Για δύο ή τρία χρόνια ακόμη ενδέχεται να συνεχιστεί η έλλειψη ημιαγωγών σύμφωνα με τον Για Σαοκιάν, πρόεδρο της κρατικά ελεγχόμενης Hisense, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής τηλεοράσεων και οικιακών συσκευών στην Κίνα.
Οι βιομηχανίες από εταιρείες καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών έως αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν σημαντική έλλειψη ημιαγωγών, η οποία με τη σειρά της έχει οδηγήσει σε έλλειψη προϊόντων όπως κονσόλες παιχνιδιών και οι κατασκευαστές παλεύουν να ανταποκριθούν στη ζήτηση, επισημαίνει το CNBC.
Οι κινεζικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αισθάνονται επίσης την πίεση.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Hisense, το κόστος της παραγωγής έχει αυξηθεί, η προσφορά είναι πιο «σφιχτή», ωστόσο η ζήτηση δεν έχει υποχωρήσει.
«Η Hisense κατασκευάζει οικιακές συσκευές και καταναλωτικά αγαθά και αυτό απαιτεί σχετικά απλούς ημιαγωγούς», είπε ο πρόεδρος της εταιρείας στο αμερικανικό δίκτυο. «Παρόλο που η προσφορά είναι μικρή και το κόστος έχει γίνει υψηλότερο, η παραγωγή μας παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα», είπε χαρακτηριστικά.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Σύμφωνα με το CNBC, η Hisense δεν είναι ιδιαιτέρως γνωστή στο ευρύ κοινό, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει ενισχύσει την παρουσία της σε αγορές που θεωρεί σημαντικές.
Η εταιρεία είναι κρατικά ελεγχόμενη, ενώ το 40% των κερδών της προέρχεται από το εξωτερικό και στοχεύει να φτάσει αυτό το ποσοστό στο 50% κατά τα επόμενα τρία-πέντε χρόνια.
«Υπάρχει κάποια παρεξήγηση από τους καταναλωτές όσον αφορά τις κινεζικές μάρκες, αλλά αυτές συνήθως δεν είναι βιομηχανίες με τις οποίες σχετίζεται η Hisense. Κατασκευάζουμε οικιακές συσκευές. Όσο παράγουμε αξία με χαμηλό κόστος, πρωτοπορούμε στην τεχνολογία, αυξάνουμε τις υπηρεσίες και την ποιότητά μας, οι καταναλωτές θα μας επιλέγουν», είπε ο Για Σαοκιάν.
«Αναπτυσσόμαστε γρήγορα στην Αμερική και την ευρωπαϊκή αγορά τα τελευταία χρόνια χωρίς να επηρεαστούμε, και αυτό δείχνει ότι οι καταναλωτές θα κάνουν επιλογές με τις τσέπες τους».
[signoff]