36 C
Athens
Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2024

Google – Σκέφτεται ν’ αρχίσει να πληρώνει τους συντάκτες για τα άρθρα που γράφουν!

Η Google συζητάει με εκδότες, σχετικά με ενδεχόμενη πληρωμή, ώστε να μπορεί να συμπεριλάβει το περιεχόμενό των άρθρων τους σ’ ένα προϊόν ειδήσεων, σύμφωνα με The Wall Street Journal. Οι περισσότερες συνομιλίες αφορούν εκδοτικούς οίκους εκτός των ΗΠΑ, όπως αναφέρει το έγγραφο, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας και της Ευρώπης ευρύτερα.

“Θέλουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να βρουν ποιοτική δημοσιογραφία – είναι σημαντικό για μια τεκμηριωμένη δημοκρατία και βοηθά στη στήριξη μιας βιώσιμης βιομηχανίας ειδήσεων”, δήλωσε η Google. “Είμαστε πολύ προσεκτικοί για αυτό και συζητάμε με τους συνεργάτες μας και εξετάζουμε περισσότερους τρόπους για να διευρύνουμε τη συνεχιζόμενη δουλειά μας με τους εκδότες, βασιζόμενη σε προγράμματα όπως η Πρωτοβουλία Ειδήσεων Google”.

Η Google αγωνίστηκε κατά των ψεύτικων νέων στο προϊόν ειδήσεων της στο παρελθόν και το 2018 ξεκίνησε την Πρωτοβουλία Ειδήσεων Google για την καταπολέμηση του προβλήματος. Η εταιρεία μάχεται επίσης με ειδησεογραφικούς οργανισμούς στην Ευρώπη, και συγκεκριμένα τη Γαλλία, μέσω ενός νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων που απαιτεί από τις εταιρείες τεχνολογίας να πληρώσουν για την προεπισκόπηση των άρθρων. Η Google δήλωσε ότι δεν θα πληρώσει και αντ ‘αυτού θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζει τα νέα.

Όποιο και αν είναι αυτό το πιθανό προϊόν ειδήσεων, δεν θα ήταν η πρώτη φορά που η Google πλήρωσε εκδότες. Πέρυσι, η τεχνολογική εταιρεία άρχισε να εκδίδει ηχητικά νέα από εκδότες όπως ABC, Cheddar, Associated Press, CNN, το ραδιόφωνο Fox News, το PBS, Reuters, το WYNC και μια σειρά τοπικών ραδιοφωνικών σταθμών. Η Google πληρώνει τις εταιρείες για να δημιουργήσει ήχο σε μια συγκεκριμένη μορφή που συνεργάζεται με το Google Assistant.

Άλλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως το Facebook και η Apple, έχουν πειραματιστεί με την πληρωμή εκδοτών για περιεχόμενο, αν και αυτό δεν έχει διασώσει τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης στο σύνολό της. Η Google και το Facebook εξακολουθούν να συλλέγουν τα περισσότερα διαφημιστικά έσοδα, αφήνοντας τους εκδότες να πρέπει να καταλάβουν νέες στρατηγικές για τη δημιουργία χρημάτων. Τα τέλη αδειών χρήσης δεν αντισταθμίζουν την απώλεια εσόδων διαφημίσεων.

 

[signoff]

 

Πηγή: https://www.theverge.com/

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο