Οι συνολικές παγκόσμιες αποστολές smartphone της Xiaomi παρέμειναν σταθερές ετησίως το πρώτο τρίμηνο του 2020. Παρά την έλλειψη ανάπτυξης, η εταιρεία είχε πολύ καλύτερες επιδόσεις από τη συνολική αγορά smartphone, η οποία μειώθηκε -17% YoY το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Έτσι, οι παγκόσμιες μετοχές της Xiaomi αυξάνονται κατ ‘αυτόν τον τρόπο στο υψηλό όλων των εποχών, κατά 10%.
Σε ένα εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, λόγω της κρίσης COVID-19, η οποία επηρέασε τον κλάδο τόσο από πλευράς ζήτησης όσο και από πλευράς προσφοράς, η Xiaomi επηρεάστηκε σε μικρότερο βαθμό από τις άλλες μεγάλες κινεζικές μάρκες (Huawei, Oppo, vivo), λόγω της πιο διαφορετική προσέγγιση γεωγραφικού αποτυπώματος και διαδικτυακής διανομής καναλιών.
Στη Δυτική Ευρώπη, μια περιοχή όπου η Xiaomi είχε μηδενική παρουσία πριν από 2,5 χρόνια, η εταιρεία έχει πλέον καθιερωθεί ως ο τέταρτος μεγαλύτερος προμηθευτής smartphone, μόνο πίσω από τις Samsung, Apple και Huawei.
Η Xiaomi συνεχίζει να προσθέτει περισσότερες συνεργασίες με τοπικούς φορείς και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τεράστια κέρδη σε ολόκληρη τη Δυτική Ευρώπη. Μεγάλο μέρος αυτής της ανάπτυξης επιτεύχθηκε σε βάρος της Huawei, η οποία συνεχίζει να συρρικνώνεται στην περιοχή μετά την απαγόρευση των ΗΠΑ.
Οι πελάτες του WSS μπορούν να βρουν τις απαντήσεις όλων των ερωτήσεων και πολλά άλλα, στην πλήρη αναφορά εδώ.
[signoff]
Πηγή: https://www.strategyanalytics.com/strategy-analytics/home