Φέτος, η παγκόσμια αγορά έξυπνων τηλεφώνων ουσιαστικά κορυφώθηκε, καθότι η κινέζικη αγορά θεωρείτε πια ότι είναι κορεσμένη, οι μεγάλες εταιρείες ψάχνουν για νέες αγορές και διακρίσεις, θέτοντας πια τα ευρωπαϊκά κράτη ως το νέο «πεδίο της μάχης».
Η έρευνα αγοράς εταιρία Canalys, που κυκλοφόρησε σήμερα, δείχνουν ότι ειδικότερα η Xiaomi έχει κάνει πάρα πολύ έντονη την παρουσία της στην Ευρωπαϊκή αγορά. Έτσι ιδιαίτερα στην Ουκρανία, το τέταρτο τρίμηνο του 2018, η Xiaomi παρουσίασε κέρδη της τάξεως του 26.7%, κερδίζοντας έτσι για πρώτη φορά την πρώτη θέση, από την Samsung που ήταν πριν και παρουσίασε αύξηση κατά 26,5%.
Είναι ενδιαφέρον ότι, από τις πέντε πρώτες μάρκες κινητών τηλεφώνων στην Ουκρανία, οι τέσσερις είναι από την Κίνα, όπου εκτός από την Xiaomi που σας είπα ήδη, η Huawei εμφάνισε αύξηση κατά 16,2%, η Meizu κατά 10,6% και την Honor κατά 7,9%.
Στη Δυτική Ευρώπη, η Xiaomi επίσης κατέλαβε μία θέση στην πρώτη πεντάδα, εμφανίζοντας ρυθμό ανάπτυξης κατά 415,1%, για να γίνει ο αδιαμφισβήτητα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα κινητού τηλεφώνου της Δυτικής Ευρώπης.
Στην ισπανική αγορά η Xiaomi εμφάνισε αύξηση κατά 273,4% σε ετήσια βάση και έχει ήδη καταταχθεί μεταξύ των τριών πρώτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Xiaomi εισήλθε στις σημαντικές αγορές της Δυτικής Ευρώπης όπως της Γαλλίας, Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου τον Μάιο του 2018. Ήταν πολύ εντυπωσιακό που έχουν επιτύχει τέτοια αποτελέσματα μέσα σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο.
Πριν από τέσσερα χρόνια, η Xiaomi ξεκίνησε την παγκόσμια ανάπτυξη της και από το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους έχει αυξηθεί κατά 150%, ενώ έχει εισήλθε σε 82 υπερπόντιες αγορές και κατέκτησε τις πέντε πρώτες θέσεις στις 25 αγορές.
Προσφορές και κουπόνια από το Banggood με καθημερινή ενημέρωση για τους αναγνώστες μας |
Σύμφωνα με τα κέρδη που εμφάνισε το τρίτο τρίμηνο του 2018, η Xiaomi από τις αγορές του εξωτερικού απέκτησε 22.3 δις γιουάν (3,285 δις δολάρια) εμφανίζοντας αύξηση της τάξης του 112,7%, με 43,9% των συνολικών εσόδων, εμφανίζοντας ουσιαστικά βελτίωση κατά 7.9 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από το προηγούμενο τρίμηνο. Η Xiaomi είναι στην πρώτη πεντάδα σε 30 χώρες, ενώ κυρίως στη Δυτική Ευρώπη εμφάνισε αύξηση 386% φτάνοντας έτσι στην τέταρτη θέση. Στην αγορά της Ινδονησίας εμφάνισε αύξηση κατά 337%, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση, για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα καταλαμβάνει το 30% στην ινδική αγορά, ενώ είναι κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τον δεύτερο.
Πρόσφατα, η Xiaomi άνοιξε ένα τεράστιο κατάστημα στην Γαλλία, στα Ηλύσια Πεδία, το οποίο είναι το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη. Ο Lei Jun πάντως έχει αναφέρει ότι θα επιταχύνει ακόμα περισσότερα την εξάπλωση της εταιρείας στην Ευρώπη στο τρέχον έτος. Για να δούμε εάν θα δούμε και εδώ στην Ελλάδα ν’ ανοίγει η Xiaomi επίσημα κατάστημα!?
[signoff]