Η Lexus σκοπεύει να βελτιώσει το σύστημα ηλεκτροκίνησης αλλά και να παρουσιάσει το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της (PHEV) μέσα στο έτος, ακολουθούμενο το 2022 από το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Η ιαπωνική premium μάρκα αναμένει ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα θα αντιπροσωπεύουν πάνω από τις μισές παγκόσμιες πωλήσεις έως το 2025, οπότε βιάζεται να παρουσιάσει 10 νέα υβριδικά, PHEV και αμιγώς EV μοντέλα.
Λίγα είναι γνωστά για τα νέα PHEV και EV που ετοιμάζει, ωστόσο, η Lexus έδωσε πρόσφατα στοιχεία στη δημοσιότητα σχετικά με τον σχεδιασμό των αυτοκινήτων νέας γενιάς με πρωτοπόρο το ριζοσπαστικό πρωτότυπο LF-Z Electrified.
Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του LF-Z που είναι πιθανό να μεταφερθούν στα EV παραγωγής, περιλαμβάνουν μια νέα μορφή με τον κωδικό «spindle» της μάσκας της Lexus, μια εντελώς νέα πίσω φωτεινή μπάρα, το νέο λογότυπο της μάρκας καθώς επίσης και μια κομψή χαμηλή σιλουέτα.
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο πατά επάνω σε μια ολοκαίνουργια – αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα – πλατφόρμα, η οποία είναι η νέα bZ της μητρικής εταιρείας Toyota, η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Subaru.
Οι τεχνικές προδιαγραφές, συνεπώς, θα είναι αναμφίβολα παρόμοιες με τις αντίστοιχες του νέου bZ4X, του SUV της Toyota, το οποίο διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα, τετρακίνηση, ενσωματωμένο ηλιακό πάνελ φόρτισης και υπόσχεται ευχάριστη εμπειρία οδήγησης.
Το concept LF-Z διαθέτει μπαταρία 90kWh, η οποία μπορεί να φορτίσει σε ταχυφορτιστή έως και 150kW ενώ παράλληλα, προσφέρει αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων.
Τόσο το πρωτότυπο bZ4X όσο και το LF-Z διαθέτουν ένα καινοτόμο σύστημα «steer-by-wire», το οποίο δεν έχουμε δει ποτέ ξανά σε κάποιο αυτοκίνητο παραγωγής.
Η Lexus επιβεβαιώνει επίσης πως το πρωτοποριακό αυτό σύστημα πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Λίγα είναι γνωστά για το πρώτο PHEV της Lexus, αλλά ίσως αφορά το crossover NX, που πρόκειται να εισέλθει στη δεύτερη γενιά τους τους επόμενους μήνες, δεδομένου ότι μοιράζεται τα βασικά στοιχεία με το Toyota RAV4.
Το νέο RAV4 Plug-in Hybrid αποδίδει 302 ίππους και μπορεί να διανύσει 75 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ρεύμα, στοιχεία που αναμένεται να αναπαραχθούν σε μεγάλο βαθμό και στο νέο NX. Τα νέα της μελλοντικής εξηλεκτρισμένης γκάμας της Lexus ήρθαν στο φως με αφορμή τον εορτασμό από την μάρκα για την πώληση περισσότερων από δύο εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Η ναυαρχίδα RX αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 1/4 αυτού του αριθμού, δηλαδή 518.000 μονάδες, ακολουθούμενη από τα ES, CT και NX.
[signoff]