Το πρώτο τρίμηνο του 2020 σημειώθηκε σημαντική αύξηση στην αγορά φορητών συσκευών, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της IDC. Οι αναλυτές περιλαμβάνουν όχι μόνο έξυπνα ρολόγια και τα wearable γυμναστικής στην κατηγορία, αλλά και ακουστικά (AirPods και αντίστοιχα), τα οποία έχουν παρατηρήσει αύξηση στη ζήτηση κατά τη διάρκεια του COVID-19.
Τα ακουστικά, γίνονται μια ολοένα και πιο δημοφιλής κατηγορία στον τεχνολογικό χώρο. Με το COVID-19 να αναγκάζει πολλούς ανθρώπους να εργάζονται ή να είναι παραγωγικοί από το σπίτι, η ζήτηση για προσωπικές συσκευές ήχου έχει αυξηθεί και οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν αυτό. Εξάλλου όταν είσαι σπίτι και θέλεις ν’ απομονωθείς λιγάκι από την πολυκοσμία του σπιτιού και να ηρεμήσεις λίγο ακούγοντας την μουσική που σου αρέσει, τ’ ακουστικά είναι ένα απαραίτητο αξεσουάρ. Η Apple σημείωσε αύξηση 59,9% YoY από 13,3 εκατομμύρια μονάδες φορητών συσκευών που διατέθηκαν το ίδιο τρίμηνο του 2019, σε 21,2 εκατομμύρια μονάδες το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/05/kospet-prime-se-deite-tin-paroysiasi-kai-parte/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#db071c” color=”#c8f5f6″ size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2020/04/order_icon_itechnews.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Kospet Prime SE – Δείτε την παρουσίαση και πάρτε μέρος στον διαγωνισμό μας να το κερδίσετε![/su_button]
Η Xiaomi πήρε το δεύτερο μεγαλύτερο κομμάτι της παγκόσμιας αγοράς με 10,1 εκατομμύρια μονάδες να αποστέλλονται αυτό το τρίμηνο – αύξηση 56,4% από πέρυσι. Η Samsung κατατάσσεται τρίτη και τα ακουστικά της αντιπροσώπευαν το 74% των αποστολών της κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου. Η τελευταία γενιά του Galaxy Buds + είναι πολύ επιτυχημένη και η Samsung σημείωσε την υψηλότερη ανάπτυξη YoY στο 71,7% με συνολικά 8,6 εκατομμύρια μονάδες.
Εν τω μεταξύ, η Fitbit σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση, δεδομένου ότι η παραγωγή της συγκεντρώνεται στην Κίνα και το κλείσιμο διέκοψε την αλυσίδα εφοδιασμού. Η FitBit επίσης δεν έχει κατηγορία ακουστικών. Η Fitbit παρουσίασε μείωση 35,7% YoY. με 72,6 εκατομμύρια wearable να έχουν αποσταλεί παγκοσμίως σε σύγκριση με τα 56 εκατομμύρια το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Αν και οι πωλήσεις του Apple Watch έχουν μειωθεί ελαφρώς αυτό το τρίμηνο, η αύξηση των ακουστικών της Apple (που περιλαμβάνει τα AirPods και Beats) συνεχίζεται μέσω της μείωσης των πωλήσεων του Apple Watch. Η Huawei σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, πωλώντας 118,5% περισσότερα ρολόγια σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Τα 2,6 εκατομμύρια ρολόγια της Huawei που πουλήθηκαν, την κατέταξαν στη δεύτερη θέση για το τρίμηνο. Η Apple ήταν η πρώτη, πουλώντας συνολικά 4,5 εκατομμύρια ρολόγια αυτό το πρώτο τρίμηνο.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/05/tronsmart-onyx-free-apoktiste-t-asyrmata-akoystika-me/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#db071c” color=”#c8f5f6″ size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2020/04/order_icon_itechnews.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Tronsmart Onyx Free – Αποκτήστε τ’ ασύρματα ακουστικά με λειτουργία αποστείρωσης στα 32€ και από την Ιταλική αποθήκη του Geekbuying![/su_button]
Οι Garmin και Huami (κατασκευαστής ρολογιών Xiaomi και Amazfit) και οι δύο σημείωσαν αύξηση 31,7% και 80,2%, αντίστοιχα. Ο συνολικός αριθμός των ρολογιών που αποστάλθηκαν, μειώθηκε κατά 7,1% YoY με συνολικό ποσό τα 16,9 εκατομμύρια ρολόγια που αποστάλθηκαν παγκοσμίως, όταν το ίδιο τρίμηνο πέρυσι είχαν σταλθεί 18,2 εκατομμύρια.
[signoff]
Πηγή: https://www.gsmarena.com/