BP – Κλείνουν το ένα μετά το άλλο τα βενζινάδικά της στην Αγγλία λόγο έλλειψης βενζίνης! Εδώ Ελλάδα ?

Έκκληση στους οδηγούς να μη γεμίζουν παλιά μπουκάλια νερού με βενζίνη, απηύθυνε ο Βρετανός υπουργός Μεταφορών, καθώς συνεχίζεται η κρίση καυσίμων στη Μεγάλη Βρετανία. Τα σοβαρά προβλήματα στην τροφοδοσία έχουν οδηγήσει σε προσωρινό κλείσιμο πρατήρια υγρών καυσίμων, καθώς πανικόβλητοι οδηγοί έσπευσαν να γεμίσουν το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου τους.

O υπουργός Μεταφορών Γκραντ Σαπς δήλωσε δημόσια ότι η κρίση καυσίμων οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στην πανδημία κορωνοϊού, που ανέστειλε τις εξετάσεις για την πιστοποίηση οδηγών φορτηγών.

«Αυτό το πρόβλημα σχεδόν αποκλειστικά προκλήθηκε από τον κορωνοϊό και την αδυναμία να εξεταστούν οι νέοι οδηγοί μεγάλων φορτηγών την περίοδο του lockdown» σημείωσε.

Πολλά βενζινάδικα έχουν εξαντλήσει τα αποθέματά τους, ενώ όσα έχουν ακόμα, έχουν ορίσει πλαφόν αγοράς από τους οδηγούς.

Η κυβέρνηση επιμένει ότι το πρόβλημα είναι ο πανικός των καταναλωτών και ότι δεν υπάρχει στην πραγματικότητα έλλειψη καυσίμων. Ωστόσο, οι καθυστερήσεις στις μεταφορές, λόγω Brexit και αλλαγής του καθεστώτος των αδειών εργασίας των οδηγών βυτιοφόρων, έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην τροφοδοσία της αγοράς.

 

«Κολοσσός» ξεμένει από καύσιμα!

H BP ανακοίνωσε ότι ορισμένες κατηγορίες καυσίμων έχουν εξαντληθεί σε περίπου το 1/3 των πρατηρίων της βενζίνης στη Βρετανία!

O πανικός που επικράτησε οδήγησε την κυβέρνηση να προχωρήσει στην αναστολή των νόμων του ανταγωνισμού και να επιτρέψει στις εταιρίες να συνεργαστούν για τη μείωση των ελλείψεων στα καύσιμα.

«Με την αυξημένη ζήτηση που παρατηρήθηκε κατά το τελευταίο διήμερο, εκτιμούμε ότι περίπου το 30% των σταθμών εφοδιασμού σε αυτό το δίκτυο δεν έχουν κατά την παρούσα περίοδο ούτε τις βασικές ποσότητες καυσίμου», ανακοίνωσε η BP, η οποία διαχειρίζεται 1.200 πρατήρια καυσίμων στη Βρετανία.

«Εργαζόμαστε προκειμένου να ανεφοδιάσουμε το συντομότερο δυνατό», προσθέτει.

Τη ίδια στιγμή υπήρξε συνάντηση στελεχών της κυβέρνησης και εκπροσώπων από τη Shell και την Exxon Mobil Corp.

 

Ποια είναι η κατάσταση τις τελευταίες ώρες

Ουρές, λουκέτα και πανικός. Αυτές οι τρεις λέξεις μπορούν να περιγράψουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κατάσταση που επικρατεί για ακόμα μια μέρα έξω από τα πρατήρια καυσίμων στη Βρετανία.

Καταναλωτές σε πανικό σπεύδουν να αγοράσουν ακόμη και λίγη βενζίνη, ενώ έξω από βενζινάδικο βρήκαν ακόμη και… μαχαίρια.

Μετά από τέσσερις ημέρες χάους, ο στρατός βρίσκεται σε επιφυλακή και πολλοί ζητούν ήδη την παρέμβασή του για να αποκατασταθούν τα προβλήματα εφοδιασμού, ενώ εκπρόσωποι της αλυσίδας αναφέρουν ότι τα πρατήρια αδειάζουν μέσα σε λίγες ώρες από την παραλαβή των καυσίμων, ένδειξη της ανασφάλειας που επικρατεί σε όλη τη χώρα.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι σε πρατήριο στο νοτιανατολικό Λονδίνο βγήκαν μέχρι και μαχαίρια. Ένας Βρετανός, εμφανώς εκνευρισμένος από την πολύωρη αναμονή και τις ουρές χιλιομέτρων για λίγη βενζίνη, λογομάχησε με κάποιον άλλον οδηγό, χωρίς να διστάσει μάλιστα, να βγάλει μέχρι και μαχαίρι.

Σε ετοιμότητα ο στρατός και φόβοι για πλαφόν 30 λιρών

Κι ενώ οι οδηγοί σπεύδουν παντού να γεμίσουν τα αυτοκίνητά τους, ο πρόεδρος της Ένωσης ο πρόεδρος της Ένωσης των Βενζινοπωλών ανέφερε στο BBC ότι αμέσως μόλις ένα βυτιοφόρο φτάσει σε ένα πρατήριο, υπάρχει κινητοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Στη συνέχεια είναι σαν μέλισσες σε κατσαρόλα μελιού. Όλοι συρρέουν εκεί» και σε λίγες ώρες το πρατήριο είναι και πάλι εκτός.

Τα μέλη της ένωσης εκφράζουν έντονη ανησυχία στο πλαφόν των 30 λιρών, φοβούμενοι ότι οι πανικόβλητοι οδηγοί θα ξεσπάσουν στο προσωπικό και ως εκ τούτου απορρίπτουν κάθε τέτοιο περιορισμό. Παράλληλα, κάλεσε τους ιδιοκτήτες πρατηρίων να μην αυξήσουν τις τιμές τους.

Από την άλλη πλευρά, η Ντάουνινγκ Στριτ ξεκαθαρίζει ότι οι οδηγοί του στρατού μπορούν να βοηθήσουν στον ανεφοδιασμό βραχυπρόθεσμα. Ήδη, 150 οδηγοί βρίσκονται επί ποδός, έτοιμοι να παρέμβουν.

Ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής άμυνας ανέφερε ότι ο στρατός θα πρέπει να κινητοποιηθεί κι όχι να τεθεί σε επιφυλακή, για να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του κοινού και να σταματήσει ο καταναλωτικός πανικός. Η τοποθέτησή του συντηρητικού βουλευτή προκάλεσε την αντίδραση των Εργατικών, με τον σκιώδη υπουργό Εσωτερικών να μιλά για καταστροφική αποτυχία ηγεσίας και μια κρίση που η κυβέρνηση δημιούργησε.

 

Ποια είναι η εικόνα με τα καύσιμα στην Ελλάδα

Αυτή η εικόνα προφανώς δεν επηρεάζει (ακόμη) τη χώρα μας. Ωστόσο οι εκτιμήσεις δεν είναι και οι πιο ευχάριστες.

Πιο ακριβά κατά τουλάχιστον 18.5% πληρώνουν πλέον οι οδηγοί στην Ελλάδα την αμόλυβδη από τις αρχές του έτους, μετά τις νέες αυξήσεις στις παγκόσμιες τιμές του πετρελαίου οι οποίες ξεπέρασαν ξανά τα 80 δολάρια το βαρέλι και διαμορφώνονται στα υψηλότερα επίπεδα από το 2018.

Το ράλι τριετίας στο μαύρο χρυσό έχει οδηγήσει τη μέση πανελλαδική τιμή της αμόλυβδης 95 οκτανίων στα 1,703 ευρώ από 1,437 ευρώ το λίτρο που ήταν στις αρχές του Ιανουαρίου. Εκτός Αθηνών και άλλων μεγάλων πόλεων όμως και ειδικά σε νησιά, οι τιμές αυτές μπορεί να είναι ακόμη υψηλότερες αναγκάζοντας τους καταναλωτές να βάλουν ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Τα στοιχεία του Παρατηρητήριου Τιμών Υγρών Καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης δείχνουν ότι στις 27 Σεπτεμβρίου οι τιμές της απλής αμόλυβδης έφτασαν ακόμη και τα 1,941 ευρώ το λίτρο στο Νομό Κυκλάδων, με τη σούπερ αμόλυβδη 100 οκτανίων εκεί να πιάνει ακόμη και τα 2,074 ευρώ το λίτρο.

Το σοκ των τιμών απειλεί μάλιστα ακόμη περισσότερο νοικοκυριά αλλά και επιχειρήσεις καθώς πλησιάζει ο χειμώνας κι αναμένεται να υπάρξουν αυξήσεις στην τιμή διάθεσης και του πετρελαίου θέρμανσης!

