Η Microsoft δήλωσε ότι διερευνά μια διακοπή που έριξε τις υπηρεσίες γραφείου που βασίζονται σε cloud της Microsoft, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού συσκέψεων, Teams, παγκοσμίως.
Η Microsoft ανέφερε ζητήματα ελέγχου ταυτότητας για τις υπηρεσίες cloud της στις 9.25 μ.μ. UTC ή αλλιώς 00:25 ώρα Ελλάδος, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνθρωποι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη σύνδεση στις διαδικτυακές ομάδες, στο Outlook και στο Office.
Η διακοπή είχε επηρεάσει τις υπηρεσίες παγκοσμίως.
#Microsoft365 is experiencing significant outages that are affecting multiple Microsoft services including https://t.co/GjSRC1O588, Teams and Office. Keep up to date with the status via Twitter @MSFT365Status pic.twitter.com/fhLipYXXio
— itro (@itromelbourne) September 29, 2020
Η Microsoft είπε ότι τα άτομα που είχαν συνδεθεί σε μια υπάρχουσα περίοδο λειτουργίας 365 ήταν ακόμη σε θέση να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία.
“Αποφασίσαμε ότι ένα συγκεκριμένο τμήμα της υποδομής μας δεν επεξεργάζεται τα αιτήματα ελέγχου ταυτότητας εγκαίρως. Συνεχίζουμε βήματα μετριασμού για αυτό το ζήτημα », δήλωσε η εταιρεία σε ενημέρωση κατάστασης.
«Παράλληλα, ανακατευθύνουμε την κίνηση σε εναλλακτικά συστήματα για να παρέχουμε περαιτέρω ανακούφιση στους επηρεαζόμενους χρήστες.»
Στο Twitter, η εταιρεία κατηγόρησε μια πρόσφατη ενημέρωση της υπηρεσίας για την πρόκληση της διακοπής και είπε ότι η ενημέρωση θα επανέλθει για να μετριαστούν τα προβλήματα.
Στις 3 π.μ. UTC ή αλλιώς 6πμ ώρα Ελλάδος, η Microsoft ανέφερε ότι οι υπηρεσίες αποκαταστάθηκαν ως επί το πλείστον, αλλά ένα μικρό υποσύνολο πελατών στη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό δεν ήταν ακόμη σε θέση να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες.
Εν μέσω της πανδημίας, υπηρεσίες όπως η υπηρεσία Teams είναι ζωτικής σημασίας για τους ανθρώπους να συνεχίσουν να εργάζονται από το σπίτι. Τον Απρίλιο, η Microsoft ανέφερε 75 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες στις ομάδες ως αποτέλεσμα περισσότερων ατόμων που εργάζονται από το σπίτι.
[signoff]
Πηγή: https://www.theguardian.com/international