Με μια αγγελία εργασίας στο Linkedin, η Wanrer Media επισημοποιεί πιθανότατα το λανσάρισμα μέσα στο επόμενο διάστημα της συνδρομητικής πλατφόρμας HBO Max στην Ελλάδα.
Αν και η συγκεκριμένη αγγελία δεν κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο HBO Max, στην περιγραφή της διαβάζουμε ότι στα καθήκοντά της είναι «η αύξηση της αναγνωρισημότητας και της εμπιστοσύνης της συνδρομητικής πλατφόρμας της Warner Media και η αύξηση των συνδρομητών». Η αγγελία έχει σταματήσει ήδη να δέχεται αιτήσεις, μετά από μόλις 44, γεγονός που δημιουργεί αρκετά ερωτηματικά, αφού συνήθως αντίστοιχες θέσεις έχουν πολύ μεγαλύτερη δημοτικότητα.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Για την ώρα παραμένει άγνωστος ο χρόνος λανσαρίσματος του HBO Max στην Ελλάδα, με την Warner Media να έχει κάνει ήδη γνωστό (εδώ και μερικούς μήνες) ότι ανέβαλε το λανσάρισμά της στην Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2021 για τις αρχές του 2022. Παράλληλα, το λανσάρισμα (όποτε και αν συμβεί τελικά) δημιουργεί και ερωτηματικά για τη συνέχιση ή όχι της συνεργασίας της HBO με τη συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα της Vodafone.
[signoff]