Το 2018, η Ferrari λάνσαρε τη οικογένεια Icona, μια σειρά μοντέλων που κατασκευάζονται σε περιορισμένο αριθμό και επανερμηνεύουν εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος του Maranello. Έτσι, οι Monza SP1 και SP2 είναι εμπνευσμένες από την αγωνιστική μπαρκέτα της δεκαετίας του ’50. Και τρία χρόνια αργότερα, εδώ έχουμε την τρίτη Icona, τη Ferrari Daytona SP3.
Με αυτό το όνομα, η Ferrari αποτίνει φόρο τιμής στο χατ-τρικ που πέτυχε στις 24 Ώρες της Daytona το 1967. Στη έδρα της Ford, το βάθρο εκε΄ίνη τη χρονιά μονοπώλησαν μια 330 P3/4, μια 330 P4 και ένα 412P. Η Ferrari Daytona SP3 είναι επομένως εμπνευσμένη από αυτά τα μοντέλα της δεκαετίας του ’60 χωρίς ωστόσο, κατά τον προσανατολισμό των Icona, να αποτελεί μια νεό-ρετρό δημιουργία.
Συνολικά θα κατασκευαστούν 599 κομμάτια από τη Ferrari Daytona SP3, ενός αυτοκινήτου που η τιμή ξεπερνά τα δύο εκατομμύρια ευρώ
Οι ομοιότητες είναι στο επίπεδο των κύριων γραμμών του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα το παρμπρίζ που γυρίζει αγκαλιάζοντας πλαϊνό τμήμα του κλωβού, τα εμπρός φτερά με διπλή κορυφή, οι πλευρικοί καθρέφτες εμπρός από τις πόρτες… Η νεωτερικότητα βρίσκεται στα φανάρια, με λεπτές λωρίδες LED, με αυτά στο πίσω μέρος να συνδέονται με «πηχάκια».
Στο εσωτερικό, το ταμπλό είναι σκόπιμα μινιμαλιστικό, χάρη στην παρουσία ψηφιακών οργάνων με διαγώνιο 16 ιντσών και ενός πλούσιου σε χειριστήρια τιμονιού. Ο οδηγός μάλιστα μπορεί να ελέγξει το 80% των λειτουργιών χωρίς να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι. Τα καθίσματα, οπτικά συνδεδεμένα μεταξύ τους, πατάνε σταθερά πάνω στο πλαίσιο, με τον οδηγό να βρίσκει τη θέση οδήγησης που τον βολεύει χάρη στα ρυθμιζόμενα πεντάλ. Αυτή η λύση, που σου δίνει την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε μονοθέσιο, παρείχε στη Ferrari τη δυνατότητα να χαμηλώσει το αυτοκίνητο, το οποίο έχει ύψος μόλις 1,14 m!
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Ο κινητήρας της Ferrari Daytona SP3 προέρχεται από τον V12 των 6,5 λίτρων της 812 Competizione, αλλά εδώ τοποθετείται κέντρο-πίσω πίσω και έχει να αντιμετωπίσει βάρος 1.485 kg. Το μοτέρ αποδίδει 840 άλογα (1,77 kg/PS), απόδοση που αποτελεί ρεκόρ για κινητήρα αποκλειστικά εσωτερικής καύσης στη Ferrari. Και 700 Nm στις 7.250 rpm. Ο V12 συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Συνδυασμός που κατά το εργοστάσιο δίνει στη Ferrari Daytona SP3 μέγιστη ταχύτητα 340 km/h, ενώ χρειάζονται μόλις 2,85 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 km/h.
Η υλοποίηση της Ferrari Daytona SP3 είναι έντονα εμπνευσμένη από τη Formula 1, με το πλαίσιο και το αμάξωμα να είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά. Στοιχεία, όπως οι πόρτες και τα μαρσπιέ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ έχει χρησιμοποιηθεί κέβλαρ στις περιοχές που είναι πιθανότερο να αντιμετωπίσουν τα φορτία μιας πρόσκρουσης.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman