Σήμερα, ο συνεργάτης του Ομίλου Xiaomi και Γενικός Διευθυντής της επωνυμίας Redmi, Lu Weibing, αποκάλυψε μερικά από τα σχέδια της εταιρείας για το επόμενο έτος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, στέκεται στο τέλος του 2021 και σχεδιάζει στρατηγικές και στόχους για το 2022. Ο Lu Weibing επεσήμανε ότι το 2022 είναι το πρώτο έτος της τριετούς στρατηγικής για να γίνει το νούμερο ένα στον κόσμο. Επιπλέον, αποκαλύπτει ότι η Xiaomi θα είναι σταθερή και θα ανέβει στο επόμενο επίπεδο. Η εταιρεία εστιάζει τώρα στη διεκδίκηση της πρώτης θέσης τα επόμενα τρία χρόνια. Έτσι, οι ανταγωνιστές της πρέπει να είναι σε εγρήγορση καθώς η Xiaomi «ενισχύει» το παιχνίδι της.
Ο ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun ανακοίνωσε στην ετήσια ομιλία του τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους ότι ο επόμενος στόχος της Xiaomi είναι να κερδίσει το νούμερο ένα στον κόσμο σε τρία χρόνια. Εκείνη την εποχή, τα Canalys, IDC, Counterpoint, Strategy Analytics και άλλα ερευνητικά ιδρύματα δημοσίευσαν διαδοχικά τα δεδομένα του δεύτερου τριμήνου της παγκόσμιας αγοράς smartphone το 2021. Το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της Xiaomi ξεπερνά την Apple και προωθήθηκε στη δεύτερη θέση στον κόσμο.
Τον περασμένο μήνα, η Canalys, η Strategy Analytics, η IDC και άλλα ιδρύματα ανακοίνωσαν τα δεδομένα τρίτου τριμήνου της παγκόσμιας αγοράς smartphone το 2021, με τη Samsung, την Apple και τη Xiaomi να κατατάσσονται στις τρεις πρώτες θέσεις.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Η XIAOMI ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ
Η δημοτικότητα της Xiaomi στην Κίνα φάνηκε για άλλη μια φορά καθώς η εταιρεία κέρδισε δισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε λίγες μέρες. Το ετήσιο Κινέζικο Φεστιβάλ Αγορών 11.11 δεν είναι μόνο μια καλή στιγμή για τους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα με έκπτωση, αλλά είναι επίσης μια στιγμή για τους κατασκευαστές να παραδώσουν τα προϊόντα τους. Οι μεγάλοι κατασκευαστές θα ανακοινώνουν τις δικές τους αναφορές μάχης, μία μετά την άλλη. Σήμερα το απόγευμα, ο επίσημος λογαριασμός Weibo της Xiaomi ανακοίνωσε επίσημα ότι στις 18:21:07 της 5ης Νοεμβρίου, η πληρωμή σε όλα τα κανάλια 11.11 (Διπλό 11) της Xiaomi υπερβαίνει τα 10 δισεκατομμύρια γιουάν (1,56 δισεκατομμύρια δολάρια). Η πώληση του κινεζικού 11.11 είναι στην πραγματικότητα στις 11 Νοεμβρίου, ωστόσο, πολλοί κατασκευαστές ξεκινούν τις πωλήσεις από τις αρχές του μήνα.
Σύμφωνα με την κατάταξη πωλήσεων της Jingdong, τα smartphone της Xiaomi κατατάσσονται αυτή τη στιγμή στην πρώτη θέση στη λίστα αγορών της. Επιπλέον, οι τηλεοράσεις, τα notebook και άλλα προϊόντα της καταλαμβάνουν κορυφαίες θέσεις. Πολλά από τα προϊόντα της έχουν το βραβείο πρωταθλητή μιας κατηγορίας. Αυτό δείχνει τη δημοτικότητα των προϊόντων Xiaomi στην Κίνα. Ακριβώς όπως η απόδοση πωλήσεων εκτός σύνδεσης, η διαδικτυακή αγορά της πηγαίνει επίσης πολύ καλά. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Redmi, Lu Weibing, η εταιρεία θα δώσει περισσότερη προσοχή στην offline αγορά στο μέλλον. Είπε ότι ο νέος εσωτερικός στόχος της Xiaomi είναι να ανοίξει 30.000 καταστήματα μέσα σε 2-3 χρόνια. Η εταιρεία ελπίζει να σχηματίσει μια ολοκληρωμένη κάλυψη των αγορών της επαρχίας και του δήμου της Κίνας.
[signoff]