Η Mazda έχει καταθέσει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που περιγράφει τον σχεδιασμό ενός κομπρεσοράτου δίχρονου κινητήρα που σε χαμηλά φορτία λειτουργεί με αυτοανάφλεξη όπως οι κινητήρες πετρελαίου και στη συνέχεια μπορεί να μεταβεί σε ανάφλεξη με σπινθήρα όταν βρίσκεται υπό υψηλότερα φορτία.
Ο κινητήρας διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για να μπορεί να διατηρεί υψηλή αναλογία συμπίεσης όταν λειτουργεί με αυτοανάφλεξη, με την αναλογία συμπίεσης να μειώνεται όταν λειτουργεί με ανάφλεξη με σπινθήρα, έτσι ώστε να αποφευχθούν τα πυράκια.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και ο Skyactiv-X κινητήρας της Mazda, με την εταιρία να υποστηρίζει πως ο δίχρονος κινητήρας έχει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman