15.4 C
Athens
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024

Η νέα λειτουργία απορρήτου της Apple στο iOS 14 αντιτίθεται με 16 ευρωπαϊκές διαφημιστικές ενώσεις

Το απόγευμα της 3ης Ιουλίου, σύμφωνα με ξένα μέσα ενημέρωσης, η νέα δυνατότητα απορρήτου του iOS 14, απαιτεί την πρόσθετη συναίνεση του χρήστη πριν από την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών, για κάτι που πολλές ευρωπαϊκές ενώσεις ψηφιακών διαφημίσεων κατηγόρησαν σήμερα την Apple.

Πρόσφατα, η Apple ανακοίνωσε ορισμένες νέες δυνατότητες απορρήτου για το iOS 14, οι οποίες απαιτούν από τις εφαρμογές να εμφανίζουν ένα αναδυόμενο παράθυρο που θα ζητάει τη συγκατάθεση του χρήστη πριν ενεργοποιήσει κάποια μορφή παρακολούθησης, συνήθως για την εμφάνιση εξατομικευμένων διαφημίσεων.

Σήμερα, 16 διαφημιστικοί σύλλογοι, ορισμένοι από τους οποίους χρηματοδοτούνται από το Facebook και την Google, κατηγόρησαν την Apple ότι δεν συμμορφώνεται με ένα σύστημα διαφημιστικής βιομηχανίας που βασίζεται στην ευρωπαϊκή νομοθεσία περί απορρήτου. Με τον νέο τρόπο ερώτησης για επιπλέον άδεια, θα κάνει τον χρήστη να πιστεύει ότι οι εφαρμογές πρέπει τώρα να αποκτήσουν δύο άδειες χρήσης, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο απόρριψης του χρήστη.

Μεταξύ των χιλιάδων εταιρειών που παρακολουθούν τους διαδικτυακούς καταναλωτές, το Facebook και η Google είναι οι δύο μεγαλύτερες. Αυτές οι εταιρείες παρακολουθούν τις συνήθειες και τα ενδιαφέροντα των χρηστών και τους παρέχουν σχετικές διαφημίσεις.

Η Apple είπε ότι αυτή η νέα δυνατότητα έχει σχεδιαστεί για να δίνει στους χρήστες μια σαφέστερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες τους. Από την άλλη, οι ενώσεις πιστεύουν ότι αυτή η αναδυόμενη προειδοποίηση, καθώς και οι περιορισμένες δυνατότητες προσαρμογής, διατρέχει τον κίνδυνο απόρριψης από τους χρήστες.

 

[signoff]

 

Πηγή: www.ithome.com

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο