Συνεχίζεται η ισχυρή ανάπτυξη του Ομίλου ΟΤΕ στη συνδρομητική τηλεόραση. Το β’ τρίμηνο του 2022 η Cosmote TV είχε 641.578 συνδρομητές, σημειώνοντας αύξηση κατά 10,8% (62.727 συνδρομητές) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 και ενώ στο πεδίο του ανταγωνισμού είχε μπει και η Disney+.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Συγκριτικά με το α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους (είχε 636.504 συνδρομητές), η Cosmote TV κέρδισε 5.074 συνδρομητές,. Κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου ο ΟΤΕ ανακοίνωσε την τριετή συμφωνία για τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων του Ολυμπιακού για το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Η αυξητική πορεία της Cosmote TV καταγράφεται και ανά έτος.
[affcoups id=”101207″]
Η συνδρομητική τηλεόραση του ΟΤΕ είχε 624.195 συνδρομητές το 2021 και 575.282 στο τέλος του 2020, ενώ το 2019 είχε 554.986 και το 2018 541.907 συνδρομητές.
[affcoups id=”96092″]
[signoff]