Η Striemo, η εταιρεία μικρο-κινητικότητας της Honda, εισάγει και τρίτο τροχό στον κόσμο των e-scooters, και ήδη το πρώτο της τρίτροχο έφτασε στην Ευρώπη με τιμή λίγο υψηλότερη από τα 2.000 ευρώ που κοστίζει στην Ιαπωνία.
Μετά τις Renault, Ducati, τις Porsche και Yamaha, τη BMW, τον κινεζικό γίγαντα Xiaomi και άλλους μεγάλους παγκόσμιους κατασκευαστές, ακόμα και τη Lamborghini, μπήκε και η Honda στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών πατινιών με τη σύσταση της νέας της υπομάρκας, με την ονομασία Striemo. Και το πρώτο της e-scooter είναι ένα από τα πλέον προηγμένα.
Ο κύριος στόχος των μηχανικών που το εξέλιξαν είναι να παρέχει τη μέγιστη δυνατή σταθερότητα και ασφάλεια στον αναβάτη του. Για το σκοπό αυτόν διαθέτει τρεις τροχούς -έναν εμπρός και δύο στο πίσω μέρος του- και παράλληλα πλατύτερη πλατφόρμα από τις συνηθισμένες, για να πατάει ο χρήστης πιο σταθερά
Όμως, η μεγαλύτερη καινοτομία είναι η δυνατότητα όλου του εμπρός μέρους να παίρνει κλίσεις μέχρι και 45 μοιρών. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο αρθρωτό σασί, και πέραν του ότι είναι απαραίτητο για να γίνει εφικτή η τοποθέτηση και τρίτου τροχού πίσω, επιτυγχάνει πολύ καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και πολύ περισσότερη ευελιξία στα στενά περάσματα της πόλης.
Αυτό σημαίνει ότι ο χειριστής έχει μόνο το έργο της κατεύθυνσης του e-scooter, καθώς με την προσθήκη και τρίτου τροχού έχει επιτευχθεί η ικανότητα του Striemo να ισορροπεί σε όρθια θέση, ακόμα και όταν ο αναβάτης βρίσκεται πάνω σε αυτό.
Το μόνο κακό όλων αυτών είναι ότι η προηγμένη αυτή μηχανική του ιαπωνικού ηλεκτρικού πατινιού έχει αυξήσει το βάρος στα 20 κιλά. Κατά συνέπεια, παρότι το Striemo έχει τη δυνατότητα αναδίπλωσης, είναι πιο δύσκολο στη μεταφορά σε σχέση με τα πιο απλά e-scooters δύο τροχών. Η Honda προσπάθησε να επιλύσει αυτό το πρόβλημα τοποθετώντας ένα εύχρηστο χερούλι μεταφοράς.
Περνώντας στα τεχνικά του, η μπαταρία του Striemo -κρυμμένη στην κολόνα του τιμονιού- προσφέρει αυτονομία 30 χιλιομέτρων με ταχύτητα 25 km/h, που είναι το όριο που ισχύει για τα e-scooters στην ευρωπαϊκή ένωση. Χρειάζεται 3,5 ώρες για να φορτίσει σε οικιακή πρίζα, και διαθέτει τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης.
Όλα αυτά, βεβαίως, δεν έρχονται φτηνά. Στην Ιαπωνία κοστίζει λίγο κάτω από 2.000 ευρώ, συνεπώς πρέπει να είναι βέβαιο ότι στην Ευρώπη η τιμή του θα είναι υψηλότερη. Ήδη η διάθεσή του είναι έτοιμη να ξεκινήσει στην Ισπανία, και στη συνέχεια θα περάσει και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman