Η Intel εξετάζει τις αναφορές για αυξημένα κρασαρίσματα σε παιχνίδια που αντιμετωπίζουν οι χρήστες των τελευταίων 13ης και 14ης γενιάς επεξεργαστών Core i9 για επιτραπέζιους υπολογιστές.

Το πρόβλημα έχει παρατηρηθεί σε διάφορα παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων των The Finals, Fortnite και Tekken 8, με την Epic Games να συμβουλεύει μάλιστα τους κατόχους των επεξεργαστών Intel Core i9 13900K και 14900K να τροποποιήσουν τις ρυθμίσεις του BIOS.

Σε δήλωση που παραχώρησε στο ZDNet Korea, εκπρόσωπος της Intel επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία γνωρίζει τα προβλήματα που εμφανίζονται κατά την εκτέλεση συγκεκριμένων εργασιών σε αυτούς τους επεξεργαστές και συνεργάζεται με μεγάλες θυγατρικές εταιρείες για να αναλύσει την κατάσταση.

Η σοβαρότητα των crashes φαίνεται να διαφέρει ανάλογα με το παιχνίδι, με ορισμένα να παράγουν σφάλματα “out of memory”, άλλα να κλείνουν απλώς και να επιστρέφουν στο desktop, και άλλα να προκαλούν το πάγωμα ολόκληρου του συστήματος. Η πλειονότητα των επηρεαζόμενων παιχνιδιών φαίνεται να βασίζεται στην Unreal Engine, γεγονός που υποδηλώνει ένα πιθανό πρόβλημα σταθερότητας που πρέπει να αντιμετωπιστεί από την Intel.

Επί του παρόντος, οι μόνες αποτελεσματικές λύσεις περιλαμβάνουν τη χειροκίνητη μείωση της ταχύτητας ρολογιού ή της τάσης των επεξεργαστών της Intel. Η Epic Games έχει συμβουλεύσει τους χρήστες να αλλάξουν τη συμπεριφορά SVID σε Intel Fail Safe στις ρυθμίσεις BIOS των motherboard των Asus, Gigabyte ή MSI. Η Power GPU, μια εταιρεία κατασκευής προσαρμοσμένων PC, προτείνει τη μείωση του ορίου αναλογίας πυρήνων απόδοσης, η οποία φαίνεται να ενισχύει τη σταθερότητα σε ορισμένα παιχνίδια.

Η έρευνα της Intel έρχεται σε συνέχεια της ανάγκης τoy PCWorld να αντικαταστήσει έναν επεξεργαστή Core i9 13900K για να επιλύσει τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο Fortnite στο PC του ένας editor της ιστοσελίδας. Ο συγγραφέας του άρθρου αντιμετώπισε επίσης κρασαρίσματα παιχνιδιών σε ένα σύστημα 14900K, διαπιστώνοντας ότι η μείωση του ορίου αναλογίας πυρήνων απόδοσης βοήθησε στη βελτίωση της κατάστασης. Ενώ η Intel έχει αναγνωρίσει το όλο θέμα, η υποκείμενη αιτία αυτών των προβλημάτων σε παιχνίδια παραμέ,νει ασαφής προς το παρόν.

ΠΗΓΗ