16.7 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Το κόστος κατασκευής μπαταριών αναμένεται ν’ αυξηθεί μαζί και η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Η αύξηση του κόστους των βασικών υλικών στις μπαταρίες ιόντων λιθίου όπως το λίθιο, ο γραφίτης και το κοβάλτιο θα συνεχιστεί μέχρι το 2022. Αυτό θα επηρεάσει τις δραστηριότητες διαφόρων εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς. Μεταξύ αυτών, φαίνεται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα υποφέρουν περισσότερο. Η αύξηση του κόστους αυτών των υλικών θα οδηγήσει στην αύξηση του κόστους στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Όπως ανέφερε το Bloomberg, τα μέταλλα των μπαταριών βιώνουν μια άνευ προηγουμένου έκρηξη. Η επιδημία εντείνει τις εντάσεις εφοδιασμού. Έτσι, η παγκόσμια επιδίωξη της πράσινης ενέργειας έχει οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης για υλικά. Περιλαμβάνουν λίθιο, κοβάλτιο και νικέλιο. Θα πρέπει να αυξήσουν το κόστος της μπαταρίας και να καθυστερήσουν τα ηλεκτρικά οχήματα.

Ο επικεφαλής του τμήματος μετάλλων και εξόρυξης στο BloombergNEF, Kwasi Ampofo, δήλωσε ότι οι περιορισμοί στην αλυσίδα εφοδιασμού στα υλικά μπαταριών θα συνεχιστούν μέχρι το 2022.

«Η νέα παραλλαγή του Covid-19 έχει χαλάσει το ένα γρανάζι στην παγκόσμια ανάκαμψη. Αναμένουμε ότι οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας θα επηρεάσουν την κίνηση των υλικών φέτος για το 2022». Πιστεύει επίσης ότι οι τιμές του λιθίου, του γραφίτη και του κοβαλτίου είναι πιθανό να παραμείνουν υψηλές. Αλλά θα πρέπει να μειωθούν το 2023.

 

ΤΙΜΕΣ ΛΙΘΙΟΥ, ΚΟΒΑΛΤΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

Ο δείκτης τιμών λιθίου έχει υπερτριπλασιαστεί φέτος και έφτασε σε υψηλό ρεκόρ. Η τιμή του λιθίου θα παραμείνει σε σχετικά υψηλό επίπεδο για ακόμα ένα χρονικό διάστημα. «Είναι δύσκολο να δούμε ουσιώδεις αλλαγές στη στενότητα της παγκόσμιας αγοράς βραχυπρόθεσμα», δήλωσε ο κινέζος παραγωγός Chengxin Lithium Group σε γραπτή απάντηση στο Bloomberg News.

Επιπλέον, η τιμή του κοβαλτίου έχει διπλασιαστεί και η τιμή του νικελίου έχει αυξηθεί κατά περίπου 17%. Το κοβάλτιο εξορύσσεται κυρίως στη Νότια Αφρική. Λόγω διαφόρων παραγόντων, επί του παρόντος, η εφοδιαστική αλυσίδα αντιμετωπίζει μυριάδες προβλήματα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό. Σύμφωνα με την Alice Yu, αναλύτρια της S&P Global Market Intelligence, «η Omicron κινδυνεύει να επιδεινώσει τις υλικοτεχνικές προκλήσεις και θα μπορούσε να καθυστερήσει το χρονοδιάγραμμα μιας διόρθωσης τιμής».

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Μετά από πολλά χρόνια ανενεργής λειτουργίας, η πράσινη πληθωρικότητα έχει σφίξει την αγορά λιθίου φέτος. Έτσι οι ανθρακωρύχοι σπεύδουν να επεκτείνουν την ικανότητα. Υπό αυτή την έννοια, η μακροπρόθεσμη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι αυτό που χρειάζονται. Επιπλέον, τα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα παρουσιάζουν πωλήσεις άνευ προηγουμένου – από 3 εκατομμύρια το 2020 θα φτάσουν τα 66 εκατομμύρια το 2040.

«Αναμένουμε ότι οι μέσες παγκόσμιες τιμές λιθίου θα συνεχίσουν να αυξάνονται τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς οι τιμές των συμβολαίων αρχίζουν να αγγίζουν τη διαφορά και καθώς η προσφορά συνεχίζει να αδυνατεί να καλύψει τη ζήτηση», δήλωσε ο Cameron Perks, αναλυτής της Benchmark Mineral Intelligence. «Μια ισορροπημένη αγορά δεν προβλέπεται μέχρι το 2025 ή το 2026, οπότε οι τιμές μπορεί να αρχίσουν να υποχωρούν».

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο