Η Xiaomi έχει αισθανθεί τις επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία, τον πληθωρισμό και τον φόβο της ύφεσης.
Αυτό που ξέρουμε
Η κρίση στην αγορά των smartphone έχει εκτροχιάσει την ανάπτυξη της Xiaomi στην Κίνα. Το δεύτερο τρίμηνο του 2022, τα καθαρά τους έσοδα ήταν 204 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 83% από έτος σε έτος. Τα έσοδα επίσης μειώθηκαν, αλλά όχι τόσο δραματικά, στα 10,3 δισεκατομμύρια δολάρια (-20%).
Η Xiaomi χάνει έδαφος όχι μόνο στην παγκόσμια αγορά, αλλά και στην Κίνα. Η εταιρεία είναι κατώτερη από τους ανταγωνιστές Honor και vivo. Στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2022 οι αποστολές smartphone στην Κίνα μειώθηκαν κατά 22% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021, ενώ ολόκληρη η αγορά υποχώρησε κατά 14,7%.
Αλλά ούτε και στην Ινδία η Xiaomi τα πάει καλά. Η κυβέρνηση της χώρας αποφάσισε να απαγορεύσει την πώληση κινεζικών smartphone με τιμή κάτω από 150 δολάρια. Ωστόσο, αυτό δεν έχει επηρεάσει ακόμη τις οικονομικές επιδόσεις του κατασκευαστή.