13.4 C
Athens
Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2024

Xiaomi Band 6 – Με την βοήθεια του η Xiaomi ξεπέρασε την Apple στο παγκόσμιο προβάδισμα σε φορητές συσκευές smartband!

Τον Ιούνιο, ο κορυφαίος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο ήταν η SamsungApple Xiaomi. Η τελευταία κέρδισε το 17,1% της παγκόσμιας αγοράς κατά τη διάρκεια του μήνα, ακολουθούμενο από τη Samsung με ένα κομμάτι 15,7% της παγκόσμιας πίτας των smartphone. Η Apple ήταν τρίτη με 14,3% της αγοράς.

Πώς έφτασε η Xiaomi στην κορυφή του κόσμου των κινητών!? Ο πόλεμος των ΗΠΑ κατά της Huawei είναι ένας τεράστιος παράγοντας. Η Huawei θα μπορούσε να ήταν ο νούμερο ένα προμηθευτής smartphone στον κόσμο αυτή τη στιγμή, αν ο Κινέζος κατασκευαστής δεν είχε χαρακτηριστεί ως απειλή εθνικής ασφάλειας στις ΗΠΑ. Επίσης, η Xiaomi έβγαλε άκρη στην Ευρώπη και χρησιμοποιεί την προσέγγισή της για τα χρήματα για την αξία της για να αναλάβει την Ινδία.

Δεν είναι μόνο η Xiaomi στην κορυφή της αγοράς των smartphone, αλλά τώρα είναι επίσης στην κορυφή της αγοράς των smartband, χάρη στην κυκλοφορία του Mi Band 6. Σύμφωνα με την Canalys, κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Xiaomi παρέδωσε οκτώ εκατομμύρια συσκευές Mi Band (αύξηση 2,6% σε ετήσια βάση) που ξεπέρασαν τα 7,9 εκατομμύρια που αποστάλθηκαν από την Apple (29,4% σε ετήσια βάση). Η μάχη για το μερίδιο αγοράς ήταν επίσης κοντά καθώς το 19,6% της Xiaomi, που ξεπέρασε το μερίδιο της Apple που ήταν 19,3%.

Η τρίτη θέση ανήκε στην πολιορκημένη Huawei. Η εταιρεία απέστειλε 3,7 εκατομμύρια smartband κατά την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, το οποίο μειώθηκε κατά 53,9% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο πριν από ένα χρόνο, αφήνοντας μερίδιο αγοράς 9,2% από το 21% που συγκέντρωσε κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Το Fitbit, που ανήκει τώρα στη μητρική Google Alphabet, τερμάτισε στην τέταρτη θέση αφού απέστειλε 3 εκατομμύρια συσκευές κατά το δεύτερο τρίμηνο για μερίδιο αγοράς 7,3%, αυξημένο κατά 20,6% σε ετήσια βάση.

Οι 2,5 εκατομμύρια αποστολές της Samsung και το μερίδιο αγοράς 6,1% την κατέταξαν στην πέμπτη παρά το αυξημένο ετήσιο κέρδος 114,1%. Συνολικά, 40,9 εκατομμύρια φορητές μονάδες μπάντας αποστέλλονται το τρίμηνο. Αυτό ήταν αυξημένο κατά 5,6% σε σύγκριση με τον αριθμό που παραδόθηκε κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Η Canalys Research Analyst, Cynthia Chen, δήλωσε: “Η Xiaomi έκανε μια σοφή κίνηση με το να επισπεύσει την κυκλοφορία του Mi Band 6, η οποία είναι μια πολύ συναρπαστική συσκευή από τις προηγούμενες εκδόσεις.”

Κοιτάζοντας συγκεκριμένα τις αποστολές smartwatch, η Apple παρέμεινε στην κορυφή χάρη στο πιο δημοφιλές ρολόι στον κόσμο, το Apple Watch. Τα προαναφερθέντα 7,9 εκατομμύρια μονάδες που στάλθηκαν από την Apple κατά το τρίμηνο έδωσαν στον τεχνολογικό γίγαντα το 31,1% της αγοράς smartwatch κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Ενώ οι αποστολές του Apple Watch αυξήθηκαν κατά 29,4% σε ετήσια βάση, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μειώθηκε από το 33,1% που συγκέντρωσε το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Η Huawei κατέλαβε τη δεύτερη θέση μετά την παράδοση 2,3 εκατομμυρίων ρολογιών κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αρκετά καλά για το 9% της αγοράς. Η Huawei έχασε πάνω από το ήμισυ του μεριδίου αγοράς της στο 2ο τρίμηνο του 2020, 18,9%, ενώ οι αποστολές μειώθηκαν κατά 33,9%. Με 1,9 εκατομμύρια ρολόγια που παραδόθηκαν από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Garmin ήρθε στην τρίτη θέση με ένα κομμάτι 7,6% της πίτας. Η Samsung ήταν η επόμενη καθώς οι αποστολές ρολογιών της αυξήθηκαν σε 1,8 εκατομμύρια, αυξημένες κατά 84,7% σε ετήσια βάση, δίνοντας στη Samsung το 7% της παγκόσμιας αγοράς smartwatch.

Το Apple Watch παραμένει το κορυφαίο smartwatch στον κόσμο

Η Xiaomi είδε τις αποστολές smartwatch της να αυξάνονται κατά 272,6% βοηθώντας την να καταλάβει την πέμπτη θέση στους παγκόσμιους πίνακες έξυπνων ρολογιών με 1,5 εκατομμύρια μονάδες παραδόσεων (έναντι μόλις 400,000 κατά το ίδιο τρίμηνο πέρυσι). Αυτό της δίνει το 5,7% της παγκόσμιας αγοράς smartwatch.

Συνολικά, 25,4 εκατομμύρια smartphones στάλθηκαν κατά το φετινό δεύτερο τρίμηνο, αυξημένο κατά 37,9% από τα 18,4 εκατομμύρια που είχαν αποσταλεί κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Ο Διευθυντής της Canalys Research Jason Low δήλωσε: «Οι πωλητές προσπαθούν να κάνουν ένα μεγάλο άλμα γενιάς στις τεχνολογίες smartwatch. Ξεχωρίζουν, βελτιώνουν βασικές αρχές, όπως η εμπειρία χρήστη και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, δημιουργώντας τα δικά τους ξεχωριστά περιβάλλοντα εργασίας και αξιοποιώντας τα αντίστοιχα οικοσυστήματά τους για να αναδείξουν νέες και μοναδικές περιπτώσεις χρήσης ».

Αλλά ο Low σημειώνει ότι η παρακολούθηση της υγείας παραμένει το νούμερο ένα χαρακτηριστικό για τους χρήστες smartwatch. Λέει ότι “Η ικανότητα να παρέχει προηγμένες δυνατότητες παρακολούθησης της υγείας και να προσφέρει στους χρήστες ουσιαστικά δεδομένα και αποτελεσματικές πληροφορίες υγείας θα ξεχωρίζει τους νικητές και τους ηττημένους”.

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο