Τα κέρδη της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι σίγουρα υπέρογκα. Ποιος τομέας όμως κατέχει τα πρωτεία;
Όταν το Netflix ανακοίνωσε την είσοδό του στην αγορά του gaming την περασμένη εβδομάδα, δεν εξέπληξε όσους παρακολουθούν την εταιρεία.
Λαμβάνοντας υπόψη τη διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα των βιντεοπαιχνιδιών, τόσο εν κινήσει όσο και στο σπίτι, είναι λογικό για τον κολλοσό του streaming να προβεί σε αυτή την ενέργεια. «Κερδίζουμε χρόνο στην οθόνη του καταναλωτή, τόσο στα κινητά όσο και στην τηλεόραση. Ανταγωνιζόμαστε – και χάνουμε – από το Fortnite περισσότερο από το HBO», είχε πει η εταιρεία το 2019, στο απόγειο της έκρηξης του Fortnite.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Όμως το gaming δεν είναι μόνο αγαπημένο χόμπι εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Eίναι επίσης ένας από τους μεγαλύτερους τομείς της ψηφιακής ψυχαγωγίας.
Ποιο κομμάτι κερδών της «ψηφιακής πίτας» λοιπόν διεκδικεί το Netflix;
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman