Η Microsoft φέρεται να συνομιλεί με διαφημιστικές εταιρείες σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής διαφημίσεων στον ανανεωμένο Bing, την μηχανή αναζήτησης της εταιρείας που λειτουργεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με δημοσίευμα, η αμερικανική εταιρεία ήδη δοκιμάζει διαφημίσεις συμπεριλαμβανομένων εισαγωγών σε παραδοσιακές καταχωρήσεις αναζήτησης. Οι συνομιλίες με τα διαφημιστικά πρακτορεία λέγεται ότι βρίσκονται ακόμη στα αρχικά στάδια. Άλλωστε, μόνο ένας μικρός αριθμός χρηστών έχει πρόσβαση στο chatbot και εκατομμύρια άλλοι βρίσκονται στη λίστα αναμονής. Ως εκ τούτου, η Microsoft μπορεί να μην αισθάνεται ότι βιάζεται να ενσωματώσει διαφημίσεις αμέσως.
Ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να αναμένει ότι η νέα ομιλητική προσέγγιση του chatbot για την παροχή πληροφοριών θα φέρει περισσότερους χρήστες και, στη συνέχεια, διαφημιστές. Οι διαφημίσεις στο chatbot ενδέχεται επίσης να εμφανίζονται πιο ευδιάκριτα από τις συμβατικές διαφημίσεις αναζήτησης. Ένα μέρος όπου μπορεί να δούμε διαφημίσεις είναι στους συνδέσμους που χρησιμοποιεί το chatbot για αναφορές στις απαντήσεις του.