Σύμφωνα με τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης Nikkei News, η Xiaomi θα εισέλθει στην αγορά των smartphone το 2020, αλλά δεν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες, όπως με ποια μοντέλα θα κάνει την κίνηση αυτή και τι σκέφτεται να φέρει στην Ιαπωνία.
Σύντομα, ο Xiao Zhiyuan, διευθυντής του μάρκετινγκ προϊόντων κινητής τηλεφωνίας της Xiaomi, έδωσε άμεση επιβεβαίωση.
Μέχρι τώρα, η Xiaomi έχει εισέλθει στην αγορά σε πολλές χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο, όπως Ασία, Ευρώπη, Αφρική, Βόρεια Αμερική και Νότια Αμερική.
Μόλις τον περασμένο μήνα, η Xiaomi άνοιξε το πρώτο της επίσημο ιαπωνικό λογαριασμό στο Twitter, το οποίο είναι ισοδύναμο με την ημι-επίσημη ανακοίνωση για την είσοδο της στην Ιαπωνία.
Πριν από αυτό, οι εγχώριες μάρκες κινητών τηλεφώνων όπως η Huawei, η ZTE και η OPPO είχαν ήδη εισέλθει στην ιαπωνική αγορά.
Η ιαπωνική καταναλωτική αγορά είναι σχετικά κλειστή και αυτοδύναμη. Οι Ιάπωνες ενδιαφέρονται περισσότερο για τις τοπικές μάρκες. Οι ξένες μάρκες, ιδίως οι ηλεκτρονικές μάρκες καταναλωτών, είναι δύσκολο να πουληθούν. Είναι δύσκολο να δεχτούν πιο προηγμένα ηλεκτρονικά προϊόντα και έννοιες ζωής λόγω της έντονης γήρανσης.
Κάποτε η Ιαπωνία κυριαρχούσε την αγορά με πανίσχυρες μάρκες όπως Sony, Sharp, Panasonic, Sanyo κ.λπ.. Τώρα όμως που έχει κυριαρχήσει την αγορά η Κίνα με τα δικά της προϊόντα, τα ιαπωνικά ηλεκτρονικά θα έλεγε κανείς ότι είναι προς εξαφάνιση.
[signoff]