Γιατί είναι σημαντική η κατάταξη σας στο Google Business Profile;
Όπως η κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις αναζητήσεις της Google, έτσι και η κατάταξη στο Google My Business εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένα επαρκώς οργανωμένο προφίλ στο Google Business οδηγεί σε μία σειρά από πλεονεκτήματα για την εκάστοτε εταιρεία.
Αρχικά, όπως και με μία ιστοσελίδα, έτσι και με το Google Business, όσο υψηλότερη είναι η κατάταξη της καταχώρησής σας, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα τη δουν.
Με άλλα λόγια, το traffic (κίνηση) που θα λάβετε οδηγεί σε περισσότερους πελάτες και σε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ της εταιρείας σας και του διαδικτυακού κοινού σας.
Γι’αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό να γνωρίζετε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε την κατάταξη σας στο Google Business Profile.
5 αποδοτικοί τρόποι να βελτιώσετε την κατάταξη σας στο Google Business Profile
Η Google έχει δημιουργήσει έναν περίπλοκο αλγόριθμο που κατατάσει αυτόματα τις καταχωρήσεις του Google Business. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα ο αλγόριθμος αυτός αναβαθμίζεται οδηγώντας σε κάποιες αλλαγές. Όμως, υπάρχουν κάποια βασικά βήματα που πρέπει κάθε εταιρεία να ακολουθεί αν θέλει να βελτιώσει την κατάταξη της.
1. Δημιουργήστε ή διεκδικήστε το Google Business Profile σας
Το πρώτο και πλέον βασικό βήμα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η δημιουργία του Google Business Profile σας. Αν δεν έχετε ασχοληθεί στο παρελθόν με την πλατφόρμα, υπάρχουν πιθανότητες η εταιρεία σας να μην υπάρχει καν στους χάρτες και τις αναζητήσεις της Google.
Αντίστοιχα, είναι πιθανό η εταιρεία σας να υπάρχει ήδη στη Google. Όπως και να έχει, το να δημιουργήσετε ή να διεκδικήσετε την καταχώρηση σας είναι πολύ απλό.
Αφού εγγραφείτε στο Google Business, μπορείτε να διεκδικήσετε την ήδη υπάρχουσα καταχώρηση εδώ ή να δημιουργήσετε μία νέα καταχώρηση ακολουθώντας τα απλά βήματα της πλατφόρμας.
2. Εισάγετε προσεκτικά τις πληροφορίες που χρειάζονται: Όνομα, κατηγορίες και λέξεις κλειδιά
Αφού δημιουργήσετε ή διεκδικήσετε το Google Business Profile σας, θα χρειαστεί να προσθέσετε προσεκτικά τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Το όνομα της εταιρείας σας
- Την κατηγορία ή τις κατηγορίες του τομέα σας (π.χ κουρείο, δικηγορικό γραφείο, κλπ)
- Την διεύθυνση, τα ωράρια εργασίας και τους τρόπους επικοινωνίας (τηλέφωνο, email, κλπ)
- Μία σύντομη περιγραφή με τις βασικές πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας (προϊόντα, υπηρεσίες, κλπ)
- Φωτογραφίες και βίντεο
- Την ιστοσελίδα σας
Σε όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να εισάγετε τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά που θα βελτιώσουν το SEO της καταχώρησης σας. Για παράδειγμα, αν δραστηριοποιείται στο χώρο της εστίασης μπορείτε να προσθέσετε δημοφιλείς λέξεις κλειδιά όπως εστιατόριο, μεσογειακή κουζίνα, κλπ.
3. Ενώστε την ιστοσελίδα σας με το Google Business Profile
Οι καταχωρήσεις στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η ιστοσελίδα μιας εταιρείας τείνουν να κατατάσσονται ψηλότερα. Αν λοιπόν έχετε ήδη έναν ιστότοπο για την εταιρεία σας, θα πρέπει οπωσδήποτε να τον συμπεριλάβετε στο Google Business Profile σας.
Από την άλλη, αν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα μία ιστοσελίδα, αυτό είναι πλέον πολύ ευκολότερο σε σχέση με το παρελθόν. Για παράδειγμα, μπορείτε να φτιάξετε και να προωθήσετε την δική σας ιστοσελίδα μέσω της Simple Web Solutions που έχει αποδείξει πως είναι κορυφαία εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων στην Αθήνα.
4. Κρατήστε το προφίλ σας ενεργό ανανεώνοντας τις πληροφορίες σας
Αφού σετάρετε την καταχώρηση σας, είστε έτοιμοι να αξιολογήσετε την απόδοση της. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρειαστεί να αλλάξετε κάποιες από τις λέξεις κλειδιά που δεν θα αποδίδουν όπως περιμένατε.
Σταδιακά μπορείτε να ποστάρετε και νέες πληροφορίες όπως ειδικές προσφορές, νέα, καινούργιες φωτογραφίες και βίντεο, κλπ. Αυτό θα κρατά το προφίλ σας ενεργό και θα οδηγεί σε καλύτερη κατάταξη.
5. Google reviews: Η σημασία των αξιολογήσεων
Τέλος, οι αξιολογήσεις χρηστών είναι πολύ σημαντικές για την κατάταξη σας στο Google Business Profile. Όσο περισσότερες θετικές αξιολογήσεις έχετε τόσο ψηλότερα θα κατατάσσεται η καταχώρηση σας. Επίσης, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να απαντάτε σε κάθε μία από τις αξιολογήσεις σας.
Συμπερασματικά
Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα θα μπορέσετε σταδιακά να αυξήσετε την κατάταξη σας στο Google Business Profile. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί υπομονή και αρκετή δουλειά. Όμως, τα αποτελέσματα θα σας δικαιώσουν και με το παραπάνω.