14.3 C
Athens
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024

US$300,000 ξόδεψε η Xiaomi για το νέο της logo!!!!! Δείτε τι συνέβηκε…..

Ο Κινέζος κατασκευαστής smartphone Xiaomi χλευάζεται στα κοινωνικά μέσα επειδή της χρειάστηκαν τρία χρόνια και εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για να δημιουργήσει ένα ανανεωμένο λογότυπο που μοιάζει εξαιρετικά παρόμοιο με το πρωτότυπο, το οποίο η εταιρεία χρησιμοποιούσε από την ίδρυσή της το 2010.

Η αποκάλυψη έγινε την Τρίτη κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της Xiaomi στο Mega Launch event, όπου επιβεβαίωσε ένα μακρόχρονο φημολογούμενο σχέδιο κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και ξεκίνησε ένα αναδιπλούμενο smartphone. Το λογότυπο – το οποίο τώρα έχει τη μορφή ενός “κυκλικού”, ανταλλάσσει απλώς τις αιχμηρές γωνίες με στρογγυλεμένες – αντιπροσωπεύει μια νέα εικόνα για την εταιρεία, δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Lei Jun κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Η Lei επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία ξεκίνησε την αναζήτησή της για ένα νέο σχέδιο το 2017, ζητώντας τελικά τη βοήθεια του διάσημου σχεδιαστή Κένυα Χάρα, του καλλιτεχνικού διευθυντή του ιαπωνικού λιανοπωλητή Muji. «Τέλος, ένα σχέδιο μας συγκίνησε», είπε ο Lei. Μια ευρέως αναφερόμενη φιγούρα στην Κίνα έβαλε το κόστος του λογότυπου στα 2 εκατομμύρια γιουάν (305.000 δολάρια ΗΠΑ), ένας αριθμός που η Xiaomi δεν επιβεβαίωσε, αλλά μια λεπτομέρεια την οποία οι χρήστες έπιασαν γρήγορα.

«Νομίζω ότι κάποιος εξαπάτησε τον Lei» σχολίασε ένας χρήστης του Weibo στην ανάρτηση της Xiaomi σχετικά με το νέο λογότυπο, αντλώντας περισσότερες από 4.000 επισημάνσεις “μου αρέσει”. «Προτείνω η Xiaomi να καλέσει την αστυνομία».

«Μπορώ να το κάνω αυτό για 20.000 γιουάν», έγραψε ένας άλλος χρήστης του Weibo. “Ή 2.000.” Η Xiaomi αρνήθηκε να σχολιάσει.

Η Xiaomi είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone της Κίνας τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας την Huawei Technologies Co στην εγχώρια αγορά, αφού οι αμερικανικές κυρώσεις στον γίγαντα του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού άρχισαν να παίρνουν φόρο. Είναι μια επιστροφή στην κορυφή της μάρκας smartphone μετά την προσπέρασή της το 2016 στην Κίνα από τους τοπικούς ανταγωνιστές Huawei,

Ωστόσο, η επιστροφή στην κορυφή δεν έφερε στη Xiaomi το είδος της λατρείας που είδε ο ανταγωνιστής της Huawei από το αυξημένο πατριωτικό συναίσθημα τα τελευταία χρόνια που προέκυψε από τον τεχνολογικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας.
Ο Lei αναγνώρισε στην εκδήλωση ότι οι άνθρωποι μπορεί να βρουν το νέο λογότυπο υποτιμητικό. “Είστε απογοητευμένοι από αυτό το λογότυπο, που μόλις φτιάξαμε αναφορικά με το αρχικό λογότυπό μας;” ρώτησε το κοινό.

Ο Lei παρακολούθησε ένα άρθρο στον επίσημο λογαριασμό του στο WeChat. “Υποθέτω ότι πολλοί άνθρωποι θα έλεγαν,” Αυτό είναι; Χρειάστηκαν τρία χρόνια; »» έγραψε. Πολλές αντιδράσεις στο διαδίκτυο ρωτούν ακριβώς αυτό, αλλά ο Lei είπε ότι η αλλαγή αντιπροσωπεύει μια αναβάθμιση του «εσωτερικού πνεύματος και των ποιοτήτων» της εταιρείας.

Η εξήγηση του Hara για το σχεδιασμό υποδηλώνει περισσότερη δουλειά πέρα ​​από απλώς στρογγυλοποίηση των άκρων. Σε ένα προ-ηχογραφημένο βίντεο διάρκειας πέντε λεπτών που παίχτηκε στην εκδήλωση, ο Hara είπε ότι αναζήτησε το καλύτερο σχήμα συνδυάζοντας έναν κύκλο και ένα τετράγωνο μελετώντας εκτενώς και τα δύο σχήματα και εφαρμόζοντας μαθηματικές εξισώσεις.

Μαζί με ένα νέο λογότυπο, η Xiaomi ανακοίνωσε το πρώτο της πτυσσόμενο smartphone την Τρίτη, το Mi Mix Fold, το οποίο έρχεται αμέσως μετά την επιστροφή της εταιρείας ως κορυφαίας μάρκας smartphone της Κίνας.

Μαζί με ένα νέο λογότυπο, η Xiaomi ανακοίνωσε το πρώτο της πτυσσόμενο smartphone την Τρίτη, το Mi Mix Fold, το οποίο έρχεται αμέσως μετά την επιστροφή της εταιρείας ως κορυφαίας μάρκας smartphone της Κίνας.

Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον σχεδιαστή, επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ των δύο. Εκτός από την αλλαγή του σχήματος του πορτοκαλί φόντου, ο Hara ρύθμισε τις καμπύλες της τυπογραφίας για τα γράμματα “mi” έτσι ώστε να ταιριάζουν με το υπόλοιπο σχέδιο.

Ο Lei είπε ότι συγκινήθηκε από την πρόταση του Hara ότι το νέο λογότυπο ενσωμάτωσε τη «σκέψη από την ανατολική φιλοσοφία».

Μερικοί άνθρωποι απάντησαν σε αυτήν τη γραμμή σκέψης στο διαδίκτυο, λέγοντας ότι η ιστορία πίσω από το νέο λογότυπο είναι πιο σημαντική από τις πραγματικές αλλαγές. Άλλοι δήλωσαν ότι το κόστος της πρόσληψης του Hara ήταν χρήματα που δαπανήθηκαν καλά – όχι για τον ίδιο τον σχεδιασμό, αλλά για όλη την προσοχή που φέρνει στη Xiaomi μέσω ιογενών συζητήσεων στο διαδίκτυο.

Σε απάντηση σε μια ανάρτηση στον ιστότοπο ερωτήσεων-απαντήσεων, ο Zhihu, ζητώντας σκέψεις για το νέο σχέδιο, ένα άτομο απάντησε: «Νομίζεις ότι ο Λέι εξαπατήθηκε από έναν Ιάπωνα πλοίαρχο, ενώ στην πραγματικότητα εκμεταλλεύτηκε όλη την κίνηση στο Διαδίκτυο. ”

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο