Μετάβαση στο περιεχόμενο
31.4 C
Athens
Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2025

Στροφή στο mobile gaming κάνουν οι Έλληνες

Σταδιακή στροφή στο mobile gaming έχουν αρχίσει να κάνουν οι Έλληνες gamers, ακολουθώντας τόσο την ευρωπαϊκή, όσο και την παγκόσμια τάση. Οι Έλληνες, το τελευταίο τρίμηνο, προτίμησαν, κυρίως, τις κινητές συσκευές, με το 71% των gamers να κάνει χρήση smartphones και το 49% να επιλέγει τα tablets. Τα στατιστικά αυτά εναρμονίζονται με την ευρύτερη διεθνή τάση του mobile gaming, που κατακτά σταθερά την αγορά.

Ζωντανή ωστόσο παραμένει και η παράδοση του PC gaming, με το 47% των Ελλήνων να χρησιμοποιεί σταθερούς υπολογιστές. Εντούτοις, η παράδοση του PC gaming παραμένει ζωντανή, με το 47% των Ελλήνων να εξακολουθεί να χρησιμοποιεί σταθερούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές για τις εικονικές του περιπέτειες και το 50% των Ελλήνων να κάνει χρήση των PC laptops. Ο μέσος όρος, παγκοσμίως, για τους λάτρεις των φορητών Η/Υ είναι 42% (43% στην Ευρώπη).

Συνολικά, η δημοτικότητα των συσκευών gaming διαφέρει κατά πολύ ανά αγορά. Οι κονσόλες τα πάνε καλά στην Βόρεια Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη, ενώ οι ασιατικές αγορές κλίνουν προς το mobile gaming.

Την παραπάνω εικόνα περιγράφει έρευνα των PayPal και SuperData, η οποία αξιολογεί την καταναλωτική συμπεριφορά στη διεθνή αγορά των ψηφιακών αγαθών, διεξάγοντας μία έρευνα με 25.000 συμμετέχοντες σε τουλάχιστον 25 αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας παρέχουν ενδιαφέροντα ευρήματα και στοιχεία που χαρτογραφούν την εικόνα της ελληνικής κοινότητας gaming.

Gaming μια καθημερινή συνήθεια

Για έναν στους τρεις Έλληνες gamers (το 32%) το gaming αποτελεί καθημερινή συνήθεια, ενώ το 27% ασχολείται 1-3 φορές την εβδομάδα. Τα αντίστοιχα νούμερα για τους διεθνείς gamers είναι 39% και 23%. Αναφορικά με το περιεχόμενο των gaming video, οι Έλληνες θεατές προτιμούν τα χιουμοριστικά βίντεο από τα παιχνίδια – πρόκειται για το πιο δημοφιλές θέαμα με ποσοστό 44% σύμφωνα με την έρευνα, ενώ ακολουθούν τα trailers (34%) και τα walkthroughs (33%). Τα τοπικά αυτά στοιχεία είναι μάλλον μοναδικά, καθώς, διεθνώς, το πιο δημοφιλές περιεχόμενο είναι τα walkthroughs (40%).

Το 44% των Ελλήνων παικτών προτιμά να αγοράζει ψηφιακώς τα full games, αφού δεν χρειάζεται να περιμένει για να ξεκινήσει το παιχνίδι (σχεδόν το ίδιο ποσοστό ατόμων παγκοσμίως, 43%), ενώ το 38% λαμβάνει υπόψη του θέματα οικονομικής φύσης – είναι φθηνότερο να τα κάνεις download από το να αγοράσεις την κόπια σε φυσική μορφή (42% για τους διεθνείς gamers). Το 49% εκφράζει παράπονα για τις χαμηλές ταχύτητες του Internet (το 37% των διεθνών παικτών αντιδρά ανάλογα), ενώ το 28% φαίνεται να μην αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα όταν παίζει παιχνίδια (39% για τους διεθνείς gamers).

Είναι θέμα φύλου

Η έρευνα έδειξε ότι οι άνδρες gamers στην Ελλάδα λατρεύουν τα παιχνίδια δράσης – περιπέτειας, καθώς τουλάχιστον το 45% δήλωσε ότι έπαιξε τέτοιου είδους παιχνίδια τους τελευταίους τρεις μήνες. Από την άλλη, οι περισσότερες Ελληνίδες gamers (55%) επέλεξαν την ησυχία των puzzle games (σε σχέση με το 27% των ανδρών) και το ένα τρίτο έπαιξε arcade games το τελευταίο τρίμηνο. Το στατιστικό αυτό στοιχείο συνάδει με τις ευρωπαϊκές τάσεις, με το 48% των gamers γένους θηλυκού στη Γηραιά Ήπειρο να παίζει κυρίως puzzles. Σε διεθνές επίπεδο, το 49% των γυναικών gamers προτίμησε την ψυχαγωγία των παιχνιδιών δράσης.

Την ίδια στιγμή, οι Ευρωπαίοι gamers στρέφονται ελαφρώς προς τα παιχνίδια δράσης και περιπέτειας (action-adventure) με το 44% να προτιμά την κατηγορία αυτή. Η παγκόσμια τάση περιστρέφεται γύρω από τα action games που επικεντρώνονται στις σωματικές δοκιμασίες, περιλαμβάνοντας τα fighting, platform και shooter games, καθώς το 48% των παικτών από ολόκληρο τον κόσμο παραδέχεται ότι όντως συμμετείχε σε μάχες και κυνηγητά σε εικονικούς κόσμους κατά το προηγούμενο τρίμηνο του έτους, ενώ το νούμερο στην Ελλάδα είναι χαμηλότερο (26%).

Το έκαναν επάγγελμα 

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες gamers όχι μόνο παρακολουθούν περιεχόμενο gaming video (είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι άνδρες είναι πολύ πιο δραστήριοι στον τομέα αυτόν – το 45% σε σχέση με το 29% των γυναικών gamers, αλλά και δημιουργούν μόνοι το δικό τους – το 9% των ερωτηθέντων, το οποίο βέβαια ως ποσοστό είναι ούτως ή άλλως δύο φορές χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Την ίδια στιγμή, το ένα τρίτο δεν πληρώνεται καν για τη δημιουργία του. Παραδόξως, οι γυναίκες streamers έχουν ακόμα λιγότερες πιθανότητες να λάβουν οποιαδήποτε πληρωμή σε σχέση με τον μέσο άνδρα Έλληνα streamer – 28% vs 39%. Εντούτοις, εάν πληρωθούν τελικά, ισχύουν οι ίδιοι βασικοί τρόποι πληρωμής με τους υπόλοιπους – διαφημίσεις και χορηγίες.

Από που αγοράζουν οι Έλληνες 

Η έρευνα δείχνει, εξάλλου, ότι διεθνώς, οι gamers αγοράζουν από 14 διαφορετικές gaming πλατφόρμες και από σχεδόν 30 διαφορετικά εμπορικά σημεία. Οι Έλληνες προτιμούν τη χρήση των επιλεγμένων μεθόδων πληρωμής, κυρίως για την ευκολία χρήσης (65%), την ταχύτητα (48%) και τον ελάχιστο δυνατόν αριθμό βημάτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της (30%). Το 52% δηλώνει ότι σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμος ο τρόπος πληρωμής της επιλογής τους, δεν θα έκανε καν την αγορά που είχε κατά νου, ενώ το 51% θεωρεί ότι θα άλλαζε τρόπο πληρωμής, εάν έβρισκε έναν ακόμα πιο ασφαλή. Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες Έλληνες δεν αγόρασε κανένα full game download από την πλατφόρμα που προτιμά, ενώ σχεδόν οι μισοί (48%) αγόρασαν 1 έως 3 παιχνίδια. Από την άλλη, λίγο περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (51%) αγόρασαν in-game περιεχόμενο 1 έως 3 φορές κατά το διάστημα των τελευταίων τριών μηνών.

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook. Μπορείτε επίσης να γραφτείτε και στο κανάλι μας στο  Youtube, όπου μπορείτε να βρείτε πάρα πολλές παρουσιάσεις που έχουμε κάνει!

