Μετάβαση στο περιεχόμενο
37.6 C
Athens
Σάββατο, 26 Ιουλίου 2025

Μερικές κινεζικές εταιρείες απέτυχαν να αποδεχθούν την πολιτική παρακολούθησης των εφαρμογών της APPLE και θέλησαν να φανούν πονηρές!

Με την κυκλοφορία του iOS 14.5, όλες οι εφαρμογές που χρησιμοποιούν δεδομένα χρηστών πρέπει να ζητήσουν άδεια παρακολούθησης δραστηριοτήτων για την προβολή των σχετικών διαφημίσεων. Δεν είχαν καμία επιλογή – είναι υποχρεωμένοι να στείλουν στον χρήστη ένα αίτημα για πρόσβαση στο αναγνωριστικό διαφήμισης.

Δεν άρεσε σε όλους τους προγραμματιστές λογισμικού αυτή η καινοτομία και άρχισαν να αναζητούν λύσεις. Ορισμένες κινεζικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Baidu, Tencent, ByteDance, συνεργάστηκαν με μια ομάδα τεχνολογίας για να συνεργαστούν με την Κρατική Ένωση Διαφήμισης της Κίνας του Πεκίνου (CAA) για να αναπτύξουν έναν τρόπο παράκαμψης της Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών.

Η ιδέα ήταν να κυκλοφορήσουν ενημερώσεις των εφαρμογών με ενσωματωμένο αλγόριθμο παράκαμψης (CAID). Ο υπολογισμός ήταν επίσης ότι η Apple δεν θα ήθελε να χάσει το κοινό της στην κινεζική αγορά, οπότε δεν θα τολμούσε να αποκλείσει μαζικά το λογισμικό. Ωστόσο, η εταιρεία που εδρεύει στο Cupertino αποφάσισε να καταστείλει σκληρά όλες τις προσπάθειες παραβίασης της ιδιωτικής ζωής από τους προγραμματιστές εφαρμογών.

Η Apple έχει δηλώσει με σαφήνεια ότι ο μηχανισμός CAID αντιβαίνει στους όρους του App Store. Απλώς δεν θα επιτρέψει σε βοηθητικά προγράμματα που περιέχουν αλγόριθμους να παρακάμψουν την απαγόρευση παρακολούθησης στους ανοιχτούς χώρους του καταστήματος εφαρμογών της. Επιπλέον, υπενθύμισε ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις του App Store είναι ίσοι για όλους τους χρήστες, δεν θα ευνοήσει κανέναν.

Εν τω μεταξύ, η λειτουργία διαφάνειας της εφαρμογής οδήγησε σε αναστροφή των διαφημιστών από τις συσκευές iOS. Από τον Μάιο έως τον Ιούνιο, ο αριθμός τους μειώθηκε κατά 17%. και τώρα επέλεξαν την πλατφόρμα Android ως πλατφόρμα για τη διαφήμισή τους. Σύμφωνα με ειδικούς, το 70% των χρηστών αρνήθηκαν να παρακολουθήσουν τις εφαρμογές τους με τις ενέργειές τους.

Η αύξηση του αριθμού των διαφημιζόμενων έχει ήδη προκαλέσει αύξηση 30%, στο κόστος της διαφήμισης στην πλατφόρμα Android. Αλλά το κόλπο είναι ότι η Google σκοπεύει επίσης να εφαρμόσει έναν μηχανισμό διαφάνειας στο Android. Τέτοιες ενέργειες των τεχνολογικών γιγάντων μπορούν να έχουν σοβαρό αντίκτυπο στην αγορά διαφημιστικών υπηρεσιών και αρκετές εταιρείες θα δυσκολευτούν. Τα στοχευμένα έσοδα από διαφημίσεις θα μειωθούν.

Λιγότερο από το 33% των χρηστών iOS έχουν επιτρέψει στις εφαρμογές να παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Branch Metrics. Ως αποτέλεσμα, το ποσό που δαπανήθηκε από τους διαφημιστές στην πλατφόρμα για κινητά της Apple μειώθηκε κατά περίπου το ένα τρίτο στην περίοδο από 1 Ιουνίου έως 1 Ιουλίου φέτος. Ταυτόχρονα, οι διαφημιστικές δαπάνες τους για χρήστες Android αυξήθηκαν περισσότερο από 10% τον ίδιο μήνα. Οι δυσκολίες στη συλλογή δεδομένων από χρήστες iOS οδήγησαν σε αύξηση της ζήτησης και της τιμής της διαφήμισης για Android. Θυμηθείτε ότι σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα. περίπου το 72,8 τοις εκατό των smartphone παγκοσμίως τροφοδοτείται από Android, ενώ το iOS αντιπροσωπεύει το 26,4 τοις εκατό.

 

[signoff]

 

Δια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τι έχουν να “Ζηλέψουν” τα κορυφαία Samsung από τα iPhone?!?! Τώρα ίσως ΤΙΠΟΤΑ….

Όταν κάτι είναι καλό και το πιστεύεις και το αποδεικνύεις φώναξε το... θα το ακούσουν κι άλλοι... όταν κάτι δεν είναι καλό άστο πίσω...

Ο χειρότερος εφιάλτης μου (και όλων των εργαζόμενων) έγινε πραγματικότητα: Η απροσδόκητη λύση που βρήκα στην ανάκτηση δεδομένων από σκληρό δίσκο

«Αυτό είναι το business plan της εταιρείας που θέλουμε να επενδύσουμε». Κάπως έτσι ξεκινούσε κάθε εβδομάδα το meeting με τον CFO της επενδυτικής εταιρείας,...

Αυτή είναι η Lego εκδοχή του Game Boy και καταφθάνει τον Οκτώβριο!

Η Lego έδειξε επίσημα το νέο Lego set της αφιερωμένο στην πρώτη φορητή κονσόλα της Nintendo, το Game Boy. Γνωρίζαμε την ύπαρξή του από τον περασμένο Ιανουάριο αλλά...

Η σειρά HUAWEI Pura 80 κάνει το ντεμπούτο της καταρρίπτοντας τα όρια στην smartphone φωτογραφία

Η HUAWEI πρόσφατα ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία του κορυφαίου smartphone της στον τομέα της φωτογραφικής απεικόνισης—τη σειρά HUAWEI Pura 80, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της...

Νέα ενημέρωση Windows 11 φέρνει πολλές λειτουργίες με τεχνητή νοημοσύνη

Η Microsoft προσθέτει στα Windows 11 πληθώρα νέων λειτουργιών με τεχνητή νοημοσύνη (AI), που κάνουν τη χρήση του υπολογιστή πιο εύκολη και έξυπνη. Με την...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

NVR… Χωρίς… NVR!?!? Story Time και … Είναι μια λύση! Reolink Hub 1 (Video)

Πως θα σου φαινόταν να έχεις ασύρματες με μπαταρία και ηλιακό πάνελ κάμερες και να μπορούσες να καταγράφεις τοπικά μέσα στο σπίτι σου γρήγορα...

Τα Ακουστικά της “ΤΥΧΗΣ”… τα κάνεις δικά σου ή τα διεκδικείς… Από Ελλάδα Recci TYCHE W56 και Giveaway

Ένα ζευγάρι ακουστικών in ear τύπου airpods... πολύ ιδιαίτερου σχεδιασμού, κατασκευασμένα από μέταλλο που σε κάνουν να θέλεις να τα βάλεις στην συλλογή σου...

Η πιο “ΕΞΥΠΝΗ” Κλειδαριά Πόρτας σε 5 Λεπτά!? Στα 159€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Νέα WELOCK Touch63

Αν σκεφτείς λίγο Out of the Box έχω την αίσθηση πως ακόμη και σαν δοκιμή αξίζει και στο τέλος θα με δικαιώσεις... Οι ευκολίες και...

Το ΚΟΡΥΦΑΙΟ μικρό Ηλεκτρικό Ποδήλατο “ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ”… Στα 316€ ΚΟΜΠΛΕ!!! HilleMiles Mile 1

Είναι όμορφο, ποιοτικό, πανάλαφρο, πρακτικό, αναδιπλούμενο, και ΒΑΣΕΙ ΤΙΜΗΣ στα 316€ κομπλέ (σχεδόν ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ ΕΛΛΑΔΑΣ που παίζει στα 560€) και απόλυτης λογικής ίσως...

“ΞΥΠΝΑ” σου έφερα “εργαλείο” Στα 23,9€ ΚΟΜΠΛΕ από Ελλάδα… και Giveaway

Το "Ξύπνα" μπορώ να το πω πραγματικά μιας και μια από τις ιδιότητες του σημερινού προιόντος που θα δούμε μαζί είναι και Ξυπνητήρι... εκτός...