16.8 C
Athens
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2025

“ΟΧΙ” δεν πρέπει όλα τα αυτοκίνητα να είναι ηλεκτρικά!!! Γιατι… δεν θα έφθανε η ηλεκτρική ενέργεια για να τα φορτίσει!!!!

Oι κινητήρες εσωτερικής καύσης όπως δείχνει η τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας μπαίνουν σε μια νέα φάση, όπου σταδιακά μειώνονται μέχρι τελικά να εξαλειφθούν, με την ηλεκτροκίνηση να κερδίσει κάθε μήνα όλο και μεγαλύτερο ποσοστό διείσδυσης σε όλες τις κοινωνίες.

Από την ηλεκτρική ενέργεια που διακινείται μέσα από τους δεκάδες παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, μόνο ένα μικρό ποσοστό προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Αυτή τη στιγμή, περίπου το 30% της ηλεκτρική ενέργειας στις ΗΠΑ προέρχεται από άνθρακα, με την Κίνα να έχει μεγαλύτερο ποσοστό. Ακόμη και οι Κάτω Χώρες, με τους αμέτρητους ανεμόμυλους παράγουν το 29% της ηλεκτρικής ενέργειας από άνθρακα, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο περίπου το 37% της παγκόσμιας ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής που καίνε άνθρακα.

Το θετικό όμως είναι ότι αυτοί οι αριθμοί έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια. Ειδικά μετά το αποκορύφωμα του 2014, όλες οι χώρες εφαρμόζουν πρωτοβουλίες για τον περιορισμό της παραγωγής αερίων του θερμοκηπίου. Αλλά είναι γνωστό ότι για κάθε δράση υπάρχει και αντίδραση. Έτσι η δράση που ενθαρρύνει την αύξηση των “καθαρών” αυτοκινήτων και πηγών ενέργειας για την τροφοδοσία τους, έχει και την αντίδραση που έχει να κάνει από την προμήθεια των πρώτων υλών και την παραγωγή αυτοκινήτων μέχρι και τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.

Καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν την παραγωγή τους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η ζήτηση στα δίκτυα έχει αυξηθεί. Σύμφωνα με μετρήσεις η αύξηση της ηλεκτρικής ενέργειας θα είναι το 2040 περίπου 300 φορές μεγαλύτερη από το 2016. Για να μπορέσει το δίκτυο να ανταπεξέλθει θα πρέπει να εξελιχθεί σημαντικά για να αντιμετωπίσει αυτήν την ανάπτυξη, αξιοποιώντας σε μεγαλύτερο βαθμό την αιολική και την ηλιακή ενέργεια, η οποία τελικά θα μετατοπίσει την παγκόσμια εξάρτηση από τον άνθρακα.

Σήμερα αν όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν ηλεκτρικά δεν θα έφθανε όλη η ηλεκτρική ενέργεια των δικτύων και κανένα ηλεκτρικό δίκτυο καμιάς χώρας δεν θα ήταν σε θέση να αντέξει την αυξημένη ζήτηση. Αυτό πιστεύει και το αφεντικό της Toyota, Akio Toyoda, που πρόσφατα επισήμανε ότι η μετάβαση θα πρέπει να γίνει σταδιακά και με σωστή οργάνωση.

Σίγουρα αυτή η μετάβαση δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να γίνει άμεσα. Θα πρέπει να υπάρξει σταδιακή αύξηση και χρόνος για να επιλυθούν τα όποια προβλήματα, αλλά και για να καλλιεργηθεί η νοοτροπία των καταναλωτών που θα φορτίζουν τα οχήματά τους κατά τη διάρκεια των νυκτερινών ωρών, που η ζήτηση είναι μικρότερη. Όπως και να έχει το όλο θέμα, σίγουρα αυτού του είδους η ενέργεια αφήνει λιγότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η αύξηση της ζήτησης για EV θα προκαλέσει αύξηση της ζήτησης άλλων ανταλλακτικών, όπως για τις μπαταρίες που το αποτύπωμά τους είναι πολύ μεγάλο και η ανακύκλωση μια σύνθετη διαδικασία.

Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας πιστεύεται ότι συμβάλλει κάπου μεταξύ 15%-25% των ρυπογόνων εκπομπών, όπως το οξείδιο του αζώτου, τα σωματίδια και το διοξείδιο του άνθρακα, σύμφωνα με τον αναλυτή Johann Wiebe. Μελέτες κάνουν λόγο ότι η θερμοκρασία της Γης θα αυξηθεί πολύ περισσότερο από το αναμενόμενο, εκτός εάν γίνουν σημαντικές αλλαγές στην παγκόσμια κατασκευή, τον ενεργειακό εφοδιασμό και τις πρακτικές που εφαρμόζουν οι καταναλωτές. Ταυτόχρονα, αυτοί οι ρύποι δημιουργούν αιθαλομίχλη και τοπική ρύπανση, δημιουργώντας προβλήματα υγείας, πνίγοντας μεγάλες πόλεις.

Οι αντιδράσεις των ανθρώπων που απαιτούν καθαρότερο περιβάλλον είναι πολλές και αυτός είναι από τους λόγους που οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ως μέρος της κοινωνίας, άρχισαν να παράγουν αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων.

Μέρος της λύσης θα είναι και το έξυπνο δίκτυο. Δηλαδή το δίκτυο που θα επικοινωνεί με το αυτοκίνητο και θα αναβάλλει την φόρτισή του σε ώρες που αυτό είναι επιβαρυμένο, ενώ παράλληλα θα μπορεί να συμβάλλει σε αυτό όταν υπάρχει ζήτηση. Με αυτό τον τρόπο θα αποφεύγεται η υπερφόρτωση των δικτύων. Για να υλοποιηθεί αυτό θα πρέπει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχουν μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες, για να μπορούν ανά πάσα στιγμή να έχουν αρκετή αυτονομία όταν θα κληθούν να κινηθούν στον δρόμο.

Αν γίνουν από όλες τις πλευρές οι ανάλογες παρεμβάσεις, η ανανέωση των αυτοκινήτων θα μπορούσε να γίνει χωρίς σημαντικά προβλήματα. Υπό την προϋπόθεση ότι αυτή η διαδικασία θα είναι σταδιακή.

Το σίγουρο είναι ότι το αποτύπωμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι μηδενικό. Η εξίσωση έχει πολλές παραμέτρους για την επίλυσή τους. Η BMW με ανακοίνωσή της παλιότερα ανέφερε ότι η νέα iX3 έχει 30% χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με την 2,0-λιτρη Turbodiesel X3, εάν ο υπολογισμός γίνει με βάση τον ευρωπαϊκό μέσο όρο εκπομπών. Αν η παραγωγή και η επαναφόρτιση γίνει με “πράσινο” ρεύμα, τότε αυτή η διαφορά ανεβαίνει στο 60%.

Όλα αυτά δείχνουν ότι η πρόκληση της ηλεκτροκίνησης μπορεί εύκολα να γίνει πρόσκληση για συμμετοχή όλων μας και επιτέλους οι μετακινήσεις μας να γίνονται με όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους, δείχνοντας τον μέγιστο σεβασμό στον πλανήτη και το περιβάλλον μας.

[signoff]

 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

DT Ultra 3 Bluetooth, Όμορφο, ποιοτικό, με Chat GPT και ΧΑΡΤΕΣ Google… στα 31€ ΚΟΜΠΛΕ & “ΜΕ ΠΡΟΙΚΑ” (VIDEO & Giveaway)

Ο τίτλος τα λέει όλα κι αν θέλεις να το κάνεις δικό σου με τον ένα ή τον άλλον τρόπο, πρέπει πρώτα να δεις...

Ψηφιακά καταστήματα και διαθεσιμότητα: Πώς μπορείτε να προστατεύσετε το αγορασμένο περιεχόμενο;

Τα ψηφιακά καταστήματα που προσφέρουν παιχνίδια, βιβλία ή μουσική είναι πολύ συνηθισμένα στις μέρες μας. Εύκολα, γρήγορα και χωρίς να αφήσουμε την άνεση του...

Skroutz Βοηθός AI: Το επόμενο βήμα στο online shopping

Αθήνα, 15 Απριλίου 2025 – Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό...

Samsung Galaxy XCover7 Pro & Tab Active5 Pro έρχονται με ταχύτερα τσιπ και μεγαλύτερες μπαταρίες

Η Samsung λανσάρει τις Pro εκδόσεις των Galaxy XCover7 και Galaxy Tab Active5 της περυσινής χρονιάς, με υψηλότερη απόδοση και μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, καθώς...

Ποιοι είναι οι νέοι κανόνες για τα χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος

Έρχονται αλλαγές στο πλαίσιο λειτουργίας των χρωματιστών τιμολογίων ρεύματος με σκοπό την ενίσχυση της διαφάνειας για τους καταναλωτές. Πιο συγκεκριμένα η ΡΑΑΕΥ για το σκοπό...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Κάνει σχεδόν τα ΠΑΝΤΑ… Long & Short Throw Μαζί… Χωρίς κινητά μέρη… Στα 48€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Lumintop W2

Τα Θέλεις ΟΛΑ;;; Σε έχω... Αν θέλεις και Long throw και Short throw, και Red Light και Επώνυμο και Ποιοτικό και χωρίς να πληρώσεις πολλά...

ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΕ… 200% τον ΗΧΟ της TV σου… σχεδόν “ΤΣΑΜΠΑ”… Στα 172€ ΚΟΜΠΛΕ από Ευρώπη!!! ULTIMEA Aura A60 350W (VIDEO)

Κάνε δικό σου χωρίς 2η σκέψη.. ίσως Απόλυτο  και σχεδόν αόρατο... 7.1 με Dolby Atmos  Surround System την ULTIMEA Aura A60 350W Ήρθε η ώρα...

Γίνε ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ το Racing Simulator σιγά σιγά χτίζεται… (Βίντεο Part1, Part2, Part3)

Logitech G923 Είναι το κομμάτι που θα φάει το περισσότερο ξύλο γι΄ αυτόν τον λόγο θέλει και ειδική προσοχή στο βίντεο... Μην το χάσεις... δεν λέω...

Ο ΝΕΟΣ “ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ” Mini Προτζέκτορας για το 2025!? Στα 179€ ΚΟΜΠΛΕ Από Ευρώπη… WANBO T2 Ultra (Video)

Στην Τιμή ΔΩΡΟ ΓΝΗΣΙΟ ΠΑΝΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 100" (Περιορισμένη Προσφορά)   Είχα καιρό να αισθανθώ έτσι για προτζέκτορα της μικρής κατηγορίας, μιας κι έχουν περάσει από τα...

Για το “ΚΙΤ” των 72 ΩΡΩΝ… Στα 31€ από Ελλάδα!!! Veger W1175 Magon – Stand

Όπως και να έχει είτε για τις 72 ώρες είτε για την καθημερινότητα ένα Powerbank είναι πάντα χρήσιμο σε όλους και για όλα. Σήμερα έχουμε...
Μετάβαση στο περιεχόμενο