Μοντέλο με επί πληρωμή συνδρομή που δεν θα εμφανίζει διαφημίσεις προανήγγειλε για το Twitter ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας, Ελον Μασκ.
Also, there will be a higher priced subscription that allows zero ads
— Elon Musk (@elonmusk) January 21, 2023
Ads are too frequent on Twitter and too big. Taking steps to address both in coming weeks.
— Elon Musk (@elonmusk) January 21, 2023
Ο δισεκατομμυριούχος ανέφερε επίσης ότι οι διαφημίσεις είναι «πολύ συχνές στο Twitter και μεγάλης διάρκειας» και όπως είπε τις επόμενες εβδομάδες θα ληφθούν μέτρα για την αντιμετώπιση του ζητήματος.
Το 90% των εσόδων του Twitter προέρχεται από τις διαφημίσεις, ενώ ο Μασκ απέδωσε πρόσφατα μια «σημαντική πτώση των εσόδων» σε οργανώσεις δικαιωμάτων που πίεσαν τα brands να διακόψουν τα διαφημιστικά τους προγράμματα στην πλατφόρμα.
Μαζική φυγή διαφημιζόμενων
Περισσότεροι από 500 διαφημιζόμενοι στο Twitter ανέστειλαν τη συνεργασία τους με την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Eλον Μασκ, όπως έγραψε ο τεχνολογικός ενημερωτικός ιστότοπος The Information, επικαλούμενος άτομο που γνωρίζει τις διαφημιστικές δραστηριότητες του Twitter.
Η ίδια πηγή σημειώνει ότι τα ημερήσια έσοδα της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στις 17 Ιανουαρίου ήταν 40% χαμηλότερα από την ίδια ημέρα πριν από ένα χρόνο.
Από όταν το Twitter πέρασε στα χέρια του Μασκ, τον περασμένο Οκτώβριο, πολλές εταιρείες που διαφημίζονταν στην πλατφόρμα αποχώρησαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας στις κινήσεις του δισεκατομμυριούχου, ο οποίος άμεσα απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους και καθιέρωσε τη δυνατότητα κατοχής επιβεβαιωμένων λογαριασμών μέσω πληρωμής, κίνηση που έφερε χάος στην πλατφόρμα καθώς δημιουργήθηκαν χιλιάδες ψεύτικοι «επιβεβαιωμένοι» λογαριασμοί, κάποιοι εκ των οποίων υποτίθεται πως αντιπροσώπευαν κορυφαίες εταιρείες.
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναθεώρησε πρόσφατα την απαγόρευση του 2019 για τις πολιτικές διαφημίσεις, δηλώνοντας πως θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική της πολιτική με την τηλεόραση και άλλα μέσα ενημέρωσης.