane Manchun Wong αποκάλυψε ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με το μέλλον της υπηρεσίας. Σύμφωνα με αναφορές, η συνδρομή επί πληρωμή θα ονομάζεται Twitter Blue και θα κοστίζει 2,99 $ ανά μήνα.
Όπως θα περίμενε κανείς, μια συνδρομητική υπηρεσία θα ανοίγει την πρόσβαση σε επιπλέον λειτουργίες. Προς το παρόν, γνωρίζουμε τη λειτουργία της ακύρωσης αποστολής tweets, καθώς και τη δυνατότητα οργάνωσης tweets σε μια συλλογή. Είναι επίσης πιθανό ότι το Twitter εργάζεται σε ένα κλιμακωτό μοντέλο συνδρομής, εντός του οποίου θα είναι δυνατή η πρόσβαση σε ορισμένες άλλες επιλογές premium. Αξιωματούχοι στο κοινωνικό δίκτυο αρνήθηκαν να σχολιάσουν το θέμα.
Twitter is calling their upcoming Subscription Service “Twitter Blue”, priced at $2.99/month for now, including paid features like:
Undo Tweets: https://t.co/CrqnzIPcOH
Collections: https://t.co/qfFfAXHp1o pic.twitter.com/yyMStpCkpr
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) May 15, 2021
Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα το Twitter να συγχωνεύσει τη νέα συνδρομή με την υπηρεσία Scroll που αποκτήθηκε πρόσφατα, η οποία με 5 $ ανά μήνα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν περιεχόμενο σε ιστότοπους συνεργατών χωρίς διαφημίσεις. Μαζί με την αγορά του Scroll, το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε το κλείσιμο του Nuzzel, μιας υπηρεσίας Scroll που έστειλε στους χρήστες καθημερινά σχόλια για κορυφαίες ειδήσεις από τις ροές τους στο Twitter. Συγκεκριμένα, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Scroll, Tony Haile, τώρα στην ομάδα ανάπτυξης προϊόντων του Twitter, έγραψε στον λογαριασμό του την ημέρα της αγοράς του Scroll ότι η υπηρεσία «θα ενσωματωθεί στις συνδρομές του Twitter αργότερα φέτος». Αυτό υποδηλώνει ότι μία από τις premium επιλογές συνδρομής για το Twitter Blue θα είναι η δυνατότητα προβολής περιεχομένου χωρίς διαφημίσεις.
Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό πότε μια συνδρομητική συνδρομή στο κοινωνικό δίκτυο Twitter μπορεί να είναι διαθέσιμη στους χρήστες της πλατφόρμας.
Το TWITTER αναγκάζεται να υπακούσει στους νέους κανόνες του IOS
Με την κυκλοφορία του iOS 14.5, τέθηκε σε ισχύ η νέα πολιτική απορρήτου της Apple. απαιτώντας από τους προγραμματιστές εφαρμογών iOS να λάβουν ρητή άδεια από τους χρήστες να συλλέγουν δεδομένα για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων. Ένα από τα τελευταία που συμμετείχαν στη σειρά εφαρμογών που συμμορφώνονται με τους νέους κανόνες ήταν το Twitter, στην έκδοση iOS της οποίας υπήρχε πρόταση για ενεργοποίηση της λειτουργίας παρακολούθησης της δραστηριότητας των χρηστών.
Η εταιρεία παρέχει επίσης έναν σύνδεσμο για μια ανάρτηση υποστήριξης Twitter στο Κέντρο βοήθειας, η οποία εξηγεί γιατί πρέπει να ζητήσετε άδεια για την παρακολούθηση της δραστηριότητας του χρήστη. Υπάρχει επίσης ένας σύνδεσμος για την τρέχουσα πολιτική απορρήτου της Apple και μια εξήγηση για το τι συμβαίνει όταν ενεργοποιείτε ή απενεργοποιείτε αυτήν την επιλογή.
Παρά τη δυσαρέσκεια των μεγάλων διαφημιζόμενων με τη νέα πολιτική της Apple, είναι δημοφιλής στους απλούς χρήστες. Ορισμένες πηγές αναφέρουν ότι περίπου το 96% των χρηστών iOS στις ΗΠΑ αρνούνται να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία παρακολούθησης. Φαίνεται ότι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να αναζητήσουν νέους τρόπους συλλογής δεδομένων για την εξυπηρέτηση χρηστών με εξατομικευμένες διαφημίσεις.
[signoff]