Το Facebook δημιούργησε μια νέα οθόνη στην εφαρμογή iOS που θα παροτρύνει τους ανθρώπους να το επιτρέψουν να συνεχίσει να παρακολουθεί τις διαδικτυακές του δραστηριότητες για στοχευμένη διαφήμιση.
Αυτό αποτελεί απάντηση στην Apple που ετοιμάζεται να εισαγάγει μια ερώτηση, που θα ρωτά τους χρήστες εάν θέλουν ή όχι να παραχωρήσουν άδεια στο λογισμικό του Facebook να τους παρακολουθεί ακόμα κι όταν χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές και ιστότοπους! Αυτή η επιλογή επρόκειτο να φτάσει σε μια ενημέρωση λογισμικού iOS 14 αν και καθυστέρησε αφού η iGiant είπε ότι ήθελε να δώσει στους προγραμματιστές περισσότερο χρόνο για να σκεφτούν σχετικά με την αλλαγή αυτή.
Εάν παραχωρηθεί άδεια, η εφαρμογή του Facebook μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό που ονομάζει η Apple Αναγνωριστικό για Διαφημιζόμενους – ένα μοναδικό αναγνωριστικό ανά χρήστη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναγνώριση και την παρακολούθηση από εφαρμογή σε εφαρμογή και ιστότοπο σε ιστότοπο στο iOS, επιτρέποντας τη δημιουργία μιας ιδέας για τα ενδιαφέροντά σας, ώστε να μπορεί να σας στοχεύει με διαφημίσεις προσαρμοσμένες για εσάς – διαφημίσεις στις οποίες μπορείτε να κάνετε κλικ περισσότερο από τυχαίες. Χωρίς αυτήν την άδεια, το Facebook χάνει αυτήν την ικανότητα να παρακολουθεί εύκολα χρήστες iOS στο Διαδίκτυο.
Μέχρι τώρα, οι κάτοχοι iThing μπόρεσαν να επιλέξουν να μην παρακολουθούνται από το αναγνωριστικό τους για διαφημιζόμενους ή το IDFA, επιλέγοντας τις ρυθμίσεις του συστήματός τους και απενεργοποιώντας το. Σύντομα, η Apple πρόκειται να το κάνει opt-in και όχι opt-out: το Facebook και οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή που θέλει να χρησιμοποιήσει το αναγνωριστικό πρέπει να λάβει άδεια από τον χρήστη ανά βάση.
Δείτε πώς θα εμφανίζεται αυτό το μήνυμα από το Facebook, κάτω αριστερά και η ρητή προτροπή άδειας της Apple εμφανίζεται πάνω, κάτω δεξιά:
«Η νέα προτροπή της Apple υποδηλώνει ότι υπάρχει μια ανταλλαγή μεταξύ εξατομικευμένης διαφήμισης και απορρήτου. Στην πραγματικότητα, μπορούμε και παρέχουμε και τα δύο », επέμεινε το Facebook σε μια δήλωση. “Η προτροπή της Apple δεν παρέχει κανένα πλαίσιο σχετικά με τα οφέλη των εξατομικευμένων διαφημίσεων.”
Στην πραγματικότητα, το Facebook και η Apple έχουν έναν πόλεμο λέξεων στα τηλέφωνα των χρηστών, με το Facebook να παροτρύνει τους χρήστες ότι η προσαρμοσμένη διαφήμιση είναι χρήσιμη, ειδικά για την κατώτατη γραμμή του Facebook, και η Apple δίνει στους θαυμαστές της την επιλογή να μείνουν μακριά από την κόλαση του Mark Zuckerberg’s ακόμη και λίγα λεπτά της ημέρας.
“Η αποδοχή αυτών των προτροπών δεν έχει ως αποτέλεσμα το Facebook να συλλέγει νέους τύπους δεδομένων”, πρόσθεσε η ομάδα του FB. “Απλώς σημαίνει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους καλύτερες εμπειρίες. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι αξίζουν το πρόσθετο πλαίσιο και η Apple είπε ότι επιτρέπεται η εκπαίδευση. ”
Αυτό έρχεται επίσης μετά την τοποθέτηση ετικετών προειδοποίησης απορρήτου σε λογισμικό στο κατάστημα εφαρμογών της iOS, η οποία αποκάλυψε – για παράδειγμα – τον απίστευτο αριθμό πληροφοριών που συλλέχθηκαν από συσκευές από το λογισμικό του Facebook. Ο διαχειριστής απορρήτου των χρηστών της Apple Erik Neuenschwander συνέκρινε αυτές με τις ετικέτες τροφίμων. “Για φαγητό, έχετε ετικέτες διατροφής. Μπορείτε να δείτε αν είναι συσκευασμένο με πρωτεΐνες ή φορτωμένο με ζάχαρη, ή ίσως και τα δύο, όλα πριν το αγοράσετε”, είπε. “Πιστεύαμε λοιπόν ότι θα ήταν υπέροχο να έχουμε κάτι παρόμοιο για εφαρμογές.”
Ένας εκπρόσωπος του Facebook είπε ότι δεν ήξερε πότε αναμένετε να κυκλοφορήσουν τα μηνύματα παρακολούθησης διαφημίσεων για τους χρήστες iPhone και τώρα δοκιμάζει τη λειτουργία. Πιθανώς το Facebook περιμένει να εμφανιστεί το παράθυρο διαλόγου opt-in στο iOS. Η Apple δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλιο.
[signoff]