Αν διαβάζεις αυτούς τους οδηγούς έχεις πέσει θύμα κλοπής ή απώλειας του κινητού σου. Αναλυτικά:
1.-Οδηγίες Εύρεσης του κινητού μέσω Mi account.
2.-Κλοπή κινητού και υποβολή μήνυσης, η απώλεια και δήλωση απώλειας.
3.-Κλείδωμα του κινητού-Alarm-Lock-Erase
Πριν καταγγείλουμε στην Αστυνομία την απώλεια η την κλοπή, ακολουθήστε τα παρακάτω:
Μπαίνουμε από το PC μας, και κάνουμε τις εξής ενέργειες
- Εύρεση του κινητού μας μέσω του Mi account από τον υπολογιστή μας
Μπαίνουμε με τους κωδικούς μας στο Mi account
θα μας βάλει σε αυτήν την φόρμα
Επιλέξτε αυτό
Μετά θα μας βάλει στο Mi Cloud μας, το προσωπικό μας.
Επειδή ήδη έχουμε κάνει την είσοδο στο Mi account αν πατήσουμε πάνω στο Sign in with Mi Account θα μας βάλει μέσα και θα μας δείξει αυτήν την σελίδα
Αν πατήσουμε τον κένσορα μας πάνω στο Find device θα βγάλει αυτήν την εικόνα με έναν χάρτη (με το κόκκινο αστέρι το υποτιθέμενο σημείο που δείχνει το στίγμα του απολεσθέν η κλεμμένου κινητού μας).
Επείσεις μας δείχνει τους αριθμούς που είναι συνδεδεμένη με το κινητό μας,και πιο αναλυτικά τους αριθμούς με τις κάρτες cim που είναι συνδεμένες με τον λογαριασμό μας.
Ενδέχεται να μην μας δίνει πληροφορίες το Find device και αυτό οφείλετε στο ότι δεν έχει μπει σε wifi ο κλέφτης έχει παρατηρηθεί και το έχω τσεκαρισμένο μερικές φορές να μην δείχνει το ακριβές στίγμα η δεν έχει αλλάξει την κάρτα cim ώστε να δούμε ποια κάρτα sim μπήκε. Κρατήστε την ψυχραιμία σας και περιμένετε εξάλλου η υπομονή είναι αρετή.
Να παρακολουθείται το Find device για 2 με τρία (3) εικοσιτετράωρα, σε περίπτωση που ο νέος κάτοχος (κλέφτης) του κινητού βάλει νέα κάρτα sim και αφού το δείτε αυτό με ψυχραιμία επικοινωνήστε μαζί του και αναφέρετε το γεγονός ότι το κινητό είναι δικός σας και έχετε μέσα σημαντικά για εσάς αρχεία. Προσπαθήστε με ηρεμία να του πείτε να σας παραδώσει το xiaomi σας γιατί σε αντίθετη περίπτωση ήδη γνωρίζετε τον αριθμό και μετά από την υποβολή της μήνυσης γίνετε και άρση του τηλεφωνικού απορρήτου όσων αφορά την νέα κάρτα sim, και γνωρίζετε αυτόματα ποιος είναι ο νέος κάτοχος (κλέφτης) του κινητού σας. Το σημαντικότερο είναι ότι τα στοιχεία όλα αυτά θα τα έχει και η Αστυνομία αλλά και η Δικαιοσύνη και ότι η επικοινωνία γίνετε ώστε να σας παραδώσει το xiaomi και να μην στιγματιστεί στο Ποινικό του Μητρώο ως κλέφτης.
Προσωπική μου άποψη που έχει δοκιμαστεί σε πραγματικά γεγονότα με 100% επιτυχία να ακολουθήσετε τον πρώτο οδηγό, αλλοιώς υποχρεωτικά ακολουθήστε τον οδηγό 2 και 3 ώς έσχατη λύση.
Επίσης αν θέλετε να στείλετε μήνυμα στον κλέφτη η στον κλεπταποδόχο ώστε να σας επιστρέψει το κινητό μπείτε πάλι στο Mi Cloud ===> find device ===>lock phone + μήνυμα που να λέει << Έχασα το κινητό μου παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στον αριθμό 69********* >>
Εναλλακτικά μπορούμε να εντοπίσουμε την συσκευή μας με το Find My Device της Google
- Κλοπή κινητού ή απώλεια
Σε περίπτωση απώλειας του κινητού μας κάνουμε της εξής ενέργειες
Απώλεια κινητού
- Θα μεταβούμε στο κατά τόπους Τμήμα Ασφαλείας θα δούμε των εκάστοτε Αξιωματικό υπηρεσίας και θα αναφέρουμε την απώλεια του κινητού μας ( σε ποίο μέρος τόπο και χρόνο και ημερομηνία).
