25.9 C
Athens
Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου 2024

Το βίντεο με την ανασκόπηση του Age of Empires 4 αποκαλύπτει προβλήματα απόδοσης του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού στρατηγικής για PC

Μετά από δεκαέξι χρόνια αναμονής, η αξιοσέβαστη σειρά στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο Age of Empires έλαβε σήμερα επίσημα μια νέα καταχώρηση με το Age of Empires 4. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στον Μεσαίωνα και είναι διαθέσιμο για λήψη στο Windows Store, στο Steam και μέσω της συνδρομής παιχνιδιών της Microsoft «Game Pass για υπολογιστή». Παρόλο που μόλις βγήκε το παιχνίδι, το Digital Foundry έχει ήδη βάλει το παιχνίδι που αναπτύχθηκε από την Relic Entertainment και έχει δημοσιεύσει ένα βίντεο λεπτομερούς τεχνολογικής αναθεώρησης στο YouTube.

Στην εν λόγω ανασκόπηση βίντεο, το Age of Empires 4 λαμβάνει πολλούς επαίνους για το παιχνίδι του, παρόλο που μερικές τεχνικές ελλείψεις μειώνουν ελαφρώς την κατά τα άλλα καλή εμπειρία παιχνιδιού στον υπολογιστή. Όπως τα περισσότερα παιχνίδια στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, το Age of Empires 4 αποδεικνύεται ότι είναι αρκετά βαρύ για τη CPU, γι’ αυτό και αποδείχτηκε λίγο ενοχλητικό το γεγονός ότι το παιχνίδι υποτίθεται ότι αποτυγχάνει να χρησιμοποιήσει πλήρως σύγχρονους επεξεργαστές με πολλούς πυρήνες. Στο σημείο αναφοράς που εμφανίζεται στην ανασκόπηση βίντεο, το Age of Empires 4 χρησιμοποιεί συχνά πλήρως έναν μεμονωμένο πυρήνα, εν μέρει χρησιμοποιεί άλλους τρεις πυρήνες και στη συνέχεια αγνοεί σχεδόν εντελώς τους υπόλοιπους πυρήνες της CPU.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Ως αποτέλεσμα, η επίτευξη υψηλών ρυθμών καρέ αποδεικνύεται πολύ πιο δύσκολη από ό,τι θα έπρεπε, και ακόμη και ένας θηριώδης Intel Core i9-10900K προφανώς δεν μπορεί να κρατήσει σταθερά 120 fps στο Age of Empires 4. Επιπλέον, φαίνεται ότι υπάρχει μερικά προβλήματα απόδοσης κατά τη μετακίνηση της κάμερας στο παιχνίδι και ο κριτικός στο Digital Foundry δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με τις διαθέσιμες ρυθμίσεις γραφικών στο Age of Empires IV. Το πλήρες βίντεο ανασκόπησης τεχνολογίας Age of Empires 4 από την Digital Foundry είναι ενσωματωμένο παρακάτω.

[su_youtube_advanced url=”https://youtu.be/QvaEcMs7cYk” controls=”no” loop=”yes” rel=”no” fs=”no” playsinline=”yes” title=”Age of Empires 4 DF Tech Review: A Great Game With Technical Issues To Address”]

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο