13.6 C
Athens
Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024

Το Walmart ανακοίνωσε συνεργασία με το TikTok!

Ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο, το Wal-Mart, δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με το TikTok, τη διεθνή έκδοση του TikTok, για να πουλήσει τα προϊόντα μόδας τουWal-Mart στους χρήστες του. Επιπλέον, το Wal-Mart επιδιώκει επί του παρόντος να επενδύσει στο TikTok.

Το Wal-Mart είπε ότι οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν είδη μόδας που προτείνει απευθείας στην πλατφόρμα του TikTok. Στις ΗΠΑ, το TikTok έχει 100 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Η ζωντανή μετάδοση θα πραγματοποιηθεί στη σελίδα προφίλ του Wal-Mart, στο TikTok, την Παρασκευή και θα παρέχει στους χρήστες προϊόντα από μάρκες όπως Champion, Jordache, Kendall + Kylie και ιδιωτικές μάρκες όπως το Free Assembly, το Scoop και το Sofia Jeans.

“Αυτό θα μας προσφέρει έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με χρήστες και προσέγγισης δυνητικών νέων πελατών.” Ο Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ των ΗΠΑ Wal-Mart William White (William White) είπε σε ένα blog post.

Το Wal-Mart σχεδιάζει να επενδύσει στο TikTok, το οποίο θα βοηθήσει την εταιρεία να προσελκύσει νεότερο κοινό και να ανταγωνιστεί την Amazon στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και της διαδικτυακής διαφήμισης.

Κατά τη διάρκεια της νέας πανδημίας πνευμονίας, οι διαδικτυακές πωλήσεις του Wal-Mart αυξήθηκαν σημαντικά επειδή οι καταναλωτές στράφηκαν περισσότερο στις διαδικτυακές αγορές για να αποτρέψουν να κολλήσουν από τον κορονοϊό όταν ψωνίζουν.

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο