28.8 C
Athens
Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2024

Σε “πανικό” τα άλλα Super Market…. H Lidl το έκανε… και ρίχνει ένα ακόμη οχυρό!

Τη δυνατότητα που δίνει Κοινή Υπουργική Απόφαση για λειτουργία των επιχειρήσεων με διευρυμένο ωράριο ενεργοποίησε η αλυσίδα Lidl.

Εν αντιθέσει με το σύνολο των υπολοίπων αλυσίδων σούπερ μάρκετ που λειτουργούν μέχρι τις 9 το βράδυ τις καθημερινές και έως τις 8 το βράδυ το Σάββατο, η Lidl επέκτεινε το ωράριο λειτουργίας της.

Το δίκτυο των καταστημάτων της λειτουργεί πλέον καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή μέχρι τις 21.30 και το Σάββατο μέχρι τις 21.00. Ωστόσο όπως αναφέρει στον διαδικτυακό της τόπο, το ωράριο των καταστημάτων ενδέχεται να αλλάξει βάση κυβερνητικών αποφάσεων.

Με βάση την τελευταία ΚΥΑ -ισχύει έως και την ερχόμενη Δευτέρα 26 Ιουλίου- τα σούπερ μάρκετ και γενικότερα τα καταστήματα τροφίμων μπορούν να λειτουργούν από τις 7 το πρωί έως τις 9:30 το βράδυ και τα εμπορικά, τα malls, τα εκπτωτικά χωριά και τα shops in a shop μπορούν να λειτουργούν προαιρετικά από τις 7 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Σχετικά με την πορεία των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων το πρώτο εξάμηνο, αυτή σύμφωνα με τη Nielsen, κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +1,1%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσίασαν παρόμοια τάση, στο +1%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύχθηκε με +2,3%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης εμφάνισαν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία, σε σχέση με το 2020, κατά -3,5% και -2,1% αντίστοιχα.

Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) σημείωσε, διψήφια ανάπτυξη +10,3%, η οποία σχετίζεται κυρίως με το διάστημα όπου το λοιπό λιανεμπόριο βρισκόταν σε αναστολή λειτουργίας, ενώ τα Φρέσκα και επί Ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν οριακή μείωση στο -0,5%.

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2,500τ.μ. (hypermarkets) εξακολουθούν να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,2% στις πωλήσεις τους.

Σε ρυθμό ανάπτυξης, ωστόσο αρκετά πιο μετριοπαθή, ακολουθούν και οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. , στο +1,5%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

Στο επίπεδο των επιμέρους γεωγραφικών περιοχών η Αττική είναι η μοναδική περιφέρεια, που παρουσιάζει αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης, στο -0,9%, ενώ αντίθετα η Πελοπόννησος αναπτύσσεται συγκριτικά πιο θετικά, με +5,8%.

[signoff]

 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο