Σύμφωνα με πληροφορίες, η τελευταία πρόσκληση της TSMC για επενδυτές περιέχει κάποια αισιοδοξία ενόψει της συνεχιζόμενης έλλειψης chip. Έχει αναφέρει ότι έχει δηλώσει στα ενδιαφερόμενα μέρη ότι προβλέπει αποζημίωση από αυτά τα ζητήματα εφοδιασμού. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να τεθεί σε ισχύ έως το 2022 και θα μπορούσε να αρχίσει να ωφελεί πρώτα τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτό το τμήμα της αγοράς έχει πληγεί ιδιαίτερα, χάρη εν μέρει στις μονάδες μικροελεγκτών (MCUs) που είναι ζωτικής σημασίας για τη σύγχρονη ολοκλήρωση του αυτοκινήτου. Ωστόσο, η TSMC ανέφερε τώρα ότι αύξησε την παραγωγή αυτών των συστατικών κατά 30% το πρώτο εξάμηνο του 2021 (1H2021) σε σύγκριση με την 1H2020, για να συμβάλει σε μια εκτιμώμενη αύξηση YoY κατά 60% για ολόκληρο το έτος.
Επιπλέον, το χυτήριο συνδέεται πλέον με σχέδια για μια νέα εγκατάσταση που βρίσκεται στην Ιαπωνία και είναι αφιερωμένη στις «ώριμες» διαδικασίες στις οποίες βασίζονται εξαρτήματα όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες MCU για την επίτευξη αυτού του στόχου. Όσον αφορά τα πιο ενημερωμένα, ~ 5nm ή μικρότερα chipset, οι πωλήσεις τους μειώθηκαν κατά 3% το 2Q2021, σύμφωνα με τις τυπικές εποχιακές διακοπές.
Ωστόσο, η TSMC θα περίμενε να δει αυτό το σκέλος της επιχείρησής της να αυξάνεται κατά το τρέχον τρίμηνο: για παράδειγμα, η παραγγελία της από την Apple για iPhone 13 SoCs λέγεται τώρα ότι είναι ίση με 90 εκατομμύρια μονάδες. Κατά συνέπεια, ο κατασκευαστής προβλέπει ότι τα 3Q2021 έσοδα του ενδέχεται να φτάσουν τα ~ 14,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ή έως και 23%.
Με βάση αυτές τις εκτιμήσεις, και με τα πραγματικά καθαρά κέρδη 2Q2021 (4,8 δισεκατομμύρια δολάρια ή + 11,2% YoY), η TSMC ισχυρίζεται τώρα ότι σίγουρα θα επιτύχει τους στόχους αύξησης πωλήσεων 20% YoY. Και πάλι, το ίδιο αναφερόμενο καθαρό κέρδος μειώθηκε ελαφρώς κάτω από τις προηγούμενες εκτιμήσεις ανάλυσης αγοράς, όπως και το μικτό περιθώριο της εταιρείας. Αυτό μπορεί να συνέβαλε σε πτώση 1,5% στην τιμή των μετοχών στις ΗΠΑ στις 15 Ιουλίου 2021.
[signoff]