Το Gearbest ήταν ένα μεγάλο κινεζικό κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλούσε μια πληθώρα προϊόντων. Το μαγαζί έστελνε παγκοσμίως και αυτό επίτρεπε στους χρήστες να αγοράζουν ορισμένα κινεζικά προϊόντα τα οποία διαφορετικά ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα εκτός Κίνας.
Νωρίτερα φέτος, είχαμε μια αναφορά για ορισμένες παρατυπίες με το Gearbest. Εάν είστε τακτικός αγοραστής κινεζικών προϊόντων αλλά διαμένετε εκτός Κίνας, πιθανότατα θα γνωρίζετε το Gearbest. Πριν από δύο μήνες, η εταιρεία έκλεισε εντελώς. Ο ιστότοπός τους δεν ήταν προσβάσιμος και όταν προσπαθείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο, εμφανίζεται μια μη έγκυρη διεύθυνση URL.
Αυτό τουλάχιστον μέχρι πριν λίγο. Πράγματι, χάρις ενός άρθρου στο Gizchina, όπου ανέφερε ότι το link ήταν μεν ενεργό αλλά σε ανακατευθείνει σε Ιταλία, μπήκα να δω τι γίνεται. Η αλήθεια…το site φαίνεται ενεργό και δεν σε πάει Ιταλία όπως λέει το άρθρο (https://it.gearbest.com.).
Απ’ ότι βλέπω μπορώ να κάνω κανονικά log-in στον λογαριασμό μου στο μαγαζί, έχει τους πόντους που είχα, τις αγορές που είχα κάνει, τα πάντα. Σαν να αναστήθηκε!
Αυτό μπορεί να είναι ένα καλό νέο για τους χρήστες που είχαν εκκρεμείς συναλλαγές με το Gearbest. Ωστόσο, δεν μπορούμε να είμαστε τόσο σίγουροι εάν η εταιρεία θα πληρώσει αξιώσεις από τον παλιό ιστότοπο.
Υπενθυμίζουμε ότι το Gearbest «εξαφανίστηκε» χωρίς προηγούμενη ενημέρωση στους πολυάριθμους πελάτες του. Πολλοί από αυτούς τους πελάτες είχαν εκκρεμείς συναλλαγές τις οποίες η εταιρεία δεν έχει ακόμη παραδώσει. Τώρα που έχουμε την αγγλική ιστοσελίδα πάλι ενεργή, θα φανεί φως στο βάθος του τούνελ!? Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία μέσω ζωντανής συνομιλίας, αλλά το αίτημά μας συναντήθηκε με μήνυμα σφάλματος. Επιπλέον, υποβάλαμε εισιτήριο στην εταιρεία αλλά δεν υπάρχει απάντηση μέχρι την ώρα του τύπου.
Είναι σημαντικό για όλους τους χρήστες να γνωρίζουν ότι αυτή η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται να είναι πολύ ασταθής.
Αγοράζουμε και πάλι από το Gearbest!?
Η δική μου προσωπική απάντηση είναι ΟΧΙ. Το κατάστημα μπορεί κάποτε να ήταν πραγματικά πολύ καλό, η ξαφνική εξαφάνιση, χωρίς ειδοποίηση δεν ήταν καλό σημάδι. Το κατάστημα το είχα αφαιρέσει καιρό πριν από τα καταστήματα που θεωρώ έμπιστα. Δυστυχώς, από εμένα προσωπικά μου εξαφάνισε την όποια εμπιστοσύνη είχα. Υπόψιν με το μαγαζί είχα συνεργαστεί και έχω παρουσιάσει πολλά πράγματα από εκεί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εάν δω κάτι στραβό δεν θα το πω. Τώρα εσείς τι κάνετε….το ξέρετε εσείς και η τσέπη σας.
[signoff]