Η Apple επιβεβαίωσε ότι οι πελάτες που ενεργοποιούν νέα iPhone μπορεί να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα όπου η ενεργοποίηση της συσκευής κατά την αρχική ρύθμιση δεν πραγματοποιείται μέσω Wi-Fi, λέγοντας ότι το πρόβλημα βρίσκεται “υπό διερεύνηση”.
Σε ένα σημείωμα που είδε το MacRumors, η Apple λέει ότι “υπάρχει ένα γνωστό ζήτημα για το iOS 16 που μπορεί να επηρεάσει τις ενεργοποιήσεις συσκευών σε δίκτυα Wi-Fi”. Για την επίλυση του προβλήματος, η Apple λέει ότι οι πελάτες θα πρέπει να επιλέξουν “Σύνδεση σε Mac ή σε υπολογιστή με iTunes” στην αρχική διαδικασία ενσωμάτωσης του iOS όταν τους ζητηθεί να συνδεθούν σε ένα δίκτυο Wi-Fi και στη συνέχεια να επιστρέψουν στην προηγούμενη οθόνη και να δοκιμάσουν ξανά σε Wi- Fi μέχρι να ολοκληρωθεί με επιτυχία η ενεργοποίηση.
Η Apple σημείωσε ότι δεν υπάρχουν επίσημες επιδιορθώσεις και ότι το προσωπικό υποστήριξης δεν θα πρέπει “να δημιουργήσει μια υπόθεση επισκευής για το ζήτημα”. Δυστυχώς, το σφάλμα είναι πολύ επίκαιρο, καθώς οι πελάτες σε όλο τον κόσμο αρχίζουν να λαμβάνουν προπαραγγελίες iPhone 14, iPhone 14 Pro και iPhone 14 Pro Max.
Για τους νέους πελάτες του iPhone 14, υπάρχει μια διαθέσιμη ενημέρωση iOS 16.0.1 που διορθώνει ένα πρόβλημα με την ενεργοποίηση και τη μετεγκατάσταση κατά την εγκατάσταση. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ενεργοποίηση του iPhone 14, ίσως χρειαστεί να το κάνετε restore με Mac ή PC στο iOS 16.0.1 για να διορθώσετε το σφάλμα και να ενεργοποιήσετε πλήρως το νέο σας iPhone.
Σε ένα έγγραφο υποστήριξης, η Apple λέει στους νέους πελάτες iPhone 14 και iPhone 14 Pro ότι “το iMessage και το FaceTime ενδέχεται να μην ολοκληρώσουν την ενεργοποίηση” έως ότου ενημερώσουν τα νέα τους iPhone σε iOS 16.0.1.