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

NVIDIA και MediaTek ετοιμάζουν…“επίθεση“!

Η NVIDIA φαίνεται έτοιμη να ταράξει τα νερά στα gaming laptops, αλλά αυτή τη φορά όχι με μια νέα GPU, αλλά με έναν ολοκαίνουργιο APU, σχεδιασμένο σε συνεργασία...

Υποχρεωτικό πλέον το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής για αυτές τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Ξεκίνησε η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού δελτίου αποστολής στις επιχειρήσεις, το οποίο αποτελεί ένα σύστημα της ΑΑΔΕ που αλλάζει τον τρόπο παρακολούθησης της διακίνησης...

Τα σχέδια της Xiaomi για νέα premium Android tablets με ανανεωμένο Pad Pro

Η Xiaomi θεωρείται ότι θα επεκτείνει ακόμη περισσότερο τη γκάμα των premium Android tablet της μέσα στο 2025 με το επερχόμενο Pad 7S Pro. Πιο...

iPhone 17: Απίθανο να αποτελέσει μέρος του rebranding και να ονομαστεί iPhone 26

Η Apple πρόκειται να ανακοινώσει ένα rebranding των λειτουργικών της συστημάτων στο φετινό WWDC τον Ιούνιο, ωστόσο, ο Mark Gurman αναφέρει στο ενημερωτικό του...

iOS 18.6: Τι να περιμένουμε από την ενημέρωση

Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από όταν η Apple κυκλοφόρησε το iOS 18.5 και πλέον περιμένουμε την πρώτη beta έκδοση του iOS 18.6. Παρακάτω, περιγράφουμε όλα...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ να ΥΠΑΡΧΕΙ σε κάθε Σπίτι… & ΜΕ 83€ ΚΟΜΠΛΕ;;; ΜΠΟΡΕΙ… Το πιο VFM Spot Cleaner ΥΓΡΩΝ & ΣΤΕΡΕΩΝ Teendow C5

Πραγματικά μετά την "συμβίωση" μαζί του όχι μόνο της δικής μου μου οικογένειας και σπιτιού αλλά και της αδερφής μου το συμπέρασμα είναι ένα... Είναι...

“Διαστημικό” BT Ηχείο Σε Διαστημική τιμή από Ελλάδα… 18,44€ ΚΟΜΠΛΕ… και το 2 ΔΩΡΟ του Project 15 Εβδομάδες, 15 ΔΩΡΑ για εσάς!

Απίθανη τιμή πραγματικά "διαστημική ποιότητα" για την τιμή του που ρίχνει σαγόνια χωρίς ο ήχος του να σε αφήνει αδιάφορο... Είναι όμορφο, ποιοτικό, τσάμπα κι...

3η Γενιά και ΝΕΟ BEST SELLER… Google Certified Xiaomi mi Box S 3d Gen, O Νέος “Βασιλιάς” και “λόγο τιμής” Στα 55€ ΚΟΜΠΛΕ

Αν θέλεις να κάνεις την παλιά χαζή σου τηλεόραση Smart, ή να μετατρέψεις το παλιό ξεχασμένο πεταμένο σου μόνιτορ την Super smart TV, ή...

“Recci W36″… ΚΑΙ… Πάμε Για 100άρα… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ με 15 ΔΩΡΑ (Giveaways) για 15 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ… Παρέα με το kimstore.gr και 20% ΕΚΠΤΩΣΗ σε “ΟΛΑ”…

Από που να ξεκινήσω, από το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την Εμπιστoσύνη, την στήριξη και την αγάπη από όλους σας στο κανάλι.... Από το ΠΟΛΥ μεγάλο...

Από Άλλο πλανήτη… Εσπρεσιέρα με δική της “Αφρογαλιέρα” απλά και καθαρά… Γίνε Barista στο Σπίτι σου! Στα 165€ κομπλέ Hibrew H13A

ΑΠΛΑ... Βάλε τον δικό σου αρωματικό αλεσμένο καφέ, επέλεξε ανάμεσα σε Μονό ή 2πλό Capuchino, Late ή και Espresso κι άσε το "εργαλείο" σου...