- Ο Αξιωματικός υπηρεσίας είναι υποχρεωμένος να καταγράψει σε ειδικό υπηρεσιακό έγγραφο με τα πλήρη στοιχεία μας αριθμό δελτίου ταυτότητας ονοματεπώνυμο πατρώνυμο κ.λ.π.
- Μαζί μας πρέπει να έχουμε και το κουτί του κινητού μας για να δώσουμε να καταγράψει την μάρκα του κινητού μας καθώς επίσης και υποχρεωτικά το ΙΜΕΙ.
- Αφού καταγραφεί το έγγραφο ζητάμε αντίγραφο για να το προσκομίσουμε στον πάροχο της κινητής μας, μπορεί να μας το δώσει άμεσα η την επόμενη να το παραλάβουμε από την Γραμματεία.
- Για αυτήν την ενέργεια μας στην Αστυνομία δεν πληρώνουμε κανένα παράβολο.
- Με το αντίγραφό που έχουμε πάρει από την Αστυνομία πηγαίνουμε στον πάροχο της κινητής μας του δίνουμε το έγγραφο και ζητούμε να μπλοκαριστεί το ΙΜΕΙ που εκπέμπει το κινητό μας, είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν,με αυτήν την κίνηση βγαίνει σε αχρηστία το κινητό στον κλέφτη.
- Με το μπλοκάρισμα του ΙΜΕΙ δεν σημαίνει ότι έχουμε το κινητό μας αλλά τουλάχιστον μένουμε με την ευχαρίστηση ότι δεν θα το χαρεί κάποιος άλλος.
Κλοπή κινητού
- Για την κλοπή κινητού γίνονται οι ίδιες ενέργειες με την εξής διαφορά, δεν κάνουμε δήλωση απώλειας αλλά κλοπής, δίνουμε ένορκη κατάθεση μήνυση δηλαδή και δηλώνουμε ( σε ποίο μέρος τόπο και χρόνο και ημερομηνία).
- Ο Αξιωματικός υπηρεσίας είναι υποχρεωμένος να καταγράψει να συντάξει την μήνυση με τα πλήρη στοιχεία μας αριθμό δελτίου ταυτότητας ονοματεπώνυμο πατρώνυμο κ.λ.π.
- Μαζί μας πρέπει να έχουμε και το κουτί του κινητού μας για να δώσουμε να καταγράψει την μάρκα του κινητού μας καθώς επίσης και υποχρεωτικά το ΙΜΕΙ.
- Αφού καταγραφεί το έγγραφο ζητάμε αντίγραφο της μήνυσης μας να την παραλάβουμε εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος.
- Για αυτήν την ενέργεια μας στην Αστυνομία δεν πληρώνουμε κανένα παράβολο.
- Με το αντίγραφό που έχουμε πάρει από την Αστυνομία πηγαίνουμε στον πάροχο της κινητής μας του δίνουμε το έγγραφο και ζητούμε να μπλοκαριστεί το ΙΜΕΙ που εκπέμπει το κινητό μας, είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν,με αυτήν την κίνηση βγαίνει σε αχρηστία το κινητό στον κλέφτη.
- Με το μπλοκάρισμα του ΙΜΕΙ δεν σημαίνει ότι έχουμε το κινητό μας αλλά τουλάχιστον μένουμε με την ευχαρίστηση ότι δεν θα το χαρεί κάποιος άλλος.
Ελπίζουμε να σας φανεί χρήσιμος ο οδηγός μας και πραγματικά εύχομαι να είναι αχρείαστος!
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook. Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι μας στο Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει!
Ωωωωωω αυτά είναι.
Καλή αρχή και από εδώ Χρηστάρα.
Μπράβο στον Ευτύχη για την ενίσχυση του site.
Και εις ανώτερα παιδιά!!!!
“Με το μπλοκάρισμα του ΙΜΕΙ δεν σημαίνει ότι έχουμε το κινητό μας αλλά τουλάχιστον μένουμε με την ευχαρίστηση ότι δεν θα το χαρεί κάποιος άλλος.”
Αν εξαιρέσουμε ότι με πολύ απλές διαδικασίες (ειδικά σε Mediatek) μπορείς να αλλαξεις το IMEI και να παίξει ρολόι μετά.
Καλό είναι εφόσον η συσκευή μας έχει κλειδωμένο bootloader να παραμείνει έτσι. Σε Mi συσκευές υπάρχψουν οδηγίες για να κλειδώσουμε τον bootloader σε περίπτωση που τον ανοίξαμε για να περάσουμε custom rom.
Τέλος υπηρεσίες όπως το find my device προσφέρονται για όλες τις συσκευές και μέσω Google.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.adm&hl=en
Με το παραπάνω APP γίνεται να εντοπίσετε. κλειδώσετε, διαγράψετε τα περιεχόμενα του κινητού εφόσον Μπει στο internet φυσικά