9.2 C
Athens
Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2025

Μερικές κινεζικές εταιρείες απέτυχαν να αποδεχθούν την πολιτική παρακολούθησης των εφαρμογών της APPLE και θέλησαν να φανούν πονηρές!

Με την κυκλοφορία του iOS 14.5, όλες οι εφαρμογές που χρησιμοποιούν δεδομένα χρηστών πρέπει να ζητήσουν άδεια παρακολούθησης δραστηριοτήτων για την προβολή των σχετικών διαφημίσεων. Δεν είχαν καμία επιλογή – είναι υποχρεωμένοι να στείλουν στον χρήστη ένα αίτημα για πρόσβαση στο αναγνωριστικό διαφήμισης.

Δεν άρεσε σε όλους τους προγραμματιστές λογισμικού αυτή η καινοτομία και άρχισαν να αναζητούν λύσεις. Ορισμένες κινεζικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Baidu, Tencent, ByteDance, συνεργάστηκαν με μια ομάδα τεχνολογίας για να συνεργαστούν με την Κρατική Ένωση Διαφήμισης της Κίνας του Πεκίνου (CAA) για να αναπτύξουν έναν τρόπο παράκαμψης της Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών.

Η ιδέα ήταν να κυκλοφορήσουν ενημερώσεις των εφαρμογών με ενσωματωμένο αλγόριθμο παράκαμψης (CAID). Ο υπολογισμός ήταν επίσης ότι η Apple δεν θα ήθελε να χάσει το κοινό της στην κινεζική αγορά, οπότε δεν θα τολμούσε να αποκλείσει μαζικά το λογισμικό. Ωστόσο, η εταιρεία που εδρεύει στο Cupertino αποφάσισε να καταστείλει σκληρά όλες τις προσπάθειες παραβίασης της ιδιωτικής ζωής από τους προγραμματιστές εφαρμογών.

Η Apple έχει δηλώσει με σαφήνεια ότι ο μηχανισμός CAID αντιβαίνει στους όρους του App Store. Απλώς δεν θα επιτρέψει σε βοηθητικά προγράμματα που περιέχουν αλγόριθμους να παρακάμψουν την απαγόρευση παρακολούθησης στους ανοιχτούς χώρους του καταστήματος εφαρμογών της. Επιπλέον, υπενθύμισε ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις του App Store είναι ίσοι για όλους τους χρήστες, δεν θα ευνοήσει κανέναν.

Εν τω μεταξύ, η λειτουργία διαφάνειας της εφαρμογής οδήγησε σε αναστροφή των διαφημιστών από τις συσκευές iOS. Από τον Μάιο έως τον Ιούνιο, ο αριθμός τους μειώθηκε κατά 17%. και τώρα επέλεξαν την πλατφόρμα Android ως πλατφόρμα για τη διαφήμισή τους. Σύμφωνα με ειδικούς, το 70% των χρηστών αρνήθηκαν να παρακολουθήσουν τις εφαρμογές τους με τις ενέργειές τους.

Η αύξηση του αριθμού των διαφημιζόμενων έχει ήδη προκαλέσει αύξηση 30%, στο κόστος της διαφήμισης στην πλατφόρμα Android. Αλλά το κόλπο είναι ότι η Google σκοπεύει επίσης να εφαρμόσει έναν μηχανισμό διαφάνειας στο Android. Τέτοιες ενέργειες των τεχνολογικών γιγάντων μπορούν να έχουν σοβαρό αντίκτυπο στην αγορά διαφημιστικών υπηρεσιών και αρκετές εταιρείες θα δυσκολευτούν. Τα στοχευμένα έσοδα από διαφημίσεις θα μειωθούν.

Λιγότερο από το 33% των χρηστών iOS έχουν επιτρέψει στις εφαρμογές να παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Branch Metrics. Ως αποτέλεσμα, το ποσό που δαπανήθηκε από τους διαφημιστές στην πλατφόρμα για κινητά της Apple μειώθηκε κατά περίπου το ένα τρίτο στην περίοδο από 1 Ιουνίου έως 1 Ιουλίου φέτος. Ταυτόχρονα, οι διαφημιστικές δαπάνες τους για χρήστες Android αυξήθηκαν περισσότερο από 10% τον ίδιο μήνα. Οι δυσκολίες στη συλλογή δεδομένων από χρήστες iOS οδήγησαν σε αύξηση της ζήτησης και της τιμής της διαφήμισης για Android. Θυμηθείτε ότι σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα. περίπου το 72,8 τοις εκατό των smartphone παγκοσμίως τροφοδοτείται από Android, ενώ το iOS αντιπροσωπεύει το 26,4 τοις εκατό.

 

[signoff]

 

Δια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο