35.7 C
Athens
Κυριακή, 21 Ιουλίου 2024

Η Google δεν είναι ευχαριστημένη με τη Microsoft για τις διαδικτυακές ειδήσεις! Τι έκανε η MS για να την τσατίσει!

Οι μηχανικοί της Google και της Microsoft ενδέχεται να συνεργαστούν στον κώδικα του προγράμματος περιήγησης Chromium, αλλά αυτό δεν έχει σταματήσει την εταιρική πολιτική μεταξύ των δύο. Για τον λόγο του αληθές, η Google ξεκίνησε μια επίθεση κατά της Microsoft σήμερα, κατηγορώντας την ότι προσπαθεί «να σπάσει τον τρόπο λειτουργίας του ανοιχτού ιστού σε μια προσπάθεια να υποτιμήσει έναν αντίπαλο».

Η Google είναι αναστατωμένη γιατί πιστεύει ότι της κάνει επίθεση η Microsoft, με σκοπό να υπονομεύσει τις προσπάθειες της εταιρείας να υποστηρίξει τη δημοσιογραφία και τους εκδότες. Τον Ιανουάριο, η Google απείλησε να αφαιρέσει τη μηχανή αναζήτησής της από την Αυστραλία, σε απάντηση σε έναν νόμο που θα ανάγκαζε την Google να πληρώνει τους εκδότες ειδήσεων για το περιεχόμενό τους. Η Αυστραλία ψήφισε το νόμο τον Φεβρουάριο, λίγες μόνο μέρες μετά την υπογραφή της συμφωνίας από την Google και την News Corp. και άλλους εκδότες που εξασφάλισαν ότι οι υπηρεσίες της θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμες στην Αυστραλία. (Το Facebook, από την άλλη πλευρά, κατάργησε τη δυνατότητα των χρηστών και των εκδοτών να μοιράζονται περιεχόμενο ειδήσεων στη χώρα, το οποίο κέρδισε ορισμένες παραχωρήσεις από την αυστραλιανή κυβέρνηση.)

Στο μέσο όλων αυτών, η Microsoft ήταν πολύ εγκάρδια σχετικά με την υποστήριξή της στον νέο νόμο της Αυστραλίας και συνεργάστηκε ακόμη και με ευρωπαίους εκδότες για να ζητήσουν διαδικτυακές πλατφόρμες για την επίτευξη συμφωνιών για την πληρωμή των ειδησεογραφικών καταστημάτων για περιεχόμενο. Η Google, φυσικά από την άλλη, δεν χάρηκε καθόλου με τη συμμετοχή της Microsoft και αυτή είναι η πρώτη μεγάλη δημόσια μάχη που έχουμε δει από την εποχή του Scroogled.

«Τώρα υποβάλλουν αξιώσεις αυτοεξυπηρέτησης και είναι ακόμη πρόθυμοι να σπάσουν τον τρόπο λειτουργίας του ανοιχτού ιστού σε μια προσπάθεια να υποτιμήσουν έναν αντίπαλο», λέει ο Κεντ Γουόκερ, επικεφαλής των παγκόσμιων υποθέσεων της Google, σε μια ανάρτηση ιστολογίου. “Αυτή η τελευταία επίθεση σηματοδοτεί μια επιστροφή στις μακροχρόνιες πρακτικές της Microsoft”. Ο Walker συνδέεται με την καταχώριση της Wikipedia για το φόβο, την αβεβαιότητα και την αμφιβολία (FUD) και κατηγορεί τη Microsoft ότι μπερδεύει τα νερά για να αποσπάσει την προσοχή από τα πρόσφατα ζητήματα ασφαλείας.

«Δεν είναι τυχαίο ότι το νέο εύρημα της Microsoft να μας επιτεθεί έρχεται αμέσως μετά την επίθεση SolarWinds και σε μια στιγμή που επέτρεψε δεκάδες χιλιάδες πελάτες της… να πειραχτούν ενεργά μέσω σημαντικών ευπαθειών της Microsoft», λέει ο Walker. «Η Microsoft προειδοποιήθηκε για τα τρωτά σημεία στο σύστημά της, ήξερε ότι τα εκμεταλλεύτηκαν και τώρα κάνουν έλεγχο ζημιών, ενώ οι πελάτες τους προσπαθούν να μαζέψουν τα κομμάτια τους από αυτό που ονομάστηκε Η Μεγάλη Ληστεία του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου. Ίσως λοιπόν να μην προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τους βλέπουμε να ξεσκονίζουν το παλιό βιβλίο εκτροπής Scroogled. ”

Αυτή η ασυνήθιστη επίθεση από την Google έρχεται επίσης ακριβώς όπως η Επιτροπή Δικαστικών Εσωτερικών εξετάζει τις αντιμονοπωλιακές και εμπορικές πτυχές του ανταγωνισμού για έναν ελεύθερο και διαφορετικό τύπο. Η Google υποστηρίζει ότι δεν κερδίζει χρήματα από τις Ειδήσεις Google, αλλά η Microsoft υποστηρίζει ότι είναι πολύ πιο περίπλοκη και περιλαμβάνει διαφημίσεις αναζήτησης Google, επιχειρήσεις τεχνολογίας διαφημίσεων, ανταλλαγή διαφημίσεων, εργαλεία τεχνολογίας διαφημίσεων και το σύνολο δεδομένων καταναλωτών της Google.

«Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί έχουν αποθέματα διαφημίσεων για πώληση, αλλά δεν μπορούν πλέον να πωλούν απευθείας σε όσους θέλουν να τοποθετήσουν διαφημίσεις», λέει ο πρόεδρος της Microsoft Μπράντ Σμιθ. “Αντ ‘αυτού, για όλους τους πρακτικούς σκοπούς, πρέπει να χρησιμοποιούν τα εργαλεία της Google, να λειτουργούν στις ανταλλαγές διαφημίσεων της Google, να συνεισφέρουν δεδομένα στις λειτουργίες της Google και να πληρώνουν χρήματα στην Google. Όλα αυτά επηρεάζουν την ικανότητα των ειδησεογραφικών οργανισμών να επωφελούνται οικονομικά ακόμη και από τη διαφήμιση στους δικούς τους ιστότοπους. ”

Η Google και η Microsoft διαφωνούν σαφώς για το βασικό επιχείρημα του κατά πόσον οι εκδότες πρέπει να έχουν περισσότερο έλεγχο σε μια ψηφιακή βιομηχανία διαφημίσεων που κυριαρχείται από τον γίγαντα αναζήτησης και το Facebook. Η Microsoft θέλει το Κογκρέσο να προχωρήσει με τον Νόμο περί Ανταγωνισμού και Διατήρησης Δημοσιογραφίας και «να επιτρέψει στους οργανισμούς ειδήσεων να διαπραγματεύονται συλλογικά με τους διανομείς διαδικτυακού περιεχομένου».

Η Google, από την άλλη πλευρά, πιστεύει ότι η Πρωτοβουλία Ειδήσεων Google, όπου προσπαθεί να συνεργαστεί με τη βιομηχανία ειδήσεων, αρκεί για να βοηθήσει τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Ενώ η Microsoft και η Google μάχονται σε έναν πόλεμο λέξεων, η Επιτροπή Δικαστικών Εσωτερικών συνεδριάζει σήμερα για να ακούσει λιγότερο ενοχλητικά επιχειρήματα σχετικά με το μέλλον του Τύπου σε μια ψηφιακή εποχή.

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο