22.9 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Η Google συμβιβάστηκε τελικά με τις αντιμονοπωλιακές απαιτήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου!

Το απόγευμα της 11ης Ιουνίου, η βρετανική αντιμονοπωλιακή υπηρεσία “Ανταγωνισμός και Αγορά” (CMA) δήλωσε ότι η Google έχει δεσμευτεί στην CMA να ακυρώσει στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome την διαγραφή cookies τρίτων κατασκευαστών.

Στις αρχές του προηγούμενου έτους, η Google ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει σταδιακά την υποστήριξη του προγράμματος περιήγησης Chrome στα cookie τρίτων μερών τα επόμενα δύο χρόνια, με το επιχείρημα ότι οι χρήστες έχουν υποβάλει υψηλότερες απαιτήσεις για δικαιώματα απορρήτου και ελέγχου δεδομένων. Προφανώς, αυτή η απόφαση θα ανατρέψει την τρέχουσα διαδικτυακή διαφημιστική αγορά. Τα cookie αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της ψηφιακής διαφήμισης εδώ και 25 χρόνια. Για την επίτευξη ακριβούς διαφήμισης μεταξύ πλατφορμών, τα cookie τρίτων είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται συνήθως.

Μετά τη διακοπή της υποστήριξης για cookie τρίτων, η Google σχεδιάζει να προωθήσει την τεχνολογία “Privacy Sandbox”. Ωστόσο, οι εκδότες και οι εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων παραπονέθηκαν ότι το λεγόμενο “sandbox απορρήτου” της Google θα περιορίσει την ικανότητά τους να συλλέγουν πληροφορίες από διαδικτυακούς χρήστες, επηρεάζοντας έτσι την ικανότητά τους να παρέχουν πιο πολύτιμες διαφημίσεις.

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η CMA ανακοίνωσε έρευνα σχετικά με το πρόγραμμα “Privacy Sandbox” της Google. Η CMA δήλωσε ότι διερευνά το σχέδιο της Google να αφαιρέσει τα cookie τρίτων και άλλες λειτουργίες από το πρόγραμμα περιήγησής της στο Chrome. Αυτά τα μέτρα ενδέχεται να αποδυναμώσουν την ικανότητα των εκδοτών, να υπονομεύσουν τον ανταγωνισμό στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων, ενισχύοντας έτσι περαιτέρω την ισχύ της Google στην αγορά.

Σήμερα, η Google ανέλαβε τη δέσμευση να επιτρέψει στη CMA και τη ρυθμιστική αρχή απορρήτου του Ηνωμένου Βασιλείου, το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών (ICO) να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα «sandbox της ιδιωτικής ζωής». Η Google υποσχέθηκε να αποκαλύψει δημοσίως τυχόν αποτελέσματα δοκιμών για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος “Privacy Sandbox” και δήλωσε ότι δεν θα δώσει ευνοϊκή μεταχείριση στα διαφημιστικά προϊόντα ή τους ιστότοπους της Google.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της CMA Andrea Coscelli δήλωσε: “Εάν γίνει αποδεκτό το (Google Sandbox), η δέσμευση που λαμβάνουμε από την Google θα είναι νομικά δεσμευτική για την προώθηση του ψηφιακού ανταγωνισμού στην αγορά, βοηθώντας στην προστασία της ικανότητας των διαδικτυακών εκδοτών να επωφελούνται από την διαφήμιση αλλά και στην προστασία του απορρήτου των χρηστών. ”

Η CMA δήλωσε επίσης ότι θα διαβουλευτεί με “ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη” πριν αποφασίσει εάν θα αποδεχτεί τη δέσμευση της Google. Εάν γίνει αποδεκτή, η ρυθμιστική αρχή θα εγκαταλείψει την έρευνά της για την Google και θα επικοινωνήσει με την Google σχετικά με τις λεπτομέρειες της πρότασής της.

Ο Oliver Bethell, νομικός διευθυντής της Google, δήλωσε σε μια ανάρτηση ιστολογίου: «Εκτιμούμε την προσεκτική προσέγγιση που υιοθέτησε η CMA καθ ‘όλη τη διαδικασία ελέγχου και τις δύσκολες αντισταθμίσεις που αναπόφευκτα εμπλέκονται σε αυτήν τη διαδικασία. Ταυτόχρονα, χαιρετίζουμε επίσης τα σχόλια από τη δημόσια διαβούλευση και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την CMA και τη βιομηχανία για αυτό το σημαντικό θέμα. ”

 

[signoff]

 

via

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο