Υπάρχουν διάφοροι τρόποι εισαγωγής, των πληροφοριών επαφής, σ’ ένα έγγραφο του Word.
Ίσως το πιο εύκολο είναι απλά να προσθέσετε ένα κουμπί βιβλίου διευθύνσεων στη γραμμή εργαλείων γρήγορης πρόσβασης, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε τις επαφές που θέλετε με μία κίνηση, με το πάτημα ενός κουμπιού σε οποιαδήποτε εφαρμογή του Microsoft Office.
Οπότε ας δούμε πως μπορείτε εύκολα και γρήγορα να το κάνετε αυτό…
Προσθήκη του κουμπιού βιβλίου διευθύνσεων στη γραμμή εργαλείων γρήγορης πρόσβασης
Για να προσθέσετε το κουμπί, κάντε κλικ στο εικονίδιο που σας δείχνω με το βέλος, στη γραμμή εργαλείων γρήγορης πρόσβασης. Αυτό το εικονίδιο ανοίγει ένα αναπτυσσόμενο μενού που σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τη γραμμή εργαλείων γρήγορης πρόσβασης.
Επιλέγουμε την εντολή “Περισσότερες εντολές”
Εκεί διαλέγουμε τις επιλογές που φαίνονται στην φωτογραφία
Ψάχνουμε και βρίσκουμε το “Βιβλίο Διευθύνσεων (Address Book)” όπως φαίνεται και στην φωτογραφία και πατάμε προσθήκη.
Αφού το δούμε στη δεξιά στήλη, πατάμε το ΟΚ.
Εισαγωγή επαφής από το Βιβλίο Διευθύνσεων του Outlook
Η διαδικασία πια είναι πανεύκολη, αφού με δύο κλικ έχετε τελειώσει!. Όταν θέλετε να εισα΄γωγετε τα στοιχεία κάποιου, απλώς πατάτε το εικονίδιο του Βιβλίου Διευθύνσεων.
Εγώ δυστυχώς δεν χρησιμοποιώ καθόλου το Outlook, οπότε η λίστα ονομάτων μου είναι κενή. Εσείς όμως λογικά θα δείτε πολλά ονόματα. Διαλέγετε αυτό που θέλετε και πατάτε το ΟΚ.
Μόλις τελειώσετε, τυχόν πληροφορίες που έχετε για την επαφή θα πρέπει να εμφανίζονται στο έγγραφο. Αυτό, ωστόσο, εξαρτάται σχεδόν εξ ολοκλήρου από το πόσο προσεκτικοί είστε στη δημιουργία της επαφής. Για μερικούς, θα είναι ένα όνομα και μια διεύθυνση email. Άλλοι θα λάβουν μια διεύθυνση, έναν αριθμό τηλεφώνου και τα παρόμοια. Όλα εξαρτώνται από το τι προσθέτετε όταν δημιουργείτε μια νέα επαφή (ή την επεξεργάζεστε αργότερα).
[signoff]