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Govee Gaming Pixel Light: RETRO Αισθητική 80s και 90s Στο Gaming Γραφείο σου… Κάνει ΠΟΛΛΑ και από 65€ ΚΟΜΠΛΕ θα το Λατρέψεις! (βίντεο)

Είναι Retro είναι πανέμορφο, κάνει πολλά και στοιχίζει τα λιγότερα χρήματα από ποτέ... Όλοι λατρεύουμε την Govee αλλά δεν μπορούμε να την αγγίξουμε πάντα! Το βίντεο...

Στο Χονγκ Κονγκ θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα όπου θα εργάζεται μόνο ένα ρομπότ

Στο Χονγκ Κονγκ θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα όπου θα εργάζεται μόνο ένα ανθρωποειδές ρομπότ, σε μια προσπάθεια να δοκιμαστεί στην πράξη το πώς μπορεί να...

Ο νέος Media Player των Windows 11 καταναλώνει 3,5 φορές περισσότερη μνήμη και χρεώνει για δημοφιλείς codecs

Ο νέος Media Player των Windows 11 καταναλώνει σχεδόν 3,5 φορές περισσότερη μνήμη από τον κλασικό Windows Media Player, ενώ παράλληλα η Microsoft κρύβει...

Netflix: Νέα υποχρεωτική αλλαγή ζητά ξεχωριστό email

To Netflix φαίνεται ότι ξεκινήσει να απαιτεί ξεχωριστή διεύθυνση email για κάθε δευτερεύον προφίλ, δηλαδή προφίλ που έχουν οι υπόλοιποι χρήστες μέσα σε έναν...

Vodafone: Δωρεάν αναβάθμιση σε οπτική ίνα για 290.000 πελάτες

Η Vodafone ανακοίνωσε τη δυνατότητα αναβάθμισης συνδέσεων ADSL και FTTC σε δίκτυο οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH) για 290.000 πελάτες σε όλη την...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Govee Gaming Pixel Light: RETRO Αισθητική 80s και 90s Στο Gaming Γραφείο σου… Κάνει ΠΟΛΛΑ και από 65€ ΚΟΜΠΛΕ θα το Λατρέψεις! (βίντεο)

Είναι Retro είναι πανέμορφο, κάνει πολλά και στοιχίζει τα λιγότερα χρήματα από ποτέ... Όλοι λατρεύουμε την Govee αλλά δεν μπορούμε να την αγγίξουμε πάντα! Το βίντεο...

Αυτοκίνητο ή Μηχανή; Για Επισκευή Προφυλακτήρα, Για Λακκούβες λαμαρίνας, Για Γυάλισμα και για να βάλεις Μπροστά +Bonus 6 Νέα Προϊόντα σε 5 λεπτά!!! (βίντεο)

Ένα θεωρώ χρήσιμο "μπουκέτο" με 6 προϊόντα... που δύσκολα θα σου τα δείξω 1 προς 1 στο κανάλι.. Αφορμή ο φίλος μου ο Χάρης που...

Σηκώνει 200 Κιλά και είναι 3,5 Μέτρα. Ένα SUP για 2 Γυμνάστριες που είναι και ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ! Νέο Innoexpo Στα 143€ ΚΟΜΠΛΕ (Βίντεο)

Ένα πραγματικό όνειρο για πολλούς και πολλές από εμάς... Ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σταθερό και ποιοτικό SUP που σίγουρα δεν θα πιστεύεις... την τιμή του... που...

Απλά “ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ”… Για PC, Laptop, Κινητά… Ίσως το ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΙΚΡΟ! Στα 65€ ΚΟΜΠΛΕ… ORICO 10-in-1 M.2 Docking Station (Βίντεο)

Είναι από τα πράγματα που δεν τα υπολογίζεις αν δεν τα έχεις, αλλά αναρωτιέσαι πως μπορούσες χωρίς αυτά μόλις τα αποκτήσεις! Ίσως το ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΙΚΡΟ...

Δοκιμάζω το πιο ΑΚΡΙΒΟ Αδιάβροχο Mousepad του Skroutz (Razer Strider Chroma XXL)

Γιατί να πας σε κάτι τέτοιο;;; Δεν υπάρχει γιατί!!!! Διότι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ για τον ΚΑΘΕΝΑΝ μας είναι αυτό που του κάνει καλύτερα την δουλειά του! Για...