Μετάβαση στο περιεχόμενο
18.9 C
Athens
Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2025

Οι online συνήθειες των παιδιών άλλαξαν και αυτό έγινε λόγο του εγκλισμού εν μέσω πανδημίας!

Η πανδημία έφερε σαρωτικές αλλαγές στην καθημερινότητα των παιδιών, σε όλα τα πεδία, στην εκπαίδευση, που έγινε τηλεκπαίδευση, στις σχέσεις με φίλους και οικείους, στη διασκέδαση, στην επικοινωνία. Άλλαξαν ακόμη και οι διαδικτυακές συνήθειες των παιδιών. Αυξήθηκε το ενδιαφέρον τους για μουσική και βίντεο, ενώ μειώθηκε ελαφρά σε σχέση με την προ COVID-19 εποχή, αν και παραμένει υψηλά, εκείνο για παιχνίδια υπολογιστή και επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων. Το Tik Tok όχι μόνον υπερίσχυσε του Instagram, αλλά και διπλασίασε τη δημοτικότητά του.

Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky Safe Kids, που ανέλυσε ανωνυμοποιημένα δεδομένα, παραχωρημένα εθελοντικά από χρήστες, οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες ιστοσελίδων μεταξύ των παιδιών ήταν η κατηγορία «λογισμικό, μουσική και video» (44,38%), τα διαδικτυακά μέσα επικοινωνίας (22,08%) και τα videogames (13,67%). Μεταξύ των πιο δημοφιλών εφαρμογών, το YouΤube παρέμεινε πρώτο, με την υπηρεσία live streaming video να αναδεικνύεται η πιο δημοφιλής εφαρμογή μεταξύ των παιδιών σε όλο τον κόσμο. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η εφαρμογή ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων WhatsApp, ενώ τρίτο έρχεται το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Tik Tok. Στην πρώτη δεκάδα βρίσκονται επίσης τέσσερα παιχνίδια: Brawl Stars, Roblox, Among US και Minecraft.

Κατά τους ερευνητές της Kaspersky, τα παιδιά είναι πολύ ενεργά στην ακρόαση και στην προβολή μουσικών βίντεο στο YouΤube. Ψηλά στις προτιμήσεις τους βρίσκεται η μουσική K-POP, τα συγκροτήματα BTS και Blackpink, τραγουδιστές όπως η Αριάνα Γκράντε, η Μπίλι Αϊλις και ο Τράβις Σκοτ, ενώ υψηλή εμφανίζεται να είναι και η δημοτικότητα του νέου μουσικού είδους phonk. Καταγράφηκε μια ισχυρή τάση προς τα δημιουργικά βίντεο – όλο και περισσότερα παιδιά αναζητούν ρυθμούς, δείγματα κομματιών και μαθήματα παραγωγής μουσικής σε διάφορα προγράμματα. Την ίδια στιγμή, το Tik Tok παραμένει ανάμεσα στα παιδιά το κύριο μέσο διαμόρφωσης μουσικών τάσεων.

Τα καρτούν αντιπροσωπεύουν τις μισές (50,21%) αναζητήσεις βίντεο από παιδιά σε όλο τον κόσμο. Τα πιο δημοφιλή από αυτά είναι το Lady Bug and Super Cat, το Gravity Falls και το Peppa Pig. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τηλεοπτικά προγράμματα διαφόρων ειδών, μεταξύ των οποίων το δημοφιλές αγγλόφωνο πρόγραμμα «The Voice Kids».

Στις ταινίες και στις τηλεοπτικές σειρές, τα πιο δημοφιλή τρέιλερ είναι το «Godzilla vs Kong», το «Justice League» του Ζακ Σνάιντερ, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, και η σειρά της Disney+, «WandaVision». Το Netflix συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον των παιδιών, κυρίως για τις σειρές «Cobra Kai» και «Stranger Things».
Το Tik Tok, το οποίο χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα παιδιά, δεν αποτελεί μόνο ένα κοινωνικό δίκτυο μέσω του οποίου ανταλλάσσουν βίντεο μικρής διάρκειας, αλλά και μια πλατφόρμα για τη δημιουργία των δικό τους βίντεο, κάτι καθόλου απλό, καθώς απαιτεί από τα παιδιά να λειτουργήσουν ταυτόχρονα ως χειριστές, ηθοποιοί και σκηνοθέτες.

Στην κατηγορία των videogames, πιο δημοφιλή μεταξύ των παιδιών είναι το Minecraft (22,84%), το Fortnite (6,73%), το Brawl Stars (6,34%), το Roblox (3,82%) και το Among Us (3,8%).

Σύμφωνα με τους ειδικούς της Kaspersky, όταν οι γονείς γνωρίζουν τι είδους μουσική ακούει το παιδί τους, ποιοι είναι οι αγαπημένοι του bloggers ή ποια παιχνίδια παίζει συχνότερα, μπορούν να βελτιώσουν τις μεταξύ τους σχέσεις, αλλά και να το βοηθήσουν να προστατευθεί από πιθανούς κινδύνους στο Διαδίκτυο.

 

[signoff]

 

via

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Starlink: Έρχονται ταχύτητες Gigabit με τα νέα πιάτα της SpaceX

Η SpaceX δεν σταματά να μας εκπλήσσει – ειδικά με τις επιδόσεις της στην Ελληνική αγορά. Αυτή τη φορά, ετοιμάζεται να φέρει ταχύτητες internet...

Επίσημο το νέο Nintendo Direct!

Η Nintendo μόλις ανακοίνωσε μέσα από τα επίσημα social media της, ότι αύριο πρόκειται να πραγματοποιήσει ένα ολοκαίνουργιο Nintendo Direct. Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο Direct της εταιρίας...

Τα σχέδια της Xiaomi για τη μεγάλη αλλαγή στις οθόνες της σειράς Xiaomi 16

Σύμφωνα με νέες αναφορές η σειρά Xiaomi 16 μπορεί να έχει μεγάλες αποκλίσεις από το σχεδιασμό της οθόνης της προηγούμενης σειράς συσκευών της Xiaomi. Πιο...

Motorola Razr 60: Η εμφάνισή του στο TENAA αποκαλύπτει τεράστια αναβάθμιση μνήμης

Η σειρά Motorola Razr 60 έρχεται σύντομα και, μετά την έκδοση Ultra που έχει ήδη εμφανιστεί στο TENAA με προδιαγραφές και εικόνες, ενώ τώρα εμφανίστηκε και...

Poco F7 Pro: Επίσημο με Snapdragon 8 Gen 3 και μπαταρία 6.000 mAh

Το Poco F7 Pro έγινε επίσημο και είναι μια αρκετά δυνατή επιλογή, παρά το γεγονός ότι επισκιάζεται από το πρώτο Ultra μοντέλο της εταιρείας. Οπλισμένο με το...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Σκαρφαλώνει ΑΝΕΤΑ στην “ΚΟΡΥΦΗ” της κατηγορίας του… Το ΑΠΑΙΧΤΟ Angwatt F1 Στα 450€ κομπλέ από Ευρώπη

Είναι ευέλικτο, Στιβαρό, δυνατό, όμορφο και με χαρακτηριστικά μεγαλύτερης κατηγορίας ηλεκτρικών πατινιών και από που να ξεκινήσω... NFC, υδραυλικά αμορτισέρ εμπρός, το καλύτερο 1000άρι...

Παρμπρίζ Αυτοκινήτου, ή Gaming Monitor? Το Τεράστιο 49άρι Titan Army είναι εδώ. Στα 590€ Κομπλέ από Ευρώπη

Όταν ψάχνεις κάτι με συγκεκριμένες προδιαγραφές και στην Ελληνική Αγορά το βρίσκεις ~850€ και τελικά το αγοράζεις με περισσότερα από αυτά που ζητούσες σε...

Αδιαβροχο Smartwatch στις 10ΑΤΜ, με WR100 για καταδύσεις και Military STD 810H για τα δύσκολα ΣΤΑ 51€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Zeblaze Stratos 2 Ultra

Στην Καλύτερη τιμή EVER Μου το ζητήσατε και το έφερα... Έχει το δικό του GPS και μάλιστα με 6 διαφορετικά συστήματα για καλύτερη ακρίβεια, Έχει Us...

To Καλώδιο των 240W φόρτισης που σηκώνει 100 κιλά!!! BlitzWolf® BW-HDC7 4-in-1 στα 9€

Ένα βίντεο λίγο "μάθε παιδί μου γράμματα" κι ένα βίντεο που ήθελα να κάνω με κάτι "ελαφρύ" μετά από την μεγάλη μου απουσία... μπερδεύτηκαν...

O Πιο Τίμιος, Δυνατός και Οικονομικός Long Throw Φακός. Στα 38,9€ Κομπλέ Astrolux FT03 Pro

Ήρθε κατόπιν απαίτησης πολλών από εσάς, το κόστος μικρό (για αυτό που αγοράζεις). Η ποιότητα και η δύναμη, ότι ακριβώς περιμένεις και είναι ίσως...