Το ότι περίπου 8 στα 10 δολάρια που βγάζει η Google προέρχονται από τη διαφήμιση το ξέρει πια πάρα πολύς κόσμος, οπότε ο,τιδήποτε δεν διευκολύνει την προβολή διαφημίσεων κάνει κακό στην εταιρεία.
Με αυτη τη λογική, δεν πρέπει να δημιουργεί μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι η εταιρεία θέλει να περιορίσει τη λειτουργικότητα των ad blockers στην επόμενη έκδοση software πάνω στο οποίο “πατάνε” διάφορες επεκτάσεις και ανάμεσά τους και οι ίδιοι οι ad blockers.
Η αλλαγή, γνωστή σε όσους ξέρουν από αυτά ως Manifest v3, θα κάνει την εμπειρία της πλοήγησης στο Web ασφαλέστερη και ταχύτερη. Αυτό τουλάχιστον λέει η Google.
Αλλά κάποιοι άλλοι διαφωνούν. Η οργάνωση ψηφιακών δικαιωμάτων Electronic Frontier Foundation υποστηρίζει πως με τη συγκεκριμένη αναβάθμιση δεν θα έχει κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα στην προστασία των χρηστών από κακόβουλες εφαρμογές, ενώ θα βλάψει την καινοτομία και τη λειτουργικότητα πολλών επεκτάσεων. Ανάμεσα στα θύματα, θα περιλαμβάνονται και οι ad blockers.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Βεβαίως υπάρχει αντίλογος ότι οι χρήστες μπορούν να στραφούν σε έναν άλλο browser όπως ο Mozilla ή ο Safari αλλά στην πράξη όλοι ξέρουμε πως λίγοι θα το πράξουν αυτό και οι περισσότεροι θα παραμείνουν στον Chrome. Εκτός, βέβαια και αν, μην μπορώντας να αντέξουν τον βομβαρδισμό από διαφημίσεις που θα γεμίζουν τη σελίδα που επισκέπτονται, επιλέξουν στο τέλος μια άλλη λύση για να βγαίνουν στο διαδίκτυο. Θα έχει ενδιαφέρον αν συμβεί κάτι τέτοιο αλλά, παρά τις διαμαρτυρίες και τις προτάσεις της EFF, η Google δεν φαίνεται να απειλείται ιδιαίτερα…
[signoff]