Μετάβαση στο περιεχόμενο
36.6 C
Athens
Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2025

Πέρασε στην πρώτη θέση η Xiaomi, με την Samsung ν’ ακολουθεί….!

Όλα αυτά βέβαια στην ρωσική αγορά…για τώρα απ’ ότι φαίνεται!

Τα τελευταία χρόνια, ο κινέζος κατασκευαστής, η Xiaomi, έχει κάνει άλματα στην αγορά των smartphone. Η εταιρεία είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα smartphone στον κόσμο πίσω από τη Samsung. Στην ινδική αγορά, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά smartphone παγκοσμίως, η Xiaomi είναι άνετη στη θέση Νο 1. Τώρα, αναφορές από τη Ρωσία δείχνουν ότι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, η Xiaomi κατέχει την πρώτη θέση στις πωλήσεις της ρωσικής αγοράς. Οι πωλήσεις της εταιρείας και της μάρκας Poco στη ρωσική αγορά υπερβαίνουν τις πωλήσεις του Ομίλου της Νότιας Κορέας, Samsung.

Η ανάλυση MTS της Ρωσίας δείχνει ότι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, το μερίδιο της Xiaomi ήταν 31,2% και το μερίδιο της Samsung ήταν 29,8%. Η Apple βρίσκεται στην τρίτη θέση με μερίδιο αγοράς 14,5%. Ένας άλλος κινέζος κατασκευαστής, η Realme είναι στην τέταρτη θέση με μερίδιο αγοράς 4,6%. Η υπο-μάρκα της Xiaomi, Poco, είναι πέμπτη με μερίδιο 3,8%. Ταυτόχρονα, όσον αφορά τις πωλήσεις, η Apple εξακολουθεί να διατηρεί την ηγετική της θέση.

Ένας εκπρόσωπος του M.Video-Eldorado Group, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής οικιακών συσκευών και ηλεκτρονικών προϊόντων της Ρωσίας, επιβεβαίωσε: «Τον Ιούνιο, η μάρκα Xiaomi, συμπεριλαμβανομένης της υπο-μάρκας Росо, έγινε ο ηγέτης στη ρωσική αγορά όσον αφορά την ποσότητα. Ταυτόχρονα, η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Εκτός από τη Xiaomi και τη Samsung, άλλες δημοφιλείς μάρκες τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους είναι η Apple και η Honor ».

Η στρατηγική πωλήσεων της Xiaomi λειτουργεί στη Ρωσία

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Apple εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή όσον αφορά τα έσοδα από τις πωλήσεις. Η εταιρεία δεν φαίνεται να συμβιβάζεται πολύ σε σχέση με την τιμή των συσκευών της. Ωστόσο, για τη Xiaomi, όλοι γνωρίζουμε τη στρατηγική της. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην κυκλοφορία φθηνών και προσιτών συσκευών στην αγορά. Αυτή ήταν η στρατηγική της σε πολλές αγορές, ιδίως στην Ινδία. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η στρατηγική λειτούργησε καλά για την εταιρεία. Ακόμη και η μάρκα Poco που είναι δημοφιλής στη Ρωσία χρησιμοποιεί επίσης αυτήν τη στρατηγική. Στην πραγματικότητα, η Poco επικεντρώνεται στην προσέλκυση χαρακτηριστικών για τιμές μεσαίου εύρους.

Ωστόσο, η Xiaomi δεν χρησιμοποιεί αυτήν τη στρατηγική πωλήσεων στην Κίνα. Σύμφωνα με την εταιρεία, για την κινεζική αγορά, θα χρησιμοποιήσει τη στρατηγική πώλησης σε φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τον CEO της Xiaomi, Lei Jun, το 70% των αγοραστών smartphone προτιμούν να χρησιμοποιούν κανάλια εκτός σύνδεσης. Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία ανοίγει χιλιάδες καταστήματα στην Κίνα κάθε μήνα για να επιτύχει τον στόχο της. Ο Lei Jun πιστεύει επίσης ότι η Xiaomi έχει την αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου για την κάλυψη όλων των φυσικών καταστημάτων. Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία ανοίγει τουλάχιστον 1000 φυσικά καταστήματα κάθε μήνα. Ισχυρίζεται επίσης ότι από τα τέλη Ιουνίου, η Xiaomi είχε έως και 8.000 φυσικά καταστήματα.

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τι είναι η Διαχυτική Ικανότητα Πνευμόνων (DLCO) και γιατί είναι σημαντική;

Πρόκειται για μια διαγνωστική μέθοδο που παρέχει κρίσιμες πληροφορίες για τη λειτουργία της αναπνοής και τη γενικότερη υγεία των πνευμόνων. Η διαχυτική ικανότητα πνευμόνων (ή DLCO -...

Νέο “TREND”!? Open Ear… “Σκουλαρικο-ακουστικά” Recci W66 στα 19€ από Ελλάδα και Giveaway

Trend ξε Trend προσωπικά δεν μου αφήσαν τα καλύτερα συναισθήματα, αλλά ως Open Ear ακουστικά για κάποιες "ειδικές" ομάδες ίσως και να είναι λύση......

Παγκόσμια διακοπή πωλήσεων του Sony Xperia 1 VII μετά από αναφορές για τυχαίες επανεκκινήσεις

Η Sony αναστέλλει τις πωλήσεις της τελευταίας της ναυαρχίδας, του Xperia 1 VII, αρχικά στην Ιαπωνία και πλέον σε περισσότερες αγορές παγκοσμίως, λόγω τεχνικών...

Κατάργηση Cosmote Family Safety

Ανακοινώνεται ότι από 01/07/2025 καταργείται η υπηρεσία «COSMOTE Family Safety» η οποία παρέχεται δωρεάν από την COSMOTE σε προγράμματα συμβολαίου. Οι συνδρομητές που έχουν...

Έρχονται οι πρώτες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους με φάρμακα που έχουν αναπτυχθεί με AI!

Η θυγατρική της DeepMind, Isomorphic Labs, ανακοίνωσε τις πρώτες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους με φάρμακα που έχουν αναπτυχθεί με τεχνητή νοημοσύνη και βασίζονται στο...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Νέο “TREND”!? Open Ear… “Σκουλαρικο-ακουστικά” Recci W66 στα 19€ από Ελλάδα και Giveaway

Trend ξε Trend προσωπικά δεν μου αφήσαν τα καλύτερα συναισθήματα, αλλά ως Open Ear ακουστικά για κάποιες "ειδικές" ομάδες ίσως και να είναι λύση......

Η Πιο Cool, Μικρή, Όμορφη και “ΤΣΑΜΠΑ” Εσπρεσιέρα που έχω φέρει… Στα 57€ ΚΟΜΠΛΕ!!! BLITZHOME® C180

Είναι κάποια προϊόντα που με αφήνουν πραγματικά έκπληκτο από την ποιότητα τους τις καινοτομίες τους, την λειτουργία τους... και κάποια που με αφήνουν "άφωνο"...

Με το “ΚΑΛΥΤΕΡΟ Λόγω Τιμής” ΚΙΤ Αυτόνομης Κατάδυσης στο “Απέραντο Γαλάζιο”!!! Στα 187€ Κομπλέ από Ευρώπη

Ένα από τα πιο μαγευτικά πράγματα που από μικροί θέλουμε να εξερευνήσουμε είναι ο βυθός της θάλασσας. Η ησυχία του, η αίσθηση ελευθερίας και...

Βγαλμένα από “CHALLENGE”… Τα “ΑΠΟΛΥΤΑ” In Ear στο 20άρικο, από Ελλάδα!!! QCY HT15 Buds

Αν θα σου έλεγα πως υπό συνθήκες με 17€ από Ελλάδα θα πάρεις επώνυμα in ear buds με το δικό τους App, με ANC...

“Διάφανη” Ενέργεια… με 10000mah… Tο ομορφότερο Power Bank που έχω φέρει στο κανάλι. Στα 21€ Κομπλέ και Giveaway

Δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο, δυνατότερο και ελαφρύτερο... αλλά σίγουρα ξέρω πως είναι το ομορφότερο και πιο ιδιαίτερο power bank που έχω φέρει...