Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ και με στόχο να συμβάλλει στην προώθηση της κατανόησης και στην ευαισθητοποίηση σε θέματα ατόμων με ειδικές ανάγκες, η WIND Ελλάς υλοποιεί μια σειρά από πρωτοβουλίες.
Ανανεώνει την στήριξή της σε δυο αθλητικούς συλλόγους, στον «Παναθηναϊκό Α.Ο. ΑμεΑ» και στο «Αθλητικό σωματείο ΑμεΑ Ιωνάς». Μέσα από αυτή την ενέργεια, στοχεύει να φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για ενίσχυση της αξιοπρέπειας των ατόμων με αναπηρία και να προάγει τη συνειδητοποίηση του σεβασμού.
Προσβασιμότητα ατόμων με κινητικές ιδιαιτερότητες.
Η WIND προάγει την ασφαλή και καθολική πρόσβαση στους επισκέπτες των καταστημάτων της, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς. Όλα τα καταστήματα WIND διαθέτουν ειδικά αποσπώμενες ράμπες πρόσβασης, φροντίζοντας έτσι να παρέχεται άριστη εξυπηρέτηση σε κάθε της πελάτη.
Υιοθετεί σειρά μέτρων για να εξασφαλίζει πρόσβαση στην επικοινωνία και εξυπηρέτηση.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Η εταιρεία έχει υιοθετήσει μία σειρά μέτρων προκειμένου να διασφαλίσει ότι κάθε συνδρομητής της, ανεξάρτητα από τα φυσικά του χαρακτηριστικά, μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά στην καθημερινότητά του, αλλά και να επικοινωνεί αποτελεσματικά με τη WIND. Συγκεκριμένα, προσφέρει τις παρακάτω δυνατότητες:
Προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη ακοή:
Παρέχει τη δυνατότητα άμεσης εξυπηρέτησης μέσω υπηρεσίας live Chat, μέσω εφαρμογών όπως το Facebook Messenger, το Instagram και το Twitter, καθημερινά σε 24ωρη βάση.
Προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη όραση και γνωστικές δυσλειτουργίες:
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τις γραμμές 13700 και 13800, όλο το 24ωρο. Οι κλήσεις προς το 13700 είναι χωρίς χρέωση για εξυπηρέτηση τεχνικής φύσεως και βλάβες. Οι κλήσεις προς το 13800 αφορούν όλα τα υπόλοιπα θέματα εξυπηρέτησης και χρεώνονται ως αστικές κλήσεις.
- Ιστοσελίδα www.wind.gr : Η WIND προσπαθεί να βελτιώνει διαρκώς την εμπειρία κάθε επισκέπτη των ιστοσελίδων της, εξασφαλίζοντας άνετη πλοήγηση στο περιεχόμενό, μέσα από την εφαρμογή σχετικών προτύπων και εργαλείων προσβασιμότητας για άτομα με μειωμένη όραση.
Επιπλέον, για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της για θέματα που αφορούν τη σύνδεση του τερματικού τους εξοπλισμού, η WIND παρέχει τη δυνατότητα αποστολής τεχνικού στο χώρο τους, λαμβάνοντας όλα τα μέρα προστασίας και χωρίς καμία χρέωση, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή σύνδεση με το δίκτυό της.
[signoff]