Μάλλον δεν πέτυχε η ιδέα του Facebook να «σπάσει» στα δυο το News Feed : στο «κανονικό» όπου υπήρχαν μόνο αναρτήσεις από συγγενείς και φίλους αλλά όχι από ΜΜΕ και στο Explore, όπου υπήρχε το περιεχόμενο από τα επαγγελματικά ΜΜΕ, επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς.
Η πρωτοβουλία εφαρμόστηκε στη Σρι Λάνκα, η Γουατεμάλα, η Βολιβία, η Καμπότζη, η Σερβία και η Σλοβακίααπό πέρυσι τον Οκτώβριο και επικρίθηκε ως «οργουελική».
Σε αρκετές από αυτές τις χώρες, αλλά και σε άλλες, οι αντιδράσεις από τα μέσα ενημέρωσης υπήρξαν έντονες ότι με τον τρόπο αυτό τελικά ενισχύονταν η παραπληροφόρηση και οι ψευδείς ειδήσεις. Οι ίδιοι οι χρήστες δεν φάνηκαν να ενθουσιάζονται με τα δύο ξεχωριστά News Feeds.
Ο ‘Ανταμ Μοσερί, επικεφαλής του News Feed, δήλωσε σε ιστολόγιο: «Μας δώσατε την απάντηση: οι άνθρωποι δεν θέλουν δύο ξεχωριστά feeds. Κάτι τέτοιο δεν τους βοήθησε τελικά να συνδεθούν περισσότερο με τους φίλους και την οικογένειά τους».
Διαβάστε επίσης: Πόσο γρήγορος είναι ο 845 σας? Δείτε το promotional βίντεο!
Ο ίδιος αναγνώρισε ότι το πείραμα του Facebook είχε χωρίς προειδοποίηση αλλάξει τελείως το μιντιακό τοπίο στις έξι χώρες. Διαβεβαίωσε ότι στο μέλλον η εταιρεία θα αναθεωρήσει τον τρόπο που αξιολογεί και δοκιμάζει τα νέα προϊόντα της.
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας, ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι τι θα γίνει τελικά ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.