Φαίνεται ότι το Facebook θα εξοπλιστεί με ένα νέο λογότυπο ως μέρος της προσπάθειας ανανέωσης της εμπορικής ταυτότητας της Meta. Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνουν συγκεκριμένα ένα ανανεωμένο λογότυπο με πιο σκοτεινό μπλε background και μια μικρή αλλαγή στο χαρακτηριστικό F.Αν περιμένεις ένα ολοκαίνουργιο look για το social media app δυστυχώς θα απογοητευθείς ενώ και το λογότυπο είναι ουσιαστικά το ίδιο με μερικές μικρές αλλαγές όπως μπορείς να δεις και στο video.Μια νέα χρωματική παλέτα για το γνωστό brand name έχει αναπτυχθεί, εισάγοντας νέες αποχρώσεις, τις οποίες η Meta εξηγεί ότι αποτελεί μέρος ενός σχεδίου για να καταστήσει το εμπορικό σήμα ευανάγνωστο σε οποιοδήποτε μέγεθος, αρκετά ευέλικτο για διαφορετικές ανάγκες και εύκολο για τους ανθρώπους να αλληλεπιδράσουν με αυτό.