Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, πολλοί αιτούντες εργασία αναζητούν τώρα ευκαιρίες απασχόλησης και λαμβάνουν συμβουλές σταδιοδρομίας στο TikTok. Επιπλέον, οι εταιρείες άρχισαν επίσης να προσλαμβάνουν μέσω του TikTok. Από την πλευρά του TikTok, ελπίζει να βοηθήσει περισσότερους χρήστες να μάθουν νέες γνώσεις και να αποκτήσουν νέες δεξιότητες στην πλατφόρμα.
Ο 23χρονος Leah Sorto άρχισε να χρησιμοποιεί το TikTok όταν αναζητούσε δουλειά πέρυσι. Οι δημιουργοί για τους οποίους ενδιαφέρθηκε του έδωσαν μεγάλη βοήθεια στην αναζήτηση εργασίας. Ο Sorto έμαθε μια σειρά πρακτικών δεξιοτήτων, όπως τη χρήση του Canva και άλλων εργαλείων γραφιστικής για τη δημιουργία βιογραφικών, ψευδών ασκήσεων συνέντευξης κ.λπ.
Μερικά εμπορικά σήματα είναι πάντα έτοιμα για το TIKTOK
Σύμφωνα με το TikTok, περισσότερες εταιρείες αρχίζουν να προσλαμβάνουν μέσω της εφαρμογής της. Αναδυόμενα μοντέλα κοινωνικής πλατφόρμας, όπως σύντομα βίντεο και τάσεις hashtag, έχουν δημιουργήσει νέα κανάλια για εταιρικές προσλήψεις. Πέρυσι, το HBO, ένα γνωστό αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο, έλαβε 300 αιτήσεις για καλοκαιρινές πρακτικές άσκησης μέσω της καμπάνιας ετικετών #HBOMaxsummerintern.
Η μάρκα ρούχων, Hollister, προσλαμβάνει θέσεις κοινωνικών μέσων μέσω συνεργασίας με το TikTok. Οι υποψήφιοι πρέπει να χρησιμοποιήσουν την ετικέτα #HCoHireMe για να δημοσιεύσουν βίντεο. Χρησιμοποιούν την έμπνευση και τα ταλέντα τους για να δώσουν στα ρούχα Hollister μία νέα ζωτικότητα και ζωή μέσω αστείων βίντεο, εικόνων ή εξαιρετικά δημιουργικών τεχνικών μετάβασης βίντεο. Η Hollister προσλαμβάνει εξαιρετικούς φορείς κοινωνικής δικτύωσης με βάση αυτά τα έργα που δημοσιεύτηκαν από αιτούντες εργασία.
Η Contra, μια αναδυόμενη ανεξάρτητη πλατφόρμα εργασίας, δήλωσε ότι το 80% -90% των χρηστών Gen Z της πλατφόρμας προέρχονται από λογαριασμούς κοινωνικής πλατφόρμας όπως το TikTok. Σήμερα, οι άνθρωποι όχι μόνο μαθαίνουν για τις πιο καυτές τάσεις χορού στο TikTok. Προσπαθούν επίσης να χρησιμοποιήσουν αυτήν την εφαρμογή για κάτι πραγματικά θετικό. Οι άνθρωποι αρχίζουν να βρίσκουν δουλειές και να λαμβάνουν συμβουλές για την καριέρα τους, καθώς επίσης αρχίζουν να βρίσκουν δουλειές και να λαμβάνουν συμβουλές σταδιοδρομίας στο TikTok.
Για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτή η εφαρμογή ήταν ένα αυστηρά κοινωνικό περιβάλλον. Οι δραστηριότητες των χρηστών της βασικά κοινωνικοποιούνται και διασκεδάζουν. Γι ‘αυτό ακριβώς η εφαρμογή είναι πιο δημοφιλής στους εφήβους. Ακόμα και αυτά τα χρήματα στο TikTok βασικά το κάνουν διασκεδάζοντας άλλους. Ωστόσο, τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται λίγο εταιρικά.
Προφανώς, το TikTok δεν θα επιτρέψει στην εφαρμογή του να χάσει την αρχική εστίαση. Ωστόσο, θα δημιουργήσει μια φιλική λεωφόρο ώστε οι εταιρικοί χρήστες να αισθάνονται άνετα. Αυτή η εφαρμογή είναι επί του παρόντος μια από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο. Η εφαρμογή έχει πάνω από 600 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.