Οι εφαρμογές της BMW και της MINI είναι οι universal διεπαφές μεταξύ των πελατών, των οχημάτων τους και των μαρκών. Σήμερα, δύο εκατομμύρια πελάτες σε καθημερινή βάση και συνολικά πάνω από δέκα εκατομμύρια οδηγοί, χρησιμοποιούν τις εφαρμογές “My BMW” και “MINI” που εμπεριέχουν πολλές έξυπνες λειτουργίες, πρακτικές υπηρεσίες και χρήσιμες συμβουλές. Δεκάδες χιλιάδες χρήστες βαθμολόγησαν τις εφαρμογές με 5 αστέρια στο Apple App Store.
Ο Pieter Nota , Μέλος Δ.Σ. του BMW Group , στον τομέα Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων, δήλωσε: «Με πάνω από 10 εκατομμύρια άτομα να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές “My BMW” και “MINI”, η στρατηγική του BMW Group με στόχο την ανάπτυξη στενότερων σχέσεων με τους πελάτες μέσω της ψηφιοποίησης, έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένη. Οι εφαρμογές επιτρέπουν στους πελάτες μας να επικοινωνούν απευθείας μαζί μας αλλά και με τα οχήματά τους, ενώ παρέχουν στο BMW Group άμεση πρόσβαση σε αυτούς».
Η κατάσταση του οχήματος ορατή ανά πάσα στιγμή, διαχείριση πολυάριθμων λειτουργιών με το πάτημα ενός κουμπιού*.
Με τις εφαρμογές, οι οδηγοί μπορούν να ενημερώνονται ανά πάσα στιγμή για την κατάσταση του οχήματός τους. Μέσω του app μπορεί επίσης να πραγματοποιείται το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα των θυρών, η ενεργοποίηση του κλιματισμού/του εξαερισμού ή, ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος, η προβολή του περιβάλλοντος χώρου και του εσωτερικού του οχήματος με χρήση του Remote 3D View. Επιπλέον, είναι πολύ εύκολη η αποστολή διευθύνσεων προορισμού από την εφαρμογή στο σύστημα πλοήγησης του οχήματος. Επιπρόσθετα, η εφαρμογή μπορεί να διαχειρίζεται υπηρεσίες τρίτων, όπως για παράδειγμα το Amazon Alexa**. Στην ενότητα “Services & Store”, ο πελάτης μπορεί να έχει μια ενημερωμένη επισκόπηση των ψηφιακών υπηρεσιών που είναι διαθέσιμες και κλεισμένες για το όχημα ανά πάσα στιγμή, καθώς και να προσθέσει εύκολα και ευέλικτα αναβαθμίσεις ConnectedDrive. Σε συνδυασμό με το BMW Digital Key Plus και ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος, το “My BMW” app μπορεί να εκτελέσει από απόσταση έως και περίπου έξι μέτρων, αποθηκευμένους ελιγμούς και λειτουργίες αυτόματης στάθμευσης.
Οι εφαρμογές προσφέρουν μια ποικιλία χρήσιμων λειτουργιών και για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Για παράδειγμα, οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την κατάσταση φόρτισης και την ηλεκτρική αυτονομία τους, αλλά και ειδοποιήσεις (push notifications) κατά τη διάρκεια της φόρτισης σχετικά με την επίτευξη του στόχου φόρτισης της μπαταρίας, καθώς και για πιθανές ανωμαλίες. Στην Ευρώπη, το συμβόλαιο των υπηρεσιών BMW ή MINI Charging του πελάτη μπορεί να αποθηκευτεί στις εφαρμογές, ανάλογα με τις ανάγκες. Αυτό επιτρέπει τον ψηφιακό έλεγχο ταυτότητας μέσω εφαρμογής σε πάνω από 400.000 σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη. Η τιμολόγηση πραγματοποιείται εύκολα σε μηνιαία βάση, κάνοντας χρήση των αποθηκευμένων τρόπων πληρωμής μέσω BMW/MINI Charging.
Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό και των δύο εφαρμογών είναι η διαχείριση των αναγκών σέρβις και συντήρησης του οχήματος. Όταν επίκειται προγραμματισμένο σέρβις για το όχημα ενός πελάτη, τότε λαμβάνει ειδοποίηση και μπορεί να κλείσει ραντεβού απευθείας από την εφαρμογή. Ολόκληρη η διαδικασία σέρβις υποστηρίζεται μέσω της εφαρμογής με check-in, βίντεο σέρβις, παρακολούθηση της κατάστασης και πληρωμή. Σε περίπτωση που το όχημα ενός πελάτη εμπλακεί σε ατύχημα, η εφαρμογή προσφέρει έναν απλό, γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο κλήσης της Οδικής Βοήθειας.
Η ενότητα “Explore” παρέχει ενδιαφέρον περιεχόμενο σχετικά με τις μάρκες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες BMW και MINI, συμπεριλαμβανομένων χρήσιμων βίντεο με οδηγίες.
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό και των δύο εφαρμογών είναι η λειτουργία επίδειξης (demo mode). Αυτή προσφέρει μια επιλογή οχημάτων επίδειξης, ώστε οι χρήστες να μπορούν να ανακαλύψουν τη λειτουργικότητα των εφαρμογών χωρίς δικό τους όχημα. Το demo mode δημιουργεί μια αυθεντική εμπειρία BMW και MINI – σχεδόν σαν το όχημα να βρισκόταν ήδη στο γκαράζ του χρήστη.
Οι πελάτες BMW και MINI μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση και την αυτονομία του οχήματος μέσω της σχετικής εφαρμογής στο Apple Watch.
Εφαρμογές με μεγάλη ζήτηση από τότε που λανσαρίστηκαν βελτιώνονται συνεχώς
Οι εφαρμογές “My BMW” και “MINI” κυκλοφόρησαν και οι δύο τον Ιούλιο του 2020, αντικαθιστώντας τους αντίστοιχους προκατόχους τους, τις εφαρμογές “Connected”. Έκτοτε, οι εφαρμογές επεκτείνονται και βελτιστοποιούνται συνεχώς με βάση τα σχόλια των χρηστών. Και οι δύο εφαρμογές θα συνεχίσουν να ενημερώνονται κάθε δύο μήνες και η γκάμα των λειτουργιών τους θα επεκταθεί.
Από τον Σεπτέμβριο του 2022, η λειτουργία “My Trips” (“Τα ταξίδια μου”) στην εφαρμογή “My BMW” επιτρέπει στους ιδιοκτήτες όλων των οχημάτων BMW, ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης, να χρησιμοποιούν στατιστικά στοιχεία ταξιδίου και πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση ενέργειας, τη μέση ταχύτητα και τις εκπομπές CO2 σε προηγούμενα ταξίδια. Οι λειτουργίες “My Trips” θα επεκταθούν περαιτέρω στο μέλλον, για παράδειγμα με συμβουλές για αποδοτικό και βιώσιμο στυλ οδήγησης.
Στην ενότητα “Map” (“Χάρτης”), ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει πρατήρια καυσίμων και σταθμούς φόρτισης και, μεταξύ άλλων, να συγκρίνει εύκολα τις τιμές των καυσίμων χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει άλλη εφαρμογή. Από τον Δεκέμβριο του 2022 στη Γερμανία και την Αυστρία, οι οδηγοί BMW μπορούν να ενεργοποιούν τις αυτόματες πληρωμές στάθμευσης στο όχημα, καθώς και να τερματίζουν και να επεκτείνουν τις ενεργές κρατήσεις, να βλέπουν το ιστορικό στάθμευσης και να διαχειρίζονται τους τρόπους πληρωμής τους στην ενότητα “Services & Store” της εφαρμογής “My BMW”.
* Το εύρος λειτουργιών των εφαρμογών “My BMW” και “MINI” εξαρτάται πάντα από τον εξοπλισμό του οχήματος και τη χώρα χρήσης.
** Τα Amazon, Alexa και όλα τα σχετικά λογότυπα είναι εμπορικά σήματα ή καταχωρημένα σήματα της Amazon.com, Inc. ή μιας θυγατρικής εταιρείας. Το Amazon Alexa μπορεί να εγκατασταθεί στο όχημα μόνο σε συνδυασμό με την εφαρμογή My BMW, έναν λογαριασμό Amazon και έναν λογαριασμό BMW ConnectedDrive. Λεπτομέρειες σχετικά με τους ισχύοντες όρους χρήσης μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση Amazon.com / Όροι χρήσης Alexa.