Το τελευταίο που ακούσαμε, η Apple ανέβασε το χρονικό πλαίσιο για να παραδώσει το Project Titan. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με το έργο, είναι το αυτόνομο Apple Car και η εταιρεία ελπίζει τώρα να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο κάποια στιγμή το 2025. Ενώ η Apple θέλει να κατασκευάσει το όχημα χωρίς τιμόνι και πεντάλ, μπορεί να τα προσθέσει ούτως ή άλλως για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όταν μπορεί να χρειαστεί να αναλάβει ο ανθρώπινος οδηγός.
Ενώ ο στόχος της Apple είναι προφανώς η κατασκευή ενός πλήρως αυτόνομου οχήματος, η πρώτη έκδοση του αυτοκινήτου μπορεί να περιορίσει τις δυνατότητές του για αυτόνομη οδήγηση στο τιμόνι και την επιτάχυνση. Αν αναρωτιέστε πώς θα μοιάζει το Apple Car, η βρετανική εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων Vanarama (μέσω MacRumors) δημιούργησε renders του οχήματος που βασίζονται σε «αυθεντικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκαν από την Apple» και προηγούμενες συσκευές Apple.
Αυτά τα renders του Apple Car βασίζονται σε επίσημες πατέντες
Αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης έχει επινοήσει το σχέδιο, αλλά είναι μια έμπειρη εικασία που δείχνει πώς μπορεί να μοιάζει το Apple Car.
Μερικά από τα χαρακτηριστικά που βασίζονται στις πατέντες της Apple περιλαμβάνουν τη διάταξη εσωτερικών καθισμάτων που επιτρέπει στα καθίσματα να περιστρέφονται, τη χρήση του ψηφιακού βοηθού Siri, “πόρτες πούλμαν” που έχουν πίσω μεντεσέδες και την προσαρμόσιμη οθόνη ταμπλό/πλοήγησης. Οι λαβές στην πόρτα είναι ανασυρόμενες και μοιάζουν με κουμπιά που θα βρείτε στο iPhone.
Το πλέγμα που χρησιμοποιείται στη μάσκα του αυτοκινήτου μοιάζει με τους κύκλους που βρέθηκαν στο Mac Pro και περιλαμβάνει ακόμη και ένα λαμπερό λογότυπο της Apple παρόμοιο με αυτό που υπήρχε στο MacBook. Και αν το παγωμένο λευκό φινίρισμα φαίνεται οικείο, είναι επειδή η Apple έκανε το ντεμπούτο του με το iPhone 4 του 2010.
Η δημιουργία μιας ομάδας πωλήσεων και υπηρεσιών για ένα αυτοκίνητο είναι πολύ διαφορετική από την κατασκευή μιας ομάδας για ένα τηλέφωνο, κάτι που η Apple πρόκειται να ανακαλύψει μόνη της καθώς προετοιμάζεται για αυτό που ορισμένοι αποκαλούν μια φιλόδοξα γρήγορη κυκλοφορία το 2025.
Η Apple χάνει πάρα πολλά από τα βασικά στελέχη της που εργάζονται στο Project Titan. Πρόσφατα η Apple έχασε τον Michael Schwekutsch, ανώτερο διευθυντή μηχανικής της Apple Car. Το πρώην στέλεχος της Tesla άφησε την Apple για την Archer Aviation, μια startup για ηλεκτρικά αεροταξί, και είχε ενταχθεί στην Apple το 2019 μετά την αποχώρησή της από την Tesla.
Η Apple πρόσθεσε ένα πρώην στέλεχος της Tesla, τον Christopher “CJ” Moore, στην ομάδα της. Αλλά σε ένα μεγάλο πλήγμα, μόλις πριν από μερικές ημέρες τρεις βασικοί μηχανικοί έφυγαν, συμπεριλαμβανομένου του αρχιμηχανικού της Apple για συστήματα ραντάρ, Eric Rogers, ο οποίος εντάχθηκε στην Joby Aviation Inc. Αρκετοί από τους μηχανικούς που φεύγουν από την Apple εντάσσονται σε εταιρείες που ασχολούνται με τα αεροπορικά ταξί, συμπεριλαμβανομένου του Alex Clarabut, ο οποίος ήταν διευθυντής μηχανικής για την ομάδα συστημάτων μπαταριών της ομάδας και έχει αποδεχτεί δουλειά στην Archer Aviation.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να πάρουν στα σοβαρά την Apple ως σημαντικό παράγοντα στον κλάδο
Το τρίτο πρώην μέλος της ομάδας Apple Car που προσχώρησε πρόσφατα στην Archer είναι ο πρώην διευθυντής μηχανικής υλικού Apple Car, Stephen Spiteri. Ενώ το κοινό βλέπει το Apple Car ως ένα σχετικά νέο έργο, η Apple εργάζεται πάνω σε αυτό για περισσότερα από επτά χρόνια. Οι ανταγωνιστές της στην επιχείρηση περιλαμβάνουν την Tesla, φυσικά, και τη Volkswagen. Αυτό το επώνυμο μπορεί να είναι έκπληξη για εσάς, αλλά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει επενδύσει στην ιδέα του αυτόνομου αυτοκινήτου.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Πέρυσι, όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, άκουσε ότι η Apple έπαιρνε στα σοβαρά ένα αυτοοδηγούμενο Apple Car, το στέλεχος είπε ότι η εταιρεία του χαιρετίζει τον ανταγωνισμό και όλες τις νέες καινοτομίες που δημιουργούν οι νέοι παίκτες. Αυτή είναι περίπου μια πολιτικά ορθή δήλωση που θα μπορούσε να κάνει ο Diess. Οποιοσδήποτε κατασκευαστής στην αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να ανησυχεί για την εισβολή της Apple στο χλοοτάπητά του.
Ο τελευταίος όμιλος εταιρειών που αγνόησε τη συμμετοχή της Apple στις δραστηριότητές τους και υποτίμησε τα νέα προϊόντα της εταιρείας από το Κουπερτίνο κατέληξε να γίνει άσχετη. Μιλάμε για εταιρείες όπως η BlackBerry και η Microsoft που δεν κατάφεραν να εκτιμήσουν τη βόμβα που έριξε η Apple τον Ιανουάριο του 2007 με την παρουσίαση του iPhone.
[signoff]