Η 39η εβδομάδα του χρόνου ήταν ασυνήθιστα… πλούσια σε ανακλήσεις. Τέσσερα εκδόθηκαν από τη Mercedes-Benz και την Porsche, δύο από την Audi. Οι Citroën, Cupra, FIAT, Ford, Hyundai, Mitsubishi, Renault, Škoda, Volkswagen και Volvo έχουν ανακοινώσει από μία ανάκληση.
Τα πεντάλ φρένων του ομίλου Volkswagen ήταν ήδη η αιτία ανακλήσεων και στο παρελθόν. Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Volkswagen αναγκάστηκε να ανακαλέσει χιλιάδες νέα αυτοκίνητα λόγω προβλήματος με το πεντάλ του φρένου. Ένα μήνα αργότερα, αποδείχθηκε ότι το ζήτημα επηρέαζε επίσης μοντέλα και από άλλες μάρκες του Ομίλου: Το πεντάλ φρένου θα μπορούσε να γίνει ανενεργό σε περισσότερα από 60.000 μοντέλα VW, Audi, Škoda και SΕΑΤ.
Μια νέα ανάκληση για τον ίδιο λόγο ανακοινώθηκε αυτήν την εβδομάδα για 4.239 VW Arteon και Passat που κατασκευάστηκαν μεταξύ Νοεμβρίου 2019 και Μαΐου 2021. Το ωστήριο ενεργοποίησης μπορεί να μην έχει βιδωθεί κατάλληλα στο ενισχυτή των φρένων και μπορεί να αποσυνδεθεί. Κατά συνέπεια, δεν θα υπάρχει πλέον καμία μηχανική σύνδεση μεταξύ του πεντάλ και της υποβοήθησης. Κατά συνέπεια, το φρενάρισμα θα είναι δυνατό μόνο ενεργοποιώντας τη ρυθμιζόμενη λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης του ηλεκτρονικού χειρόφρενου (EPB), χρησιμοποιώντας τον διακόπτη EPB στην κεντρική κονσόλα.
Το ίδιο ελάττωμα μπορεί να υπάρχει και στο Škoda Superb από το δεύτερο 6μηνο του 2019. Ωστόσο, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της Škoda Auto στον ιστότοπο car-recalls.eu, η ανάκληση αφορά μόνο εννέα αυτοκίνητα: Τρία αυτοκίνητα στη Γερμανία, δύο στο Ηνωμένο Βασίλειο και από ένα στην Πολωνία, στην Ελβετία, στην Αυστρία και στη Δανία.
Η Audi ανακαλεί επίσης μοντέλα A3, Q3 και e-tron λόγω προβλημάτων φρένων ή ενισχυτή φρένων-δείτε τον παρακάτω πίνακα.
Το Hyundai Tucson μπορεί να έχει πρόβλημα με την τοποθέτηση του αερόσακου κουρτίνας σε περίπτωση ατυχήματος.
Μεταξύ άλλων ενεργειών, αξίζει να σημειωθεί η εκτεταμένη ανάκληση της Ford για υπερθέρμανση κινητήρων και σε παλαιότερα Citroën για προβλήματα αερόσακων.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Δείτε τον λεπτομερή πίνακα των ανακλήσεων αυτής της εβδομάδας…
Μοντέλο/έτος Πρόβλημα ανάκλησης
- ABT e-Transporter – 2019-2021: Δυσλειτουργία στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος που θα μπορούσε να οδηγήσει σε βλάβη του ηλεκτρικού συστήματος.
- Audi e-tron – 2019-2021: Πιθανή ελαττωματική συγκόλληση στον ενισχυτή φρένων που θα μπορούσε να προκαλέσει βλάβη στην υποβοήθηση, στο ABS και στο ESP.
- Audi A3 – 2020-2021: Το μπουλόνι του άξονα της πίεσης εισόδου μεταξύ του ηλεκτρομηχανικού σέρβο και του πεντάλ του φρένου μπορεί να χαλαρώσει.
- Audi Q3 – 2020-2021: Το μπουλόνι του άξονα της πίεσης εισόδου μεταξύ του ηλεκτρομηχανικού σέρβο και του πεντάλ του φρένου μπορεί να χαλαρώσει.
- Citroën C3 – 2009-2017: Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική.
- Citroën C4 – 2009-2017: Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική.
- Citroën DS3 – 2009 – 2017: Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική.
- Citroën DS4 – 2009-2017: Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική.
- Citroën DS5 – 2011-2017: Η γεννήτρια αερίου του αερόσακου οδηγού και/ή συνοδηγού ενδέχεται να είναι ελαττωματική.
- Cupra Formentor – 2020-2021: Λόγω κατασκευαστικού σφάλματος, τα σημεία αγκύρωσης των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός καθίσματα μπορεί να είναι ανεπαρκή.
- Cupra Leon – 2020-2021: Λόγω κατασκευαστικού σφάλματος, τα σημεία αγκύρωσης των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός καθίσματα μπορεί να είναι ανεπαρκή.
- FΙΑΤ Ducato – 2021: Η αγκύρωση της ζώνης ασφαλείας στην περιστρεφόμενη πλάκα του καθίσματος μπορεί να μην έχει κατασκευαστεί σωστά.
- Ford Galaxy – 2010-2014: Εντοπισμένη πιθανή υπερθέρμανση της κυλινδροκεφαλής του κινητήρα, επειδή αυτός δεν περιέχει επαρκές υγρό ψύξης.
- Ford Mondeo – 2010-2014: Εντοπισμένη πιθανή υπερθέρμανση της κυλινδροκεφαλής του κινητήρα, επειδή αυτός δεν περιέχει επαρκές υγρό ψύξης.
- Ford S-MΑΧ – 2010-2014: Εντοπισμένη πιθανή υπερθέρμανση της κυλινδροκεφαλής του κινητήρα, επειδή αυτός δεν περιέχει επαρκές υγρό ψύξης.
- Hyundai Tucson – 2020-2021: Οι αερόσακοι-κουρτίνες ενδέχεται να μην ανοίξουν όπως προβλέπεται.
- Mercedes-AMG GT – 2020: Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί.
- Mercedes-Benz CLS – 2020: Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί.
- Mercedes-Benz E-Class – 2020: Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί.
- Mercedes-Benz G-Class – 2020: Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί.
- Mercedes-Benz GLB – 2019: Το λογισμικό στη μονάδα ελέγχου του αερόσακου ενδέχεται να μην αναγνωρίζει σωστά τα σημεία σκανδάλης.
- Mercedes-Benz GLC – 2020: Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί.
- Mercedes-Benz S-Class – 2019-2020: Το μεσαίο αναδιπλούμενο πίσω προσκέφαλο μπορεί να μην κλειδώνει σωστά στη θέση χρήσης.
- Mercedes-Benz S-Class – 2020: Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί.
- Mercedes-Benz EQC – 2020: Ο ηλεκτρικός σύνδεσμος των αισθητήρων πλευρικής πρόσκρουσης μπορεί να μην είναι σωστά ασφαλισμένος και μπορεί να αποσπαστεί.
- Mercedes-Benz EQV – 2021: Λόγω λάθους στην παραγωγή, ενδέχεται να επηρεαστεί η λειτουργία των πλευρικών αερόσακων.
- Mercedes-Benz V-Class/Vito – 2021: Λόγω λάθους στην παραγωγή, ενδέχεται να επηρεαστεί η λειτουργία των πλευρικών αερόσακων.
- Mitsubishi Eclipse Cross – 2017-2020: Το κούμπωμα του προστατευτικού φρυδιού στον θόλο του εμπρός δεξιού τροχού μπορεί να ξεκολλήσει με υψηλή ταχύτητα.
- Porsche Boxster – 2012-2014: Τα πλευρικά πάνελ της βάσης στον πίσω άξονα μπορεί να είναι ελαττωματικά.
- Porsche Boxster – 2019-2020: Λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, η στεγανοποίηση στον σωλήνα καυσίμου υψηλής πίεσης στην κυλινδροκεφαλή Νο 2 μπορεί να είναι ελαττωματική.
- Porsche Cayman – 2012-2014: Τα πλευρικά πάνελ της βάσης στον πίσω άξονα μπορεί να είναι ελαττωματικά.
- Porsche Cayman – 2019-2020: Λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, η στεγανοποίηση στον σωλήνα καυσίμου υψηλής πίεσης στην κυλινδροκεφαλή Νο 2 μπορεί να είναι ελαττωματική.
- Porsche Cayenne S Diesel – 2012-2017: Τα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται να μην πληρούν τα προβλεπόμενα όρια εκπομπών.
- Porsche Macan – 2014-2017: Το αγώγιμο υλικό των αισθητήρων ανίχνευσης επιβάτη στην επένδυση του καθίσματος του συνοδηγού μπορεί να σκιστεί.
- Renault Twizy – 2020: Το ταχύμετρο πιθανόν να δείχνει ταχύτητα 45 km/h ενώ η πραγματική ταχύτητα είναι 80 km/h.
- Škoda Superb – 2019: Η βιδωτή σύνδεση του ωστηρίου μεταξύ του πεντάλ του φρένου και του ενισχυτή φρένου μπορεί να αποσυνδεθεί.
- Volkswagen Arteon – 2019-2021: Το ωστήριο ενεργοποίησης ενδέχεται να μην έχει βιδωθεί σωστά στον ενισχυτή φρένων και μπορεί να αποσυνδεθεί.
- Volkswagen Passat -2019-2021: Το ωστήριο ενεργοποίησης ενδέχεται να μην έχει βιδωθεί σωστά στον ενισχυτή φρένων και μπορεί να αποσυνδεθεί.
- Volvo S60 – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo V60 – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo V60 Cross Country – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo S90/S90L – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo V90 – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo V90 Cross Country – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo XC40 – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo XC60 – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
- Volvo XC90 – 2020-2021: Το BAS (ενίσχυση πέδησης), το